Ebay එකෙන් Phone ගෙන්නන කොට ඒවා custom එකට අහුවෙන්නේ නැත&# Ebay එකෙන් Phone ගෙන්නන කොට ඒවා custom එකට අහුවෙන්නේ නැතිව ගෙන්නන ක්රමයක් දන්නවද? Ane Please Danna kenek kyannako...loku udawwak..samahara aya eka karanawa..eth un kyanne na...