මගේ G3 එක boot loop වෙනවා fix කරන්නෙ කොහොමද ????? Help වැඩ්ඩො pls...
Power on කරාම LG screen එකට යනවා off වෙනවා....... ආයි on වෙනවා LG screen එකට යනවා off වෙනවා ආයි on වෙනවා LG screen එකට යනවා off වෙනවා ආයි on වෙනවා LG screen එකට යනවා off වෙනවා
Power cable එක ගැහුවාම display on off වෙනවා
Fix කොරගන්ඩ help කොරන්ඩ
Power on කරාම LG screen එකට යනවා off වෙනවා....... ආයි on වෙනවා LG screen එකට යනවා off වෙනවා ආයි on වෙනවා LG screen එකට යනවා off වෙනවා ආයි on වෙනවා LG screen එකට යනවා off වෙනවා

Power cable එක ගැහුවාම display on off වෙනවා

Fix කොරගන්ඩ help කොරන්ඩ


