suranga meke tikak awul wage penunata uw apatha desapaluwonge redi galawala yawanne. lawyer kenek hoda maddeyawediyek.ප්රශ්න අහන මාධ්යවේදියාට ටිකක් ලූස් වගේ නේද
suranga meke tikak awul wage penunata uw apatha desapaluwonge redi galawala yawanne. lawyer kenek hoda maddeyawediyek.ප්රශ්න අහන මාධ්යවේදියාට ටිකක් ලූස් වගේ නේද
මාසයක් නෑනේ ඉංග්රීසි ඕනිම නෑ කියලා හෑලි ටික ලියලා.ශික්, හෑල්ලක් ලියාගන්න එක බයියෙක් නෑ.. ඔක්කොම ජෙප්පො වෙලා..![]()
සාකච්ඡාවක නිරතවීමයි වියරුවෙන් කෑගැසීමයි දෙකක්.suranga meke tikak awul wage penunata uw apatha desapaluwonge redi galawala yawanne. lawyer kenek hoda maddeyawediyek.
බණ්ඩාරනායකට ඕනි වුනේ රටේ මිනිස්සු මෝඩයො කරලා පාලනය කරන්නමේක අපිට උන අමුම අමු කාලකන්නි වැඩක්
අදටත් පෙලක් තැන් වල හැක් වෙනවා මේ වැරද්ද නිසා
English නෙමේ අපිට තව භෂා ගොඩාක් ඉගෙන ගන්න තිබ්බා අපේ ජිවිත කාලේ සිංහල එක්ක අපි හැප්පි හැප්පි අරගල කරද්දි බන්
විහිලුවක් නෙමේ
ෂිරා බන්බණ්ඩාරනායකට ඕනි වුනේ රටේ මිනිස්සු මෝඩයො කරලා පාලනය කරන්න
ලමයි ලයිසියම් දාපන් බං. මුලු ලංකාවෙම නොම්ලේ අධ්යාපනය English medium වෙන කාලෙ වෙනකොට අපි මැරිලත් ඉදියිඑක්තරා වසරකට වෙනකම් සිංහලෙනුත් ඊට පස්සේ english වලිනුත් ඉගැන්නුවොත් හොදයි කියල හිතනවා.
එත් ප්රයෝගිකව, අපේ ගුරුවරු englsih වලින් උගන්නන්න train කරන්න වෙනවා. මේකට අවුරුදු ගානක් යනවා. හෙමින් හෙමින් කරන්න ඕනේ
දුෂ්කර පළාත්වල තත්වය දරුණු වෙන්න පුළුවන්
ලයිසියම් හොදයිද මචන්. ස්ටඩිස් හොදට කරනවද ? සාමාන්යෙන් වියදම කොහොමද?ලමයි ලයිසියම් දාපන් බං. මුලු ලංකාවෙම නොම්ලේ අධ්යාපනය English medium වෙන කාලෙ වෙනකොට අපි මැරිලත් ඉදියි
හොදයි කියලා තමා කියන්නෙ බං. මගෙ කසින් අක්කලාගෙ අයියලාගෙ ලමයි ඔක්කොම වගේ ඕකට තමා දැම්මෙ. වියදම ගැන නම් දන්නෑ මචං. දරාගන්න බැරි ගනන් වෙන්නත් බෑ හැබැයි. එක අයියා කෙනෙක් බෑන්ක් එකක, එයාගෙ වයිෆ් government job.ඒකියන්නෙ සාමාන්ය upper middle class උන්ට දරාගන්න පුලුවන් ගානක් වෙන්න ඕනලයිසියම් හොදයිද මචන්. ස්ටඩිස් හොදට කරනවද ? සාමාන්යෙන් වියදම කොහොමද?
Uuta oni uttare ganna manipulate karanawaඕවර් ඇක්ටින්
එක්තරා වසරකට වෙනකල් සිංහලෙන් ඉගැන්නුවාම වෙන එකම දේ අපේ හුප්තේ ලේ වලට යක්ක භාෂාව පත්තියන් වෙලා අපි පර සුද්දගේ බාසාව පිරියඩ් එක කට් කරනවා. මෙච්චර කල් කලෙත් ඒක නෙමේද බන්? මෙච්චර කල් කෙල වෙලත් තාම උඹලා ඉන්නේ එතැනනේ බන්. ඩයනා කිව්ව එක හරි. ගංජා සමාජ ගත කරන්න ඕනේ. එතකොට උඹලා කියන එවාට හිනා වෙවි උත්තර දෙන්න පුළුවන් පරිසරයක් නිර්මාණය වෙනවාඑක්තරා වසරකට වෙනකම් සිංහලෙනුත් ඊට පස්සේ english වලිනුත් ඉගැන්නුවොත් හොදයි කියල හිතනවා.
එත් ප්රයෝගිකව, අපේ ගුරුවරු englsih වලින් උගන්නන්න train කරන්න වෙනවා. මේකට අවුරුදු ගානක් යනවා. හෙමින් හෙමින් කරන්න ඕනේ
දුෂ්කර පළාත්වල තත්වය දරුණු වෙන්න පුළුවන්
සිරාහොදයි කියලා තමා කියන්නෙ බං. මගෙ කසින් අක්කලාගෙ අයියලාගෙ ලමයි ඔක්කොම වගේ ඕකට තමා දැම්මෙ. වියදම ගැන නම් දන්නෑ මචං. දරාගන්න බැරි ගනන් වෙන්නත් බෑ හැබැයි. එක අයියා කෙනෙක් බෑන්ක් එකක, එයාගෙ වයිෆ් government job.ඒකියන්නෙ සාමාන්ය upper middle class උන්ට දරාගන්න පුලුවන් ගානක් වෙන්න ඕන
fuck the english
whoever dumbass edited this video need to kill himself
දැන් ලංකාවේ කොහෙ හරි නීතියක් තියෙනවද උඹට බාසාවල් ඉගෙන ගන්න බෑ කියල? උඹට කඩ්ඩ බැරි එකටත් වෙන උන්ද පලි?මේක අපිට උන අමුම අමු කාලකන්නි වැඩක්
අදටත් පෙලක් තැන් වල හැක් වෙනවා මේ වැරද්ද නිසා
English නෙමේ අපිට තව භෂා ගොඩාක් ඉගෙන ගන්න තිබ්බා අපේ ජිවිත කාලේ සිංහල එක්ක අපි හැප්පි හැප්පි අරගල කරද්දි බන්
විහිලුවක් නෙමේ
වැරදි වැරදි හරි ඉංග්රීසියෙන් කතා කරොත්, වැරදි වලට බක බක ගාල හිනා වෙනවාඅපි ඒ ලෙවල් කරද්දීත් ඕලෙවල් ඉංග්රීසි දවසෙත් ඒ ලෙවල් ඉංග්රීසි දවසෙත් කී දෙනෙක් එන්නේ නැතුව හිටියද. අදටත් ඒක එහෙම්මම ඇති. උන්ට අනිත් විෂයන් වැදගත් වෙන තරමට ඉංග්රීසි වැදගත් නොවෙන්නේ ඇයි කියල මට නම් හිතාගන්න බෑ. ඊට පස්සේ ඉංග්රීසි සින්දුවක් අහන එකාට කැපිල්ල දානවා උඹලා පොෂ් කියල.
මම බැලුවෙත් නෑ හරියට, විනාස කරලා වීඩියෝ එක. පුළුවන් නම් ඔරිජිනල් එක හොයල දාපන්කෝ.