kisidaka koobiyo, GOT
nobaluwe okai...
ape ewun samahara dewal
epa karanawa![]()
![]()
ow bn hina yanava un dala tiyena title dakkama.hamoma hama deyakma danagena inna ona kiyala ekak ne.meka me podi huththala tikak balala inna vidihak ne.kalin 100 ekak oya vage puka uda dagena natuva.dark ekayi hodayi habayi meka me me vage scene ekak tiyena palaveni eka nemeyi.oya vage story ekak palaveni parata baluvama ithin oya vage athal ekak enava.
meka balapalla.kathava hodayi.me vage thava godak eva tiyenava.evath balapalla.
ඔව් බං රෙද්ද එපා වෙනවා.
Games වලටත් එහෙමයි.
මේ දවස්වල Far Cry 6 අල්ලගෙන නටන්නේ.