machan forex COT report eken tiyena wasiya mokakda trade ekak daaddi.(Commitment of Traders)
Q qwert90 Member Oct 15, 2015 117 5 0 Sep 2, 2016 #1 machan forex COT report eken tiyena wasiya mokakda trade ekak daaddi.(Commitment of Traders) Last edited: Sep 2, 2016