.tk ලේසිද බං?
පොඩි එකෙක්ගෙන් හරි, ඈත ගමක මනුස්සයෙක්ගෙන් හරි අන්තර්ජාලය ගැන කතා කලොත් ඒ කෙනා .tk හා .com යන දෙකෙන් වඩාත් පුරුදු මොන එකටද?
උඹල හිතන් ඉන්නෙ අපි මුරුසියෙ ඉදන් ආවා කියලද කොල්ලො?![]()
මේ ගොබ්බයා එක්ක කියවන්න එපා බන්. මු පුකෙන් බතල හිටවනවා.
.tk ලේසිද බං?
පොඩි එකෙක්ගෙන් හරි, ඈත ගමක මනුස්සයෙක්ගෙන් හරි අන්තර්ජාලය ගැන කතා කලොත් ඒ කෙනා .tk හා .com යන දෙකෙන් වඩාත් පුරුදු මොන එකටද?
උඹල හිතන් ඉන්නෙ අපි මුරුසියෙ ඉදන් ආවා කියලද කොල්ලො?![]()
ලොක්කා *ක නොදී මට කියපන් nokia 1100 එකක් තියෙන තැන උබලා හොයාගන්නේ කොහොමද කියලා. වැඩිම උනොත් උබලා කියයි 4න් එක තියෙන්නේ මොන area එකේද කියලා. නිකන් ගොන් ආතල් නොදී හිටපන්
man mage kallawa track kara lassanata enawa maharagama osuhala gawa kiyala.. 

harima place eka awe na. but osuhala gawa idan mtr 30k wage thiyenne gedarata.. 


මචන් බඩු වැඩ කරනවා ඔන්න මචන් හෙන ස්ලෝ මම හිතන්නේ Sever Busy තව එකක් මම දන්න විදියට මචන් ඔයාලා මේක කරන්නේ HLR වලින් මේකෙන් උබලට පුළුවන් අපි දවසම යන එන තැන් ටික බලාගන්න මොකද උබලට Dialog එකෙන් HLR Acces දීලා තියන්නේ මම දන්න විදියට මට පොඩි පැහැදිලි කිරීමක් කරනවද මචන් තරහා නැතිව
Adee badu vada...man mage kallawa track kara lassanata enawa maharagama osuhala gawa kiyala..
harima place eka awe na. but osuhala gawa idan mtr 30k wage thiyenne gedarata..
![]()
ආපෝ!!! ඕකුන් පට්ට හොරු. අහගනින