G3 boot loop

toi

Well-known member
  • Jan 18, 2015
    5,213
    743
    113
    හත්‍ථවනගල්ල
    මගේ G3 එක boot loop වෙනවා fix කරන්නෙ කොහොමද ????? Help වැඩ්ඩො pls...

    Power on කරාම LG screen එකට යනවා off වෙනවා....... ආයි on වෙනවා LG screen එකට යනවා off වෙනවා ආයි on වෙනවා LG screen එකට යනවා off වෙනවා ආයි on වෙනවා LG screen එකට යනවා off වෙනවා :confused:

    Power cable එක ගැහුවාම display on off වෙනවා :sorry:


    Fix කොරගන්ඩ help කොරන්ඩ :yes:
     

    Sub Zer0

    Well-known member
  • Aug 11, 2015
    6,575
    2,396
    113
    Soft brick එකක්.. :yes:

    1- LG PC suite -http://www.lg.com/hk_en/support/pc-suite
    2- drivers දාල නැතිනම් - http://www.theandroidsoul.com/download-lg-g3-drivers-windows-mac-usb-adb-57931/

    3- Download mode connect කරන්න.. usb එක 4n එකට ගහන්න. Volume + press කරගෙන usb එක pc එකට ගහන්න

    4- pc suite එකෙන් repair කරගන්න.

    ඕක හරි ගියේ නැත්නම් flash කරන්න වෙනවා..
     

    kriss vector

    Junior member
  • Apr 15, 2016
    43
    5
    8
    Battery එක මාරු කරපන් Battery එකේ කේස් එක තියෙන්නනේ
    මටත් ඔය කේස් එකම ආව Battery එක මරු කලම හරි ගිය
     

    wasangaama

    Well-known member
  • Feb 5, 2009
    3,771
    354
    83
    www.amaphoneshop.com
    Battery එක මාරු කරපන් Battery එකේ කේස් එක තියෙන්නනේ
    මටත් ඔය කේස් එකම ආව Battery එක මරු කලම හරි ගිය

    ඒක වෙන්නත් පුළුවන්. ගොඩක් LG වල වෙනවා. මාරු කරන්නම ඕනේ නෑ. බැටරිය ගලවල ඇතුලේ සර්කිට් එකෙන් හදන්නත් පුළුවන්.
    හැබැයි ඒ විදියේ ලෙඩක් නම් චාජරේට ගැහුවම ඔන් වෙනවා.