Thanks a lot for explain.
M myfxearn Member Dec 8, 2016 63 6 0 Dec 15, 2016 #42 අද දවසට Forex ඉවරයි. හෙටත් ලොකුවට News මුකුත් නැහැ. කවුරු හරි දන්නවද කොහොමද මම දාන Trade එක තව කෙනෙක්ගේ Forex Account එකේ Copy වෙන්නේ කියලා හරියට Copy Trader වගේ. මගේ ලග තියෙනවා Copy Trader එකක් එකේ මගේ Computer එකට විතරක් පුළුවන් එකක්. මට ඔනේ මම දාන Trader එක අනිත් අයගේ Forex Account ඒ කියන්නේ වෙන රටවල අයගේ වලටත් වැටෙන විදිහේ එකක්. දන්න කෙනෙක් ඉන්නවද? මේක ඔයාලටත් වටිනවා.
අද දවසට Forex ඉවරයි. හෙටත් ලොකුවට News මුකුත් නැහැ. කවුරු හරි දන්නවද කොහොමද මම දාන Trade එක තව කෙනෙක්ගේ Forex Account එකේ Copy වෙන්නේ කියලා හරියට Copy Trader වගේ. මගේ ලග තියෙනවා Copy Trader එකක් එකේ මගේ Computer එකට විතරක් පුළුවන් එකක්. මට ඔනේ මම දාන Trader එක අනිත් අයගේ Forex Account ඒ කියන්නේ වෙන රටවල අයගේ වලටත් වැටෙන විදිහේ එකක්. දන්න කෙනෙක් ඉන්නවද? මේක ඔයාලටත් වටිනවා.
кσяη ησρє Well-known member Oct 27, 2012 4,041 582 113 ¢σℓσмвσ Dec 15, 2016 #43 machan uba skype innawada. trade time eka hariyata ubawa alla ganna bene.ekata visaduak nethda..?
M myfxearn Member Dec 8, 2016 63 6 0 Dec 15, 2016 #44 Remote system ekak hoyanna one mama dana trade anith ayage account walath watena. Hariya EA kenek wage.
Remote system ekak hoyanna one mama dana trade anith ayage account walath watena. Hariya EA kenek wage.
Jonnie_Walker Well-known member Apr 29, 2014 6,541 361 83 Cocaine Country Dec 15, 2016 #45 myfxearn said: ow mama news witharamai karanne. dan 5.30 news ekak thiyenawa demo eka balanna eketh danawa me trade tikama. Click to expand... keep it up
myfxearn said: ow mama news witharamai karanne. dan 5.30 news ekak thiyenawa demo eka balanna eketh danawa me trade tikama. Click to expand... keep it up
M myfxearn Member Dec 8, 2016 63 6 0 Dec 20, 2016 #47 ඔන්න මම හොයා ගත්තා කොහොමද කියලා මගේ Trade ඔයාලගේ Account එකේ copy වෙන්නේ කියලා. මේ තියෙන්නේ මගේ එකවුන්ට් එක. https://www.mql5.com/en/signals/251028 මෙතන ක්ලික් කරන්න එතකොට බලාගන්න පුළුවන් කොහොමද කොපි කරන්නේ කියලා https://www.mql5.com/en/articles/523
ඔන්න මම හොයා ගත්තා කොහොමද කියලා මගේ Trade ඔයාලගේ Account එකේ copy වෙන්නේ කියලා. මේ තියෙන්නේ මගේ එකවුන්ට් එක. https://www.mql5.com/en/signals/251028 මෙතන ක්ලික් කරන්න එතකොට බලාගන්න පුළුවන් කොහොමද කොපි කරන්නේ කියලා https://www.mql5.com/en/articles/523
кσяη ησρє Well-known member Oct 27, 2012 4,041 582 113 ¢σℓσмвσ Dec 20, 2016 #48 register wenna onida bn
M myfxearn Member Dec 8, 2016 63 6 0 Dec 20, 2016 #50 මේ සතියේ හොද news නැහැ එක නිසා මම මේ සතියේ Demo එකේ copy trading system එකක් test කරනවා.ගිය සතියේ සිකුරාදායින් පස්සේ තාම trade කරේ නැහැ.
මේ සතියේ හොද news නැහැ එක නිසා මම මේ සතියේ Demo එකේ copy trading system එකක් test කරනවා.ගිය සතියේ සිකුරාදායින් පස්සේ තාම trade කරේ නැහැ.
M myfxearn Member Dec 8, 2016 63 6 0 Dec 20, 2016 #51 මේ සතියේ හොද news නැහැ එක නිසා මම මේ සතියේ Demo එකේ copy trading system එකක් test කරනවා.ගිය සතියේ සිකුරාදායින් පස්සේ තාම trade කරේ නැහැ.
මේ සතියේ හොද news නැහැ එක නිසා මම මේ සතියේ Demo එකේ copy trading system එකක් test කරනවා.ගිය සතියේ සිකුරාදායින් පස්සේ තාම trade කරේ නැහැ.
M myfxearn Member Dec 8, 2016 63 6 0 Dec 21, 2016 #53 ඔන්න මම හොයා ගත්තා කොහොමද කියලා මගේ Trade ඔයාලගේ Account එකේ copy වෙන්නේ කියලා. මේ තියෙන්නේ මගේ එකවුන්ට් එක. https://www.mql5.com/en/signals/251028 මෙතන ක්ලික් කරන්න එතකොට බලාගන්න පුළුවන් කොහොමද කොපි කරන්නේ කියලා https://www.mql5.com/en/articles/523
ඔන්න මම හොයා ගත්තා කොහොමද කියලා මගේ Trade ඔයාලගේ Account එකේ copy වෙන්නේ කියලා. මේ තියෙන්නේ මගේ එකවුන්ට් එක. https://www.mql5.com/en/signals/251028 මෙතන ක්ලික් කරන්න එතකොට බලාගන්න පුළුවන් කොහොමද කොපි කරන්නේ කියලා https://www.mql5.com/en/articles/523
TMSL Member Nov 29, 2016 71 8 0 Dec 21, 2016 #54 Hodama Broker kawda alut kenekta? 100kin wage patan gannawanam.
M myfxearn Member Dec 8, 2016 63 6 0 Dec 21, 2016 #55 Hotforex hodai. 0 spread eka hodai mama karanneth eka. eka dawasin withdraw denawa skrill ekata. oya open karanawanam kiyanna mage ref dennam awlak natnam witharak
Hotforex hodai. 0 spread eka hodai mama karanneth eka. eka dawasin withdraw denawa skrill ekata. oya open karanawanam kiyanna mage ref dennam awlak natnam witharak
M myfxearn Member Dec 8, 2016 63 6 0 Dec 21, 2016 #56 ඔන්න මම හොයා ගත්තා කොහොමද කියලා මගේ Trade ඔයාලගේ Account එකේ copy වෙන්නේ කියලා. මේ තියෙන්නේ මගේ එකවුන්ට් එක. https://www.mql5.com/en/signals/251028 මෙතන ක්ලික් කරන්න එතකොට බලාගන්න පුළුවන් කොහොමද කොපි කරන්නේ කියලා https://www.mql5.com/en/articles/523
ඔන්න මම හොයා ගත්තා කොහොමද කියලා මගේ Trade ඔයාලගේ Account එකේ copy වෙන්නේ කියලා. මේ තියෙන්නේ මගේ එකවුන්ට් එක. https://www.mql5.com/en/signals/251028 මෙතන ක්ලික් කරන්න එතකොට බලාගන්න පුළුවන් කොහොමද කොපි කරන්නේ කියලා https://www.mql5.com/en/articles/523
M myfxearn Member Dec 8, 2016 63 6 0 Dec 22, 2016 #57 Open Zero Spread Account https://www.hotforex.com/?refid=15070 useful software's in here. http://superforexsystems.blogspot.com/
Open Zero Spread Account https://www.hotforex.com/?refid=15070 useful software's in here. http://superforexsystems.blogspot.com/
Jonnie_Walker Well-known member Apr 29, 2014 6,541 361 83 Cocaine Country Dec 22, 2016 #58 myfxearn said: Open Zero Spread Account https://www.hotforex.com/?refid=15070 useful software's in here. http://superforexsystems.blogspot.com/ Click to expand... Open Zero Spread Account ??
myfxearn said: Open Zero Spread Account https://www.hotforex.com/?refid=15070 useful software's in here. http://superforexsystems.blogspot.com/ Click to expand... Open Zero Spread Account ??
M myfxearn Member Dec 8, 2016 63 6 0 Dec 22, 2016 #59 https://www.hotforex.com/?refid=15070 methanin yanna account type walata ethana thiyenawa 0Spred kiyala account ekak. eke open karanna new account ekak. godak currency walata spread naha commission vitharai Ex: EUR/USD = 0.1 0 commission 0.08, GBP/USD = 0.1 0 commission 0.08 anith ewath ehema thamai. mulinma demo ekak karala balanna Zero Spread account ekaka ethakota therei.
https://www.hotforex.com/?refid=15070 methanin yanna account type walata ethana thiyenawa 0Spred kiyala account ekak. eke open karanna new account ekak. godak currency walata spread naha commission vitharai Ex: EUR/USD = 0.1 0 commission 0.08, GBP/USD = 0.1 0 commission 0.08 anith ewath ehema thamai. mulinma demo ekak karala balanna Zero Spread account ekaka ethakota therei.