ooka amarui naha machn e tharan, mulinma hondata signal athi kiyala hithena thanak set karaganin,e kiyanne,gas kolan nathi disk eka kelinma ahasata aim vena vidiyata.. langa paatha geyak thiyanavanm DTV thiyana balaganin disk eka aim karala thiyana paththa. umbage ekath e paththatama set karaganin, okkoma connect karala iwaravela dtv eke menu-instalation-channelserch palayan.. ethakota umbata chanal vala signal strength eka pennai,ooka normal 0 thama pennanne disk eka gaanata adjust karanakn, eeta passe umba vahaleta nagala kaava hari tv eka langa thiyala kiyapan ara signal strength eka pennana than deka diha balan indala eeka vadi venavada kiyala balanna kiyala,umba himin sare disk eka eha meha karapan,bohoma himin,eka thanak set vei,signal thiyana, hondata pennan nam signala 60% vada dekema thiyenna oone.eeta tikak adu unath aulak naha,eeth valkul aavama tak gaala nopeni yanava machn,eeka hinda signala hondama thana balla disk eka adjust karala thiyapan..
eeta passe buddist tv daala balapan,eeka vadanam vade hari,buddist tv eka vada karanna connection eka denna oone naha.eeka free