Ebay එකෙන් Phone ගෙන්නන කොට ඒවා custom එකට අහුවෙන්නේ නැත&#

tclguy

Junior member
  • Sep 22, 2008
    60
    19
    8
    Ebay එකෙන් Phone ගෙන්නන කොට ඒවා custom එකට අහුවෙන්නේ නැත&#

    Ebay එකෙන් Phone ගෙන්නන කොට ඒවා custom එකට අහුවෙන්නේ නැතිව ගෙන්නන ක්‍රමයක් දන්නවද?

    Ane Please Danna kenek kyannako...loku udawwak..samahara aya eka karanawa..eth un kyanne na.... :D:D:D:D:D:D
     

    amilabd

    Junior member
  • Oct 17, 2010
    170
    7
    18
    Ask to seller mark the item as mp3 player. Previously I bought one without problems. I don't know the present situation.
     

    tclguy

    Junior member
  • Sep 22, 2008
    60
    19
    8
    eaka machan ewapan pack eke ganna oooone repair walata dapu item ekak widiyata. ea kiyanne uba repair walata dala ayeth eaka ubata enne. eaka dealer ekka katha karaganna ooone

    Oh thanks machan..eka try karala balanna one:):):):):)
     

    tclguy

    Junior member
  • Sep 22, 2008
    60
    19
    8
    Ask to seller mark the item as mp3 player. Previously I bought one without problems. I don't know the present situation.

    eka tikak risk wadak ne machan..hadisyewath karumeta oka hiraunoth..ethanadi arala balanakota Phone ekak unama Case neda? :confused::confused::confused::confused:
     

    lushanchami

    Member
    Feb 11, 2012
    396
    15
    0
    Ask to seller mark the item as mp3 player. Previously I bought one without problems. I don't know the present situation.

    ohoma mp3 kiyala mark karala kohomada enne bun? :dull: uba hithuwada custom 1 inne otuwo kiyala? okkoma items, mails dan scan karanawa. eka nisa boru karanna baha dan. kalin nam kohomada danne naha.hondama dey thamai sellerta kiyanna price 1 aduwen or gift kiyala customs declaration wala danna ethakota awlak wenne naha bohowita ;)