Engine Oil මාරුකරන්නේ කොපමණ කාලෙකට වරක් ද ?

anjwj

Well-known member
  • Sep 19, 2008
    567
    415
    63
    mama gathu dawase indamma 7-9n karanne. me widiyata den 1lak km diwwa, (5 years ) . tama nam aulak ne.
     

    lakmal432

    Active member
  • May 25, 2017
    282
    84
    28
    Mamath 8000 km walin tama maru karanne. Toyota 10 w 30 normal oil eka. Den 120000 duwala tiyenne tama nam awlak ne
     
    • Like
    Reactions: corp

    Honda.putha

    Well-known member
  • Dec 26, 2017
    17,238
    29,818
    113
    කිමි 2000-2200 දුවන විට ඔයිලය කෙලවී හමාරය.
    meka danaganne kohomada ban?

    හැ බැයි මටගත්ට ගමන් කෙලින්ම කොහෙවත් යන්නේ නැතිව service එකට දාන්න ලු.
    matath ohomama kalene ban wayasaka porak.
    ------ Post added on Dec 8, 2022 at 11:54 AM

    anthima para service eka nam 8000km witara kale.

    kalin ewwa nam thithata 5000Km kala. dan oil wala ganan hatiyata karanne kohomada?
    ------ Post added on Dec 8, 2022 at 11:56 AM


    muge topic eke hariyata na mona reddada kiyanne kiyala.
    ------ Post added on Dec 8, 2022 at 11:57 AM
     
    • Like
    Reactions: kasun090354t

    lahiru504

    Well-known member
  • May 13, 2012
    677
    406
    63
    gampaha
    aDE MAGE PASSO 2017 EKAK , tOYOTA 0W20 EACH 5000 CHANGE KARANAWA, EACH 3 MONTHS DUWANAWA BAN 5,000km, HEBEI DEN NAM 6,000K . 6,500K 7000K DUWANAWA
    Passo eka 5000 panna gaman oil kalu wenawa’..wahaneta adarenum 5000n karapan.podi engin depend wennene lubricant eka uda
     

    aquaman2020

    Well-known member
  • Dec 23, 2020
    1,401
    1,773
    113
    Bangkok
    Passo eka 5000 panna gaman oil kalu wenawa’..wahaneta adarenum 5000n karapan.podi engin depend wennene lubricant eka uda
    5000KM වලින් ඔයිල් කළු වෙනව නම් ස්පාර්ක් ප්ලග් චෙක් කරපන්. එයාර් ෆිල්ටර් එක චෙක් කරපන්