dagayaa

Well-known member
  • Sep 7, 2010
    4,056
    732
    113
    FB lesiyen hack karanna be.. ehema software ekak haddan be. hackers lata puluwan. eth oya kiyana software walin karanna be. oken wenne thamage machine ekata trojans ena eka witharai