Christmas ekata freeze wela
මේ මාසෙ ඊබේ නිවාඩු ආණ්ඩුවට බැණල වැඩැක්නැ
මේ මාසෙ ඊබේ නිවාඩු ආණ්ඩුවට බැණල වැඩැක්නැ
Attachments
Last edited:
රඹා;21026435 said:හැබැයි මහින්ද හිටියනං ඔයිට වඩා ගහනව - ටොයි කෙඳිරියක්


කොහොමද හොද වෙන්නෙ?උබට guarantee කරන්න පුලුවන්ද?
ehema na mata anna tiyenva thawa bdu wagayak..ewageb ekak awa eye.anik ewa naha thama
7500 witara item dekak enna taiyanawa tama awe na.
Bahalum scan karanawa kiyanne container scan karanawa kiyana eka. Post eke ena podi podi ebay parcel nemei.



hodai bn ohoma lanakawe salli pita rata walata giyama apitama thamai kela wenne



thama nam na man 2017-01-01 idan me wenakan ebay aken item 15-20 genava ahema aulak na thama prana vidihata post aken gedaratama anava
