elaz..godak ewage dan nam matakath na..
![]()
issara balapu tv series tikak mathak wuna..koheda mewa dan yanne na na..hama channel ekema mega drama witharai
Early Edition
මට මේකෙ නම මතක් කරගන්න බැරුව දඟල දඟල හිටියේ. thank you.
elaz..godak ewage dan nam matakath na..
![]()
issara balapu tv series tikak mathak wuna..koheda mewa dan yanne na na..hama channel ekema mega drama witharai
Early Edition
මට මේකෙ නම මතක් කරගන්න බැරුව දඟල දඟල හිටියේ. thank you.
Math Issara Hemadama Beluwa.Patta. XENA ekath ela.


http://www.youtube.com/watch?v=e8JNJt06yEU&list=PL1DA172340EE5E7FE
Knight rider
Robin of the Sherwood
ගොඩක් ස්තුතියි පරණ මතකයන් අලුත් කලාට. ආයිත් ඒ කාලෙට ගිහින් මල්ලිත් එක්ක වාඩි වෙලා මේවා බලන්න ඇත්නම් කියල හිතුනා.





adeeee meka man hugak punchikale balapu ekak, mata amathaka wela tibbe. thanks bro![]()