Dialog Data Sim

nineheart

Well-known member
  • Apr 25, 2013
    2,416
    510
    113
    In the body
    Dialog ව්ල වාසිදායකම Data Plan එක මොකක්ද? මං ලග wifi hotspot එකක් තියෙනවා.. sim එකක් විතරයි ගන්න ඕනේ.. මාසෙට Rs 500-1500 අතර වියදන් කරලා පාවිච්චි කරන්න පුලුවන් ලාබම package මොනවද මචංලා...
     
    Last edited:

    vinura kithmal

    Well-known member
  • Oct 19, 2014
    11,499
    3,497
    113
    සිංහලේ
    Time based package eka thamai bng
    dawas 5 ta Rs.240k wage yanawa so monthly itin 1500kata kittu wenna yanawa
    Dawas 5 package ekata itin 4GB wenakan speed, eeta passe 512kpbs walata limit karanawa bng
    ethakota itin 360p video ekak wage balaganna puluwan youtube, issara SLT connection eka wage :P
    4GB-10GB wenakan ehema use karanna puluwan, eeta passe yanna bari wenna slow karaawa
     
    • Like
    Reactions: nineheart

    nineheart

    Well-known member
  • Apr 25, 2013
    2,416
    510
    113
    In the body
    Time based package eka thamai bng
    dawas 5 ta Rs.240k wage yanawa so monthly itin 1500kata kittu wenna yanawa
    Dawas 5 package ekata itin 4GB wenakan speed, eeta passe 512kpbs walata limit karanawa bng
    ethakota itin 360p video ekak wage balaganna puluwan youtube, issara SLT connection eka wage :P
    4GB-10GB wenakan ehema use karanna puluwan, eeta passe yanna bari wenna slow karaawa

    Time base package එකක් active කරන එක ලාබයි වගේ නෙද? free router දෙන ඒවා කොහොමද මචං