Dollar income එකක් හදාගන්න උපදෙසක් ඕනෙ !

corn

Active member
  • Feb 9, 2019
    100
    36
    28
    සේල්ස් ෆීල්ඩ් එකේ තමා එක්ස්පීරියන්ස් තියෙන්නෙ !
    දැනට තියෙන්නෙ ක්‍රිප්ටො වලින් සතියට එන 1$-3$ක් වගේ ගානක්,
    අලුත් දෙයක් ඉගෙන ගන්න දවසට පැය 6ක් යොදවන්න පුලුවන්,

    i7 256 SSD 4gb ram laptop එකක් තියනවා !
    මේ තියනවට අමතරව කිසි දෙයක් දන්නෙත් නැහැ, මුදලකුත් නැහැ
    ගෙදරින් උදව්වක් නම් කොහොමත් ගන්න බැහැ :dull:
    please මට උදව්වක් විදියට ඉස්සරහට යන්න පාත් එකකට අයිඩියා එකක් දෙන්න.! (ලෝගෝ ඩිසයිනින් හැරුනාම වෙන දෙයක් නම් ගොඩක් හොදයි )
     
    • Like
    Reactions: sagee123

    corn

    Active member
  • Feb 9, 2019
    100
    36
    28
    asa deyak thoragena igenagannan... one tharam courses tiyenawa utube eke ehema
    thankz reply ekata ! options godak thiyana nisa confuse wela inne ! meke thread ekak dakala 3d modeling try kala ! eeth kattiya kiyanava e side ekata compition eka vadiyilu !
     

    ndilshan1989

    Well-known member
  • Dec 6, 2022
    1,975
    3,594
    113
    thankz reply ekata ! options godak thiyana nisa confuse wela inne ! meke thread ekak dakala 3d modeling try kala ! eeth kattiya kiyanava e side ekata compition eka vadiyilu !
    ehema awlak na ban... hodatama asa, karanna puluwan deyak karapan... competition kaley ethakota
     
    • Love
    Reactions: corn

    scurvy

    Well-known member
  • Oct 2, 2008
    35,393
    41,423
    113
    GraphicsGods.com
    www.graphicsgods.com
    සේල්ස් ෆීල්ඩ් එකේ තමා එක්ස්පීරියන්ස් තියෙන්නෙ !
    දැනට තියෙන්නෙ ක්‍රිප්ටො වලින් සතියට එන 1$-3$ක් වගේ ගානක්,
    අලුත් දෙයක් ඉගෙන ගන්න දවසට පැය 6ක් යොදවන්න පුලුවන්,

    i7 256 SSD 4gb ram laptop එකක් තියනවා !
    මේ තියනවට අමතරව කිසි දෙයක් දන්නෙත් නැහැ, මුදලකුත් නැහැ
    ගෙදරින් උදව්වක් නම් කොහොමත් ගන්න බැහැ :dull:
    please මට උදව්වක් විදියට ඉස්සරහට යන්න පාත් එකකට අයිඩියා එකක් දෙන්න.! (ලෝගෝ ඩිසයිනින් හැරුනාම වෙන දෙයක් නම් ගොඩක් හොදයි )
    puka sale karahan beach eke dollar walata.
     

    honesty

    Well-known member
  • May 2, 2015
    2,488
    4,678
    113
    puka sale karahan beach eke dollar walata.
    තෝ වගේ අවලං වේසිගෙ පුතෙක්ට අන්තිමට වෙන්නෙ කාත් කවුරුත් නැතුව මැරිලා, කාමරයක් අස්සෙ පණුවො ගහලා ඉද්දි මාසෙකට විතර පස්සෙ හොයාගන්න.. තෝ වගේ අනාත පොන්නයෙක් පකෝ, 😂😂
     

    corn

    Active member
  • Feb 9, 2019
    100
    36
    28
    Laptop repair igenagena shop ekak danna
    idea ekanm niyamayi eeth eken dollar income ekak ganna baha neda ?

    තෝ වගේ අවලං වේසිගෙ පුතෙක්ට අන්තිමට වෙන්නෙ කාත් කවුරුත් නැතුව මැරිලා, කාමරයක් අස්සෙ පණුවො ගහලා ඉද්දි මාසෙකට විතර පස්සෙ හොයාගන්න.. තෝ වගේ අනාත පොන්නයෙක් පකෝ, 😂😂
    මචන් ඌ කියන ඒවට ලේ රත් කරගන්න එපා ! උගෙ හැටි නෙ, හා හා රියැක්ශන් එකක් දාල අමතක කරන්න!
    ------ Post added on Jan 24, 2023 at 9:50 PM

    Meka patta..puluwan nam data recovery side ekath igena ganin..mara demand ekak tyne..
    thankz machn idea ekata ! siravatama vatinava thamaa ! thnkz again!
    ------ Post added on Jan 24, 2023 at 9:51 PM

    අහන හැමෝම ෆ්‍රරීලාන්ස් ග්‍රැෆික් කරනව! අලුත් කෙනෙක්ට චාන්ස් එකක් තියෙයිද?
    ------ Post added on Jan 24, 2023 at 9:52 PM
     

    dmsupun

    Well-known member
  • May 13, 2007
    12,398
    10,998
    113
    Kandy
    puka sale karahan beach eke dollar walata.
    තොගෙ ෆැමිලි බිස්නස් එකනෙ ඒක.

    idea ekanm niyamayi eeth eken dollar income ekak ganna baha neda ?


    මචන් ඌ කියන ඒවට ලේ රත් කරගන්න එපා ! උගෙ හැටි නෙ, හා හා රියැක්ශන් එකක් දාල අමතක කරන්න!
    ------ Post added on Jan 24, 2023 at 9:50 PM


    thankz machn idea ekata ! siravatama vatinava thamaa ! thnkz again!
    ------ Post added on Jan 24, 2023 at 9:51 PM


    අහන හැමෝම ෆ්‍රරීලාන්ස් ග්‍රැෆික් කරනව! අලුත් කෙනෙක්ට චාන්ස් එකක් තියෙයිද?
    ------ Post added on Jan 24, 2023 at 9:52 PM
    138 bas wagee thamaa, kochchara thibbath senaga. Issara nam.
    ------ Post added on Jan 24, 2023 at 9:55 PM
     
    • Love
    Reactions: corn