CSEකොලඹ කොටස් හුවමරුව කොයිබටද?

COD

Member
May 9, 2012
804
50
0
CSEකොලඹ කොටස් හුවමරුව කොයිබටද?

කව්ද CSE එකෙ කරන trade අය ඉන්නෙ. උබල හිතන්නෙ මර්කට් එක අයෙත් බුල් මර්කට් එකක් වෙවිද?
Recover වෙන පටක් නද්ද.දැන් day trade කරන්න හිතන්නවත් බැහැ මට නම් මොකද උබල හිතන්නෙ
 

snoop_ug

Well-known member
  • Oct 2, 2006
    7,959
    667
    113
    @ Lankawe oi
    oka dan karala vadak ne lankave dan arthike down... rs aduvela etin machan oka tava 10 years yanakan vat hari yanne ne... government eken ganna loan nisa oka tava kela venava... maget baraganak shares tiyenava mamat me sell karaganna baruva inne
     

    eranga_rama

    Well-known member
  • Mar 7, 2008
    6,584
    519
    113
    meka thamai bung hari value eka. ASPI has to be below 5000 mark. ai paita dinanna uddyak ne. market up wnawanam ai up wenne UNP anduwak awoth withrai market sentiment eka anuwa.

    mage nam adahasa annuwa den thamai hari value eka yanne. issarahata rules thada wenna wenna market ekath bahi kiyala thama hithenne.
     

    dilshan87

    Well-known member
  • Apr 1, 2008
    11,203
    1
    6,261
    113
    Sri Lanka
    Danma Stock Market eka up wenne na bun. Stagnation ekak thiyenne me tike. Loku kadawateemakuth enne na. E wagema loku bullish trend ekakuth na. Dat Trading walata loku impact ekak karanna ba. Kawru hari major player kenek monahari loku deyak patan gaththoth nam uptrend ekak eyi. Positively correlated nam e industry eke kaalayak yanakan up trend ekak eyi. Eth total market eka stable na.

    Onna okai ada thathwe. IPO walinuth profit hoyanna ba me kale. :sorry:
     

    dilshan87

    Well-known member
  • Apr 1, 2008
    11,203
    1
    6,261
    113
    Sri Lanka
    kollo demma bahinna epa... mama aran thibba... ammata siri wenna adui den... welawata adu wenna cn eke thiyeddima edda.. neththam 1.7vithara alaba wenawa... demma bahinna epa..

    Sirawata bun. Math me langadi apu eka IPO ekakatawath apply kare na bun. Samahara ewa par ekenuth yatata watila :dull:
     

    eranga_rama

    Well-known member
  • Mar 7, 2008
    6,584
    519
    113
    samahara ewa nemei bung okkoma wage softlogic walin passe apu IPOs par value ekata aduwen trade wenne.

    there's has to be a change of the regime.
     

    nalakaer

    Active member
  • කව්ද CSE එකෙ කරන trade අය ඉන්නෙ. උබල හිතන්නෙ මර්කට් එක අයෙත් බුල් මර්කට් එකක් වෙවිද?
    Recover වෙන පටක් නද්ද.දැන් day trade කරන්න හිතන්නවත් බැහැ මට නම් මොකද උබල හිතන්නෙ
    saho Army da...?
     

    COD

    Member
    May 9, 2012
    804
    50
    0
    5000 ta wada adui dan asi eka epa wenawa issara api dapu sellam dan danna baha.IPO serama down .War eken passe market eka up una wadi.anith eka rules thada wadi CSE eke eth me dawas wala foreign purchases nam wadi godak ape un wikunanawa dansalak wage.mageth godak shares hira wela last yr sep wala idan down ma thama
     

    COD

    Member
    May 9, 2012
    804
    50
    0
    samahara ewa nemei bung okkoma wage softlogic walin passe apu IPOs par value ekata aduwen trade wenne.

    there's has to be a change of the regime.

    Asia Asset Finance IPO eka witharai up une eka 2.50 idan 7 withara wenakan up una dan nam down.mama nam ipo walin aran naha
     

    COD

    Member
    May 9, 2012
    804
    50
    0
    kollo demma bahinna epa... mama aran thibba... ammata siri wenna adui den... welawata adu wenna cn eke thiyeddima edda.. neththam 1.7vithara alaba wenawa... demma bahinna epa..

    1.7 kiyanne mokaddha.welawata
    Mage profilo eken 80% wathara last yr sep 1st week ekedi sell kara buy karapu price ekata wada godak wadi ganakata sep waladi up una nisa.eth thawa bara ganaka shares hira wela dan sell karoth 70% waithara loss wenawa.
     

    COD

    Member
    May 9, 2012
    804
    50
    0
    12.00 2012/6/15
    කොල පාටයි මැක්ස
    ASI-5012+
    MSI-4467+
    ඉස්සරහට කොල පාට යුගයක් ඒවිද