free psp ekak one nam me thread ekata enna

lokuman

Member
Jun 29, 2010
51
3
0
elakiryans tika ekathuwala mata winnerwa select karala denawanam hondai kiyala hithenawa. ko ithin umbala mata me karthawya karanna kisima sup ekak denne naha ne. dan bala bala hitiya hondatama athi. ikmanata winnerwa select karapalla.
 
Last edited:

lahirusnow

Junior member
  • Feb 24, 2010
    252
    4
    18
    HUAWEI E1550 HSDPA MODEMS - 3.6Mbps

    HUAWEI E160 HSDPA MODEMS - 3.6Mbps

    ZTE MF100 HSDPA MODEMS - 3.6Mbps (NEWEST VERSION)

    ZTE MF 112 HSDPA MODEMS - 7.2Mbps (NEWEST VERSION)

    HUAWEI E122 HSDPA MODEMS - 7.2Mbps (NEWEST VERSION)

    ALL FOR LOW PRICES AND UNLCOKED FOR ANY NETWORK​

    (BRAND NEW NEVER OPENED IN SEALED BOX)RETAIL AND WHOLE SALE AVAILABLE
    ALL MODEMS ARE UNLOCKED TO ANY NETWORK


    6TH MONTHS WARRANTY


    3.6Mbps -PRICE RS 5500 /=
    7.2Mbps -PRICE RS 6000/=


    CONTACT NUMBER - 0773-926614

    EMAIL - [SIZE="5"][email protected][/SIZE]

    BOX CONTENT

    Huawei E1550 / E160 / E122 /mf100/mf112 USB Stick
    USB Extension Cable
    Huawei E1550 / E160 / E122/mf100/mf112 User Guide

    org_1936012.jpg

    huawei_e160.jpg
     

    lokuman

    Member
    Jun 29, 2010
    51
    3
    0
    HUAWEI E1550 HSDPA MODEMS - 3.6Mbps

    HUAWEI E160 HSDPA MODEMS - 3.6Mbps

    ZTE MF100 HSDPA MODEMS - 3.6Mbps (NEWEST VERSION)

    ZTE MF 112 HSDPA MODEMS - 7.2Mbps (NEWEST VERSION)

    HUAWEI E122 HSDPA MODEMS - 7.2Mbps (NEWEST VERSION)

    ALL FOR LOW PRICES AND UNLCOKED FOR ANY NETWORK​

    (BRAND NEW NEVER OPENED IN SEALED BOX)RETAIL AND WHOLE SALE AVAILABLE
    ALL MODEMS ARE UNLOCKED TO ANY NETWORK


    6TH MONTHS WARRANTY


    3.6Mbps -PRICE RS 5500 /=
    7.2Mbps -PRICE RS 6000/=


    CONTACT NUMBER - 0773-926614

    EMAIL - [email protected]

    BOX CONTENT

    Huawei E1550 / E160 / E122 /mf100/mf112 USB Stick
    USB Extension Cable
    Huawei E1550 / E160 / E122/mf100/mf112 User Guide

    mage thread eke spam kanna epa pako! :angry::angry::angry::angry: umba aai me paththe aawoth kalisama galawalai gedara yawanne.:yes::yes::yes::yes:
     
    Last edited:

    load king

    Well-known member
  • May 3, 2010
    4,799
    1,036
    113
    nugegoda
    jkadithya mata thaama visthara tika ewwe naha machan. eyata psp eka epa nam mama meka umbata dennam. habai umbe computer eke pic ekak umba meke daanna one

    ok machan mama dannam.mage com eka hodada kiyala balannako.hodanam monawa hari karanna.naththam ubata thama.mama ona dekata redy machan mata kisi awlak neha:yes::yes::yes::D:D:D:D