cyber monday deal එකක් සෙට් වුණොත් amazon එකෙන් acer swift x එක ගනින්, XPS එකක build quality යමනම් නැති වෙයි හැබැයි. ලැප් වලට ටැක්ස් එක 10% කට කිට්ටුයි මතක හැටියට, උන්ගෙ quote එකේ මහ ලොකු වැරැද්දක් නෑ