Earn Rs 3000 per day

batta77

Member
Dec 25, 2012
572
15
0
ලංකාවේ විදියට කරලා $ 10 - 20 හොයන්න කොචර දවසක් යනවද ?

ඊස්සර නම් සතියෙන් දෙකෙන්
දැන් නම් මාස ගානක් යයි
දවසටම කරන්න පුලුවන් වැඩ 1යි 2යි
 

Nadun26

Well-known member
  • Apr 27, 2015
    14,208
    12,742
    113
    38
    ඊස්සර නම් සතියෙන් දෙකෙන්
    දැන් නම් මාස ගානක් යයි
    දවසටම කරන්න පුලුවන් වැඩ 1යි 2යි

    අපෝ එහෙනම් වැඩක් නැහැ. කලින් මම සතියට Yllix වලින් $ 20 හෙව්වා දැන් Facebook එකේ Share කරන්න බැහැ Link ඒක නිසා කරලා වැඩක් නැහැ. සතියට $10 - 20 හොයන්න පුළුවන් ක්‍රම තියෙනවානම් තව මටත් කියපන් මෙහෙම කියන්න බැරිනම් P.M වලින් හරි.
     

    thilihare

    Well-known member
  • Apr 30, 2013
    6,686
    742
    113
    Kandy
    අපෝ එහෙනම් වැඩක් නැහැ. කලින් මම සතියට Yllix වලින් $ 20 හෙව්වා දැන් Facebook එකේ Share කරන්න බැහැ Link ඒක නිසා කරලා වැඩක් නැහැ. සතියට $10 - 20 හොයන්න පුළුවන් ක්‍රම තියෙනවානම් තව මටත් කියපන් මෙහෙම කියන්න බැරිනම් P.M වලින් හරි.
    Mathath Kiyandooo :love::love::love:
     

    SkullCrusher

    Member
    Nov 3, 2017
    242
    29
    0
    Call - 071072879*
    එ කියන්නේ මේක වැඩක් නැද්ද ?
    අනිත් උන් කියන ඒවා අහන්න එපා...... ගොඩක් අය අකමැති අළුත් අය මයික්‍රෝවර්කර්ස් බහිනවට
    වැඩ බෙදෙන නිසා