Format කරන්න බැරි Pen drives හදාගන්න හැටි......

dgsoft

Active member
  • Sep 1, 2010
    511
    78
    28
    maha polawa matha

    machan mage pen drive ekatath oya seen eka wela thibuna. Mama Try karala Kohoma hari Oya Problem eka hadaa gaththa machan bt i didnt remember the way of Repair my Pen.

    Mama Hoyala balala PM ekak daannam Ubata

    Help එකක් දුන්නට ස්තුතියි.මචං නිලංක, පුලුවන්නම් හොයලා මට PM එකක් දාපන්.
     

    mcwolfe

    Well-known member
  • Jul 24, 2011
    6,919
    838
    113
    තවම හදාගත්තේ නැද්ද අර වීඩියොව හම්බ උනාද? අප්ලෝඩ් කරල දෙන්නද?