uba panadura koha ekak da ?

kollo demma bahinna epa... mama aran thibba... ammata siri wenna adui den... welawata adu wenna cn eke thiyeddima edda.. neththam 1.7vithara alaba wenawa... demma bahinna epa..

saho Army da...?කව්ද CSE එකෙ කරන trade අය ඉන්නෙ. උබල හිතන්නෙ මර්කට් එක අයෙත් බුල් මර්කට් එකක් වෙවිද?
Recover වෙන පටක් නද්ද.දැන් day trade කරන්න හිතන්නවත් බැහැ මට නම් මොකද උබල හිතන්නෙ
samahara ewa nemei bung okkoma wage softlogic walin passe apu IPOs par value ekata aduwen trade wenne.
there's has to be a change of the regime.
Sirawata bun. Math me langadi apu eka IPO ekakatawath apply kare na bun. Samahara ewa par ekenuth yatata watila![]()
kollo demma bahinna epa... mama aran thibba... ammata siri wenna adui den... welawata adu wenna cn eke thiyeddima edda.. neththam 1.7vithara alaba wenawa... demma bahinna epa..