ElaKiri Call of Duty 4 (COD4) Sri Lanka Server (Part 2)

The_Killer

Well-known member
  • Jan 20, 2014
    11,053
    2,201
    113
    WA, Straya 🇦🇺🦘
    www.elakiri.com
    කවදද වේසියෙ ආවෙ ?
    VAT69 කියල බැල්ලියෙක් ආව එද්දාස් නවසිය ගණන් වල..
    දැන් ඌ මැරිලද කොහෙද

    :frown::frown:

    Johnny Walkerකියලා එන්නේ දැන්. බ්‍රැන්ඩ් එක මාරු කරලා. සැර මදිලු.
     

    The_Killer

    Well-known member
  • Jan 20, 2014
    11,053
    2,201
    113
    WA, Straya 🇦🇺🦘
    www.elakiri.com
    සචියාගේ බොකප් එකට පොඩි කොල්ලෝ යොදා ගන්නා අයුරු
    සචියාගේ වෙඩි තියලා පාත් වෙනවා, අලුතින් ආපු එකා මැරෙනවා. තියපු එනෙමි ටීම් එකේ එකාට සචියා තියනවා, කොල්ලා සර්වර් එකේ 1 වෙනවා :sorry:

    l_bb0b4926.jpg
     

    DLM

    Well-known member
  • Dec 15, 2010
    2,133
    178
    63
    HOME
    උඹව බයිට් එකට කිව්වා මිසක් සිරා ගන්න කිව්වේ නෑ බං. මැප් එක හුරු එකා දන්නවා දුවද්දි දුවන්නේ කොතනින්ද, ස්කෝප් කරන්නේ කොතනින්ද, හැංඟෙනවා නම් හැංඟෙන්නේ කොතනින්ද කියලා. ස්මෝක් එක අස්සෙන් ඒහෙම තැනකට තිබ්බම ඒකට් හැක් කියන්න බෑ ඉතින් :cool::cool: හැබැයි ඉතින් 5ක් තියලා 5ම එක දිගට වදිනවා නම් අන්න බලන්න ඕනේ :P
    :yes::yes::yes::yes:
     

    sachith19920726

    Well-known member
  • Jan 20, 2011
    35,673
    11,513
    113
    34
    Crynet Solutions
    උඹව බයිට් එකට කිව්වා මිසක් සිරා ගන්න කිව්වේ නෑ බං. මැප් එක හුරු එකා දන්නවා දුවද්දි දුවන්නේ කොතනින්ද, ස්කෝප් කරන්නේ කොතනින්ද, හැංඟෙනවා නම් හැංඟෙන්නේ කොතනින්ද කියලා. ස්මෝක් එක අස්සෙන් ඒහෙම තැනකට තිබ්බම ඒකට් හැක් කියන්න බෑ ඉතින් :cool::cool: හැබැයි ඉතින් 5ක් තියලා 5ම එක දිගට වදිනවා නම් අන්න බලන්න ඕනේ :P

    මම ඕකව ස්මෝක් එකෙන් ෆලෝ කරල තිබ්බෙ..
    ලාවට චායව දැක්ක..
    උගෙ ස්මෝක් එකේ චුට්ට්ටක් වත් පේන්නෙ නෑ..
    මම graphics අඩු කරල ගහන්නෙ ඒක වෙන්න ඇති සීන් එක..
    ස්මෝක් එක ගහනව කියන්නෙ ඇනිමේෂන් clip එකක් නෙ බං play වෙන්නෙ ඔය..
    ස්මෝක් එකක් air එකක් එහෙම ගහද්දි console එක බලන් හිටිය නම් shift+~ ගහල වෙන ටික ඔක්කොම වැටෙනව..


    තොපි එක එකාට වෙන වෙනම rape කරන video ටිකක් හදල දාන්න ඕන..
    දෙන්නම්.. ගොඩාක් රිදෙයි හැබයි..

    :lol::lol::lol:
     

    DLM

    Well-known member
  • Dec 15, 2010
    2,133
    178
    63
    HOME
    මම ඕකව ස්මෝක් එකෙන් ෆලෝ කරල තිබ්බෙ..
    ලාවට චායව දැක්ක..
    උගෙ ස්මෝක් එකේ චුට්ට්ටක් වත් පේන්නෙ නෑ..
    මම graphics අඩු කරල ගහන්නෙ ඒක වෙන්න ඇති සීන් එක..
    ස්මෝක් එක ගහනව කියන්නෙ ඇනිමේෂන් clip එකක් නෙ බං play වෙන්නෙ ඔය..
    ස්මෝක් එකක් air එකක් එහෙම ගහද්දි console එක බලන් හිටිය නම් shift+~ ගහල වෙන ටික ඔක්කොම වැටෙනව..


    තොපි එක එකාට වෙන වෙනම rape කරන video ටිකක් හදල දාන්න ඕන..
    දෙන්නම්.. ගොඩාක් රිදෙයි හැබයි..


    :lol::lol::lol:

    thawa kalayak gahanna wei COD :sorry:
    gud luck :)
     

    sachith19920726

    Well-known member
  • Jan 20, 2011
    35,673
    11,513
    113
    34
    Crynet Solutions
    Johnny Walkerකියලා එන්නේ දැන්. බ්‍රැන්ඩ් එක මාරු කරලා. සැර මදිලු.

    :sorry::sorry: හා බං

    උබ clan එකක් හදපන් [KW] කියල
    නම දාගනින් බූලි ජයේ කියල..
    KW කියන්නෙ කසිප්පු වේසියො

    වදින්න වදින්න නම් මාරු කරනව මේ හු@තියො..

