External Magnetic Dust Filters
මේ Filters ගැන ඔයාලගේ අදහස් කියන්න ?
![]()
filters දන්නා ඕන හුලං ඇදලා ගන්න තැනට (නිල් පාට arrows )
![]()
මේ filters දාපු CPU එකක්
![]()
![]()
මේ standard sizes. ඕනෑම size akke හදවල දෙන්නත් පුළුවන්
Laptop walatha Filters තියෙනව
![]()
![]()
මේ filters දාපු Lap එකක්
![]()
machan...meke case eka thiyenwa ne,....picture eka hetiyata ..meke heat wind eka eliyata enne power supply eken witarai ne..eka wenama unit ekak ne...anith hard ware parts wala ta eka adaala wenne nene....

Thanks 