මචන් මේක කරලා free certificate එක ගනිපු උන් ඉන්නවද? කොහොමද කරේ? අමාරුද? මාත් කරන්න බැලුවෙ හරි idea එකක් නෑ බන්.
Free certificate ekka denne naane.. ekata ewanna oone neda?
Machn assignment tika karama certificate eka free ganna puluwan kiyanava neda?Course is Free
Certificate is Paid
Adee ehemada machn. E kiyanne job ekakata yaddi wage pennuwata piliganimak nathi weida? Mn karanna baluwe. Ai oya navaththuwe?Free ganna puluwn habai verified nemei cs50.harvard.edu/x/2024/
2024 eka December wlin iwara wenawa ita kalin karanna
Mn week 5 wenakm kara loku awlk na C walin yanne ita python, html thiyenawa
Idea ekak ganna kare. Mn wenama igena gannawa e concept. Iwara karanna balann ona thwa tikai thiyenne.Ai oya navaththuwe?
Ekanam danne na bro. Projects karanna ona neE kiyanne job ekakata yaddi wage pennuwata piliganimak nathi weida?
Ela bn thanksIdea ekak ganna kare. Mn wenama igena gannawa e concept. Iwara karanna balann ona thwa tikai thiyenne.
Ekanam danne na bro. Projects karanna ona ne