

ehama thamai bro,, api katath prashna thiyenawa,, oya thathwe mama nodannawa newei..
mamath me kiynne ekai,, parissam wenna,, hondata atha aya hodala pirisuduwa inaa,, hawasata hemadama koththamalli ekak bonna,, samanya widiyata weda karanna.. e athi hindatama..
goodluck
me thread eke topic ekata mama katha kale "do you wear a mask to keep your self safe from corona "... ekai kiwwe 'NO, NO POIN OF WEARING MASKS,, eeta wada 1000s gunayak balawath pirisiduwa ideemai, pirisidu de kaala beela, hembirissawak wage tyenawnam witharak mask use karanna..
api politician lata banainawa,, unwa hadanna apita behe,, api kochchara kiwwath mama danna samanya minissu innawa use karanneth nehe, goda gahagena innawa masks, kiwwata wedak nehe unta,, apita karanna dekuth nehe mokada un salli deela gaththuwa hinda.. ohoma minissunth innawa lankawe