pissu kelinne epa...kawda kiyanne epa kiyala...
epa ban.. nawathwanna epa.. owa ganan ganna epa...
මොකක්ද මචන් හරියට පැහැදිලි නෑ....
macho mama rapidshare upload karan netiwa danawane eke hinda ek eke kattiya kiyanawa man hinda anith aya salli earn karanawa kiyala mata baninawa
ඉතින් අනිත් අය කරන දේවල් උබට අදාල නෑනේ... උඹ වැඩේ දිගටම කරපන්, කවුරුත් කියන ඒවා අහන්න ඕනා නෑ