Frimi වලින් අයින් වෙන්න කාලෙ හරි වගේ.

Mr.Grumax

Active member
  • Dec 18, 2018
    265
    137
    43
    Home of Felonius Gru
    මුලින් fund transfer වලට සල්ලි කපුවා.
    ඊලගට top-up limit දැම්ම. තව එක එක case දැම්ම.
    දැන් message එකක් දාල තියෙනවා transaction alerts disconnect කරනවා කියල.

    මම frimi වලින් අයින් වෙන්න කියල බැලුවේ. වෙන හොද Digital Wallets තියේනම් කව්රු හරි කියනවද?

    Use iPay
    http://elakiri.com/threads/best-mobile-payment-app.1935801/
     

    Darkseid

    Well-known member
  • Apr 30, 2018
    3,765
    3,546
    113
    mama thama frimi eka tiyagena inne mage CC 5 k withara tiyenawa save karala Bill gewanna. Ehema CC bill gewanna card number save karala tiyaganna puluwan app monada ban?
    cc walin bill pay karankota charges mona hari watenawaada bn
     

    EON

    Well-known member
  • Nov 4, 2012
    3,309
    2,932
    113
    upay mokada
    Upay eka SDB eke. UPay eka develop karanna ona nisa SDB eken NTB eke hitiya IT lokkawa hire kara. e maruwa una kale wage thamai ara eka paratama Frimi, NTB Mobile banking app ehema anja bajal une.
     

    tupac97

    Well-known member
  • Apr 9, 2016
    11,811
    1
    9,698
    113
    colombo
    Upay eka SDB eke. UPay eka develop karanna ona nisa SDB eken NTB eke hitiya IT lokkawa hire kara. e maruwa una kale wage thamai ara eka paratama Frimi, NTB Mobile banking app ehema anja bajal une.


    upay chater ban CEB bill gewannath 20k kapanawa