    :growl::growl:
     

    The_Killer

    Well-known member
  • Jan 20, 2014
    11,053
    2,201
    113
    WA, Straya 🇦🇺🦘
    www.elakiri.com
    මම ඕකව ස්මෝක් එකෙන් ෆලෝ කරල තිබ්බෙ..
    ලාවට චායව දැක්ක..
    උගෙ ස්මෝක් එකේ චුට්ට්ටක් වත් පේන්නෙ නෑ..
    මම graphics අඩු කරල ගහන්නෙ ඒක වෙන්න ඇති සීන් එක..
    ස්මෝක් එක ගහනව කියන්නෙ ඇනිමේෂන් clip එකක් නෙ බං play වෙන්නෙ ඔය..
    ස්මෝක් එකක් air එකක් එහෙම ගහද්දි console එක බලන් හිටිය නම් shift+~ ගහල වෙන ටික ඔක්කොම වැටෙනව..


    තොපි එක එකාට වෙන වෙනම rape කරන video ටිකක් හදල දාන්න ඕන..
    දෙන්නම්.. ගොඩාක් රිදෙයි හැබයි..

    :lol::lol::lol:

    මගෙත් ග්‍රැපික් ලෝ බොල. අනේ මේ මම මේ විහිලුවක් කොලේ.. මේ යකා මේ රෙද්ද පාගගෙන දැන් ඩෙමෝ හදන්න හදනවා. උඹේ ping අඩු නිසා කොහොමත් මට තියන්න පුලුවන්. මගේ ටයිම් එක වැඩී. මමත් කිල් කැම් එකෙන් දැක්ක උන දේ. එතන හැකක් තිබ්බේ නෑ. තී සර්වර් එකේ ගල් බිල්ලා වගේ ඉන්න නිසා බයිට ට දැම්මේ.​
     

    gangst3r.93

    Member
    Sep 24, 2010
    11,663
    655
    0
    ගම්පහ
    අදට ඇති කියලා නවත්තලා හිටියේ. කොහෙද මේ නූබ් ගෙං බේරිල්ලක් නෑ අප්පා.. කෙලින්ම මඩ ගහලා ලියන්න කියලා..
    නොලිව්වත් තරහා වෙනවා නේ :sorry::sorry:
    ආ එහෙනං

    ඔමරි Noob එන්නකො අපේ සුන්දර මැණිකේ...
    Cod දාලා යන්න එපා පනිනවා මුහුදේ.....
    බිකිනිද ඕනේ මැණිකෙට.... නයිටිද ඕනේ මැණිකෙට..
    ඕන දෙයක් කියන්න අපි අරගෙන දෙන්නං.....

    දවසක් දා නූබ් මැණිකෙ ආවා සර්වරේ.....
    දවසක් දා නූබ් මැණිකෙ ආවා සර්වරේ.....
    ඇවිත් සර්වරේ මැණිකේ ඇවිත් සර්වරේ මැණිකේ...
    ඇවිත් සර්වරේ හිටියේ නැතුවලු ජංගී.......! :shocked:

    Running shoes දාලා තමයි නූබ් දුවන්නේ.....
    මගක් ගුවද්දිම කලිසම ඔටෝ හැලෙන්නේ....
    ඕවා දැකලා කචල් වෙලා ඕවා දැකලා කචල් වෙලා...
    ඉන්න එවුන් මරාගෙනයි නූබා දුවන්නේ....

    කහ පාටයි හරි ලාබයි macho ගෙ ජංගී....
    ඒවා දැකලාමයි වෙඩිකන්නේ නූබා හැංගී....
    මැණිකෙ තමයි සර්වර් එකෙ මැණිකෙ තමයි සර්වර් එකෙ..
    සර්වර් එකෙ බොක දානා රූප සුන්දරී....

    මෝල කර වෙලා නූබට කචල් කෙරෙන්නේ....
    හැක් දාලා බොට් දාලා නෑයි කියන්නේ.....
    හැ්ක දාලා බොට් දාලා හැක් දාලා බොට් දාලා...
    එකෙක් මරා ගන්න බැරුව නූබා දුවන්නේ....

    දුම අස්සෙං තියලා දුවයි මචෝ කරුවලේ...
    අඩමානෙට ඇහෙං තියයි මචෝ දහවලේ...
    කොහොම උනත් මචෝ තමයි.. කොහොම උනත් මචෝ තමයි..
    ශේෂ ඇගිල්ලක් තියෙන *ස හැතිකරේ....


    :lol::lol::lol::lol::lol::lol:
    මහ කැරි මිනිස්සු ඔයි:(:(:(
     

    Robinhood wage ekek

    Well-known member
  • Feb 22, 2013
    20,698
    10,781
    113
    Sherwood වගේ තැනක


    ඔමරි Noob එන්නකො අපේ සුන්දර මැණිකේ...
    Cod දාලා යන්න එපා පනිනවා මුහුදේ.....
    බිකිනිද ඕනේ මැණිකෙට.... නයිටිද ඕනේ මැණිකෙට..
    ඕන දෙයක් කියන්න අපි අරගෙන දෙන්නං.....

    දුම අස්සෙං තියලා දුවයි මචෝ කරුවලේ...
    අඩමානෙට ඇහෙං තියයි මචෝ දහවලේ...
    කොහොම උනත් මචෝ තමයි.. කොහොම උනත් මචෝ තමයි..
    ශේෂ ඇගිල්ලක් තියෙන *ස හැතිකරේ....



    :lol::lol::lol::lol:
    paul-rudd-dance-gif.gif