man hithanne beta 1 eke threads okkoma nadda koheda forum eke danhabai eka beta 2 gana kathawakne?man hithanne beta 1 eke threads okkoma nadda koheda forum eke dan

habai eka beta 2 gana kathawakne?man hithanne beta 1 eke threads okkoma nadda koheda forum eke dan




ekanam hari athi habai.mokada mata mathaka widihata (danna widihata) mulinma run kalee php nuke da koheda.dan run karanne vbulletin walanee , beta 2 1kee oka tamai tread 1ka.gt gen tamai ahanna wenne![]()

![]()
mama hitanne BETA1 indala BET2
gahaddi post counter eka reset wela ethi![]()
mama danna taramin
delete karaddi adu wenne nee count eka![]()
db eka import karala na vbulletin ekata. etakota converters thiyenna nathiwa athi man hithanne
sure na 
db eka import karala na vbulletin ekata. etakota converters thiyenna nathiwa athi man hithanne
sure na
![]()
bt dennam tiyanawa ban godak convertors

http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=4