Dialog එකේ සල්ලි ezcash කරන්න පුලුවන් ද?

ecashlkpro

Well-known member
  • Feb 8, 2018
    1,067
    437
    83
    Dialog එකට ආපු රීලෝඩ් එකක් 1000කට වැඩි එකක් අපිට ezcash වලින් ගන්න පුලුවන් ද?
     

    ecashlkpro

    Well-known member
  • Feb 8, 2018
    1,067
    437
    83
    Ape account eke salli ethakota convert karanna barida ezcash walata?

    Mona magulakda bn .. ungema service ne. Ekama widihata ne dekama wenne.
     

    The Hacker

    Well-known member
  • Oct 22, 2012
    2,726
    1
    2,428
    113
    127.0.0.1
    බෑ, ezCash කියන්නෙ digital wallet එකක් වගේ සීන් එකක් (simply bank account ) ඒකයි උබේ dialog account එකයි කියන්නෙ දෙකක්.
    නොමල් account එකේ සල්ලි ezCash එකට යවන්න බෑ
     

    nooby

    Well-known member
  • Mar 25, 2018
    4,257
    2,443
    113
    Srilanka
    බෑ, ezCash කියන්නෙ digital wallet එකක් වගේ සීන් එකක් (simply bank account ) ඒකයි උබේ dialog account එකයි කියන්නෙ දෙකක්.
    නොමල් account එකේ සල්ලි ezCash එකට යවන්න බෑ

    hebei ezcash walin reload daganna puluwan 😂😂
     

    Gonawala_GUNE

    Well-known member
  • Jun 21, 2020
    3,111
    7,983
    113
    Kandy
    reload දාන ෂොප් එකකට යවලා එයාලගෙන් සල්ලි ගන්න පුළුවන්
    මම එහෙම කර ගත්තා ලග කොමියුණිකේෂන් එකකින්
     

    nalin0001

    Well-known member
  • Jun 12, 2014
    20,258
    34,895
    113
    රු. 1000 මොකක්ද බං. කෝල් ගනිද්දීම සති දෙක තුනිකින් වැඩිම උනොත් මාසෙකින් 1000 ඉවර වෙයි.
    .
     

    ecashlkpro

    Well-known member
  • Feb 8, 2018
    1,067
    437
    83
    රු. 1000 මොකක්ද බං. කෝල් ගනිද්දීම සති දෙක තුනිකින් වැඩිම උනොත් මාසෙකින් 1000 ඉවර වෙයි.
    .
    Ehema cl ganna kawruwath na bn . Api mokatada nikan cl karala thiyena salli tika nathi karaganne ..
     

    nalin0001

    Well-known member
  • Jun 12, 2014
    20,258
    34,895
    113
    Ehema cl ganna kawruwath na bn . Api mokatada nikan cl karala thiyena salli tika nathi karaganne ..
    එහෙනම් ඔය සල්ලි වලින් ඩේටා පැක් එකක් ඇක්ට්ව් කරගනිං
     

    ecashlkpro

    Well-known member
  • Feb 8, 2018
    1,067
    437
    83
    reload දාන ෂොප් එකකට යවලා එයාලගෙන් සල්ලි ගන්න පුළුවන්
    මම එහෙම කර ගත්තා ලග කොමියුණිකේෂන් එකකින්
    Ah balanna one try karala
     

    The Hacker

    Well-known member
  • Oct 22, 2012
    2,726
    1
    2,428
    113
    127.0.0.1
    hebei ezcash walin reload daganna puluwan 😂😂

    ඔව් පුලුවන් , උබේ ෆ්‍රිමි එකෙන් උබට රිලොඩ්දානවා වගේතමා. ඒත් උබට උබේ dialog එකේ සල්ලි frimi එකටදාන්න බෑ නේ EzCash කියන්නෙත් ඒ වගේම digital wallet එකක්. ඩයලොග් එකෙන් උබේ නම්බරයට මුදල් ගනුදෙනු සදහා හදන digital account එකක්. උබේ නම්බරේ තමා අකවුන්ට් නම්බර් එක වෙන්නෙ