bump Thanx machan
dgsoft Active member Sep 1, 2010 511 78 28 maha polawa matha Nov 24, 2011 #21 suneth_cad said: bump Click to expand... Thanx machan
dgsoft Active member Sep 1, 2010 511 78 28 maha polawa matha Nov 24, 2011 #22 pc kush said: bump Click to expand... nilanka kasthuri said: machan mage pen drive ekatath oya seen eka wela thibuna. Mama Try karala Kohoma hari Oya Problem eka hadaa gaththa machan bt i didnt remember the way of Repair my Pen. Mama Hoyala balala PM ekak daannam Ubata Click to expand... Help එකක් දුන්නට ස්තුතියි.මචං නිලංක, පුලුවන්නම් හොයලා මට PM එකක් දාපන්.
pc kush said: bump Click to expand... nilanka kasthuri said: machan mage pen drive ekatath oya seen eka wela thibuna. Mama Try karala Kohoma hari Oya Problem eka hadaa gaththa machan bt i didnt remember the way of Repair my Pen. Mama Hoyala balala PM ekak daannam Ubata Click to expand... Help එකක් දුන්නට ස්තුතියි.මචං නිලංක, පුලුවන්නම් හොයලා මට PM එකක් දාපන්.
dgsoft Active member Sep 1, 2010 511 78 28 maha polawa matha Nov 24, 2011 #23 m2chamara said: bump Click to expand... Help ekata thanx macho
mcwolfe Well-known member Jul 24, 2011 6,919 838 113 ∞ Nov 26, 2011 #24 තවම හදාගත්තේ නැද්ද අර වීඩියොව හම්බ උනාද? අප්ලෝඩ් කරල දෙන්නද?
dgsoft Active member Sep 1, 2010 511 78 28 maha polawa matha Nov 26, 2011 #25 mcwolfe said: තවම හදාගත්තේ නැද්ද අර වීඩියොව හම්බ උනාද? අප්ලෝඩ් කරල දෙන්නද? Click to expand... yes machan thawama hada ganna bariwuna.mama godak try kara.puluwannam video eka upload karala denna.
mcwolfe said: තවම හදාගත්තේ නැද්ද අර වීඩියොව හම්බ උනාද? අප්ලෝඩ් කරල දෙන්නද? Click to expand... yes machan thawama hada ganna bariwuna.mama godak try kara.puluwannam video eka upload karala denna.