Frimi වලින් අයින් වෙන්න කාලෙ හරි වගේ.

Sampath Aravinda

Active member
  • Mar 10, 2016
    95
    36
    28
    මුලින් fund transfer වලට සල්ලි කපුවා.
    ඊලගට top-up limit දැම්ම. තව එක එක case දැම්ම.
    දැන් message එකක් දාල තියෙනවා transaction alerts disconnect කරනවා කියල.

    මම frimi වලින් අයින් වෙන්න කියල බැලුවේ. වෙන හොද Digital Wallets තියේනම් කව්රු හරි කියනවද?
     

    your_love

    Well-known member
  • Apr 7, 2012
    14,125
    1
    11,131
    113
    mama thama frimi eka tiyagena inne mage CC 5 k withara tiyenawa save karala Bill gewanna. Ehema CC bill gewanna card number save karala tiyaganna puluwan app monada ban?
     
    • Like
    Reactions: D_Mad

    24X7

    Well-known member
  • Oct 22, 2017
    740
    569
    93
    ඔව් මමත් අයින් උනා...වෙන හොද එකක් තියනවනම් කියන්න
     
    • Like
    Reactions: D_Mad

    CoolMan88

    Well-known member
  • Dec 27, 2012
    6,785
    2,802
    113
    munta mama hithanne long term customersla set wela athi frimi eke loku amount ekak save karala thiyena & loku transactions wena. Dan api wage podi podi transactions walata bill gewanna fund transfer karanna use karana unwa ain karanna me limits danawa aththe.
    math digatama use kara frimi eka kalin charges wedi karath. dan top up limit dapu nisa matath dan ain wenna wela thiyenne. issara bill ekak or reload ekak danna one wechcha gaman e gana frimi ekata topup karala transaction eka kara. loku ganan save karala thiyagaththe ne frimi eke. Unta dan api wage customersla wedak nethuwa athi.

    mama thama frimi eka tiyagena inne mage CC 5 k withara tiyenawa save karala Bill gewanna. Ehema CC bill gewanna card number save karala tiyaganna puluwan app monada ban?

    Sampath Vishwa eke Credit Card details save karala thiyaganna puluwan
     

    uthpalakalwana

    Well-known member
  • Oct 12, 2008
    2,852
    1,211
    113
    32
    කොම්පුටරේ ඉස්සර&
    මුලින් fund transfer වලට සල්ලි කපුවා.
    ඊලගට top-up limit දැම්ම. තව එක එක case දැම්ම.
    දැන් message එකක් දාල තියෙනවා transaction alerts disconnect කරනවා කියල.

    මම frimi වලින් අයින් වෙන්න කියල බැලුවේ. වෙන හොද Digital Wallets තියේනම් කව්රු හරි කියනවද?
    flashbank.lk
     
    • Like
    Reactions: D_Mad

    Harshalakshan

    Well-known member
  • Jan 3, 2016
    1,856
    877
    113
    Atm ekata sampath wage account ekak tiyaganin. Ipay eka ekata connect karanna. Atm withdrawal sampath eken karahn. Mamanam Ipay use karanne fund transfer, cc payments, bill gewanna bun. Patta itin. No transaction fee

    Lolc savings account wala nam ATM freelu neh ?
     
    • Like
    Reactions: D_Mad

    tupac97

    Well-known member
  • Apr 9, 2016
    11,811
    1
    9,697
    113
    colombo
    Atm ekata sampath wage account ekak tiyaganin. Ipay eka ekata connect karanna. Atm withdrawal sampath eken karahn. Mamanam Ipay use karanne fund transfer, cc payments, bill gewanna bun. Patta itin. No transaction fee


    Machan ipay eke transactions fail wenawa kiyanne aththada?
     
    • Like
    Reactions: D_Mad