උඹල කවුරුත් මේකේ සෙල් කරනවද තාම? ලංකාවට බෑන් කරලා නෙමෙයිනේ මේක දැනට තියෙන්නේ. අප්ඩේට් එකකින් රටවල් සෙට් එකකටම නැති වෙලානේ. මේ ආටිකල් එකේ විදිහට නම් එහෙමයි වෙලා තියෙන්නේ.
https://androidwedakarayo.com/etsy-banned-sri-lanka/
මගේ කලින් හදපු අකවුන්ට් එකක් තියෙනවා. හැබැයි shop එකක් open කරලා නෑ. sri lanka නෑනේ shop එකක් open කරද්දී country list එකේ. එතකොට open කරනවා නම් කරන්න වෙන්නේ philipines විදිහටද?
https://androidwedakarayo.com/etsy-banned-sri-lanka/
මගේ කලින් හදපු අකවුන්ට් එකක් තියෙනවා. හැබැයි shop එකක් open කරලා නෑ. sri lanka නෑනේ shop එකක් open කරද්දී country list එකේ. එතකොට open කරනවා නම් කරන්න වෙන්නේ philipines විදිහටද?
