D-Link රවුටර් එකක සෙටින්ග් හදාගන්නේ කොහොමද?

boxman

Member
Jan 5, 2010
209
3
0
D-Link රවුටර් එකක සෙටින්ග් හදාගන්නේ කොහොමද?

මම දැනට පාවිච්චි කරන්නේ ZTE Router රවුටර් එකක්, මට ඕනේ මන් ලග තියෙනවා D-Link DIR-300 Wireless G Router රවුටර් එකක්, එක කනෙක් කරගන්න කොහොමද වෙන්න ඕනේ ? සෙටින්ග් හදාගන්නේ කොහොමද? :confused:
 

senanayake39

Well-known member
  • Sep 22, 2007
    3,053
    59
    48
    @ Hade
    Machang DIR-300 kiyanne basic router ekak. Ekata ADSL line eka direct plug karanna baha. D-Link eke wenama ADSL routers thiyenawa DSL-2750 wage (DSL) kiyala model number eka patan ganna. Anna ewanam direct ADSL connection eka (RJ11 cable eka) plug karala configure karathahaki.

    Umbata onenam DIR-300 eka umbe danata thiyena ZTE router ekata RJ45 cable ekak haraha connect karala wireless range eka wadi karaganna puluwan.
     

    boxman

    Member
    Jan 5, 2010
    209
    3
    0
    Machang DIR-300 kiyanne basic router ekak. Ekata ADSL line eka direct plug karanna baha. D-Link eke wenama ADSL routers thiyenawa DSL-2750 wage (DSL) kiyala model number eka patan ganna. Anna ewanam direct ADSL connection eka (RJ11 cable eka) plug karala configure karathahaki.

    Umbata onenam DIR-300 eka umbe danata thiyena ZTE router ekata RJ45 cable ekak haraha connect karala wireless range eka wadi karaganna puluwan.

    machan meka italy ekak wenna one man hithanne :yes:
    machan e kiyanne meka hariyanne naha ne? :confused:

    DIR300_front.jpg


    thanks machooo e kiyanne kelinma me router eka use karanna ba ne ? hmm
    ethakota machan italy walin gannawanam api kohomada adsl da kiyala hoyaganne ?? :confused: