ne machan frimi walata passe mama use kre flash
Fees wadine bro
ne machan frimi walata passe mama use kre flash
මාත් iPay යූස් කරන්නෙ. පට්ටයි ඒක. ගොඩක් ස්ටේබල් වගේDan eken ayin wela godak kal bun
Ipay use karanne
Eka nam thama hama deyakma free![]()
Matanam ehema wela na. Owa boru katha. Fail wunath unge records wadinawa bun. Rollback karai call kalamaMachan ipay eke transactions fail wenawa kiyanne aththada?
Matanam ehema wela na. Owa boru katha. Fail wunath unge records wadinawa bun. Rollback karai call kalama
මුලින් fund transfer වලට සල්ලි කපුවා.
ඊලගට top-up limit දැම්ම. තව එක එක case දැම්ම.
දැන් message එකක් දාල තියෙනවා transaction alerts disconnect කරනවා කියල.
මම frimi වලින් අයින් වෙන්න කියල බැලුවේ. වෙන හොද Digital Wallets තියේනම් කව්රු හරි කියනවද?
cc walin bill pay karankota charges mona hari watenawaada bnmama thama frimi eka tiyagena inne mage CC 5 k withara tiyenawa save karala Bill gewanna. Ehema CC bill gewanna card number save karala tiyaganna puluwan app monada ban?
umba eke weda karana ekekda?Matanam ehema wela na. Owa boru katha. Fail wunath unge records wadinawa bun. Rollback karai call kalama

Upay eka SDB eke. UPay eka develop karanna ona nisa SDB eken NTB eke hitiya IT lokkawa hire kara. e maruwa una kale wage thamai ara eka paratama Frimi, NTB Mobile banking app ehema anja bajal une.upay mokada
Upay eka SDB eke. UPay eka develop karanna ona nisa SDB eken NTB eke hitiya IT lokkawa hire kara. e maruwa una kale wage thamai ara eka paratama Frimi, NTB Mobile banking app ehema anja bajal une.
Hoda deyak kuhaka nowi kiyanawa bunumba eke weda karana ekekda?![]()