මුලින් fund transfer වලට සල්ලි කපුවා.
ඊලගට top-up limit දැම්ම. තව එක එක case දැම්ම.
දැන් message එකක් දාල තියෙනවා transaction alerts disconnect කරනවා කියල.
මම frimi වලින් අයින් වෙන්න කියල බැලුවේ. වෙන හොද Digital Wallets තියේනම් කව්රු හරි කියනවද?
ඊලගට top-up limit දැම්ම. තව එක එක case දැම්ම.
දැන් message එකක් දාල තියෙනවා transaction alerts disconnect කරනවා කියල.
මම frimi වලින් අයින් වෙන්න කියල බැලුවේ. වෙන හොද Digital Wallets තියේනම් කව්රු හරි කියනවද?