ebay සෙලින් කරන අයගෙන් හෙල්ප් එකක් ඕන

mypage.lk

Member
Dec 25, 2015
13
2
3
ඔන්න කොල්ලනේ මට ඉස්ඉස්සෙල්ලාම ඊබේ ඔඩර් එකක් ආවා..
ආවෙ වෙන මොනවටවත් නෙවෙයි සමහන් වලට. මම සමහන් පැකට් 50 ක් ඩොලර් 15 ට දාලා තිබුනේ. අනේ අවාසනාවට මූ ඉල්ලන්නෙම 10ට නේ. ඉතින් මම කැමති වුනා. දැන් තියන කේස් එක මේක කොහොමද ෂිප් කරන්නේ. මට මේල් එකක් ආවා එ්ත් උඩින්ම මේ මැසේජ් එක තියනවා
DBCmjg.png


හෆොයි දැන් මොකද කරන්නේ
මේක ෂිප් කරන්නද? එපාද කියන්නේ. ෂිප් කරලා මට සල්ලිත් නැතිවේද.

ෂිප් කරන්නේ කොහොමද
විෂේෂයෙන්ම මට ෂිප් කරන විදිය ස්ටෙප් බයි ස්ටෙප් කියල දෙන්න දන්න කෙනෙක්
ලොකු උදව්වක්.

මට ආව පලවෙන් ඕඩර් එක බන් උදව් කරපල්ලකෝ....
දන්නෙ නැතිනම් බම්ප් එකක් වත්


aZueHC.png
mahama kiuwata mukuth hitanna apa.mata hitana widihata oka oyata padui.ath podi ganak padu unata kamak naha puluwan kamak tiyanawanum oka yawanna yawala kiyanna mama maka padu pita auwa puluwan num hoda review akak danna kiyala.ilaga order aka indala watinakama 2 karala danna shiping free danawanum.
 

Zelda

Member
Dec 20, 2015
184
10
0
ඉන්දියන් කෙනෙක් නිසා ගොඩක් වෙලාවට ඔයා ඕවා පැයෙන් එහෙට යැව්වත්
නෙගටිව් ලැබෙන්න ඉඩ තියෙනවා
Most of indians are act like god when they get chance to review some product or service
He may even trying to get more samahan as a exchange for removing negative feedback
 

De Zigner

Active member
  • Mar 15, 2013
    625
    81
    43
    wede padui wage bangz... ubata labayak neh .. order eka cancel karapan ubage first order eka nisa uba shpping fees denagena nemei ad eka post kare kiyala kiyapan bang:yes:...

    mehen badu yawanna gadak ganan yanwa bang.. danna ekek hariyatama gaana kiyawi .. samhan walatama yanwa neh bang 50* 10 =500/- :confused:
    ithin ubata labayak nethi wei bang... 10$n fees kepunaama ubata neh bang labayak ...

    thank mcn