amila1amila

Junior member
  • Oct 30, 2013
    288
    21
    18
    මචන් මම eBay එකෙන් pen එකක් ගත්තා.ඒක අද ගෙදරටම අවා.එත් envelop එක ඇතුලේ මුකුත් නෑ:( . මම ඒ seller ගෙන් මීට කලින් pen 3ක්ම අරන් තියෙනවා.ඒවා සේරම අවා.මම හිතන්නේ මගදී මොකෙක් හරි pen එක උස්සලා ලංකාවේදී:( . මොකක්ද බන් මේකට කරන්නේ:sorry:
     

    ruchira55

    Well-known member
  • Mar 23, 2012
    39,995
    40,898
    113
    machan rawum 2k wage kali 2ka nulak othala thama ewala tiyenne.mama baladdi e othala tiyena ekat nikanma wage tibune.kawruhari open karala wage

    ehenam ithin sorry thamai. lankawe ekek denna athi shot eka. habai ithin uba kamathi nam refund ganna puluwan. eeka ithin maha katha wadak, seller ge waradak newei ney. ube kamattha :(
     

    amila1amila

    Junior member
  • Oct 30, 2013
    288
    21
    18
    ehenam ithin sorry thamai. lankawe ekek denna athi shot eka. habai ithin uba kamathi nam refund ganna puluwan. eeka ithin maha katha wadak, seller ge waradak newei ney. ube kamattha :(

    mona karannada bn.paduwa mamama widagannawa.sellergen refund ganna ekat paw :(
     

    Wal MAMA

    Well-known member
  • Oct 29, 2014
    1,132
    107
    63
    post department eke wena weda ban. oke inne ali horu. issarath ehemay denuth ehemay. karanna deyak nehe saho ubata wenawa paduwa widinna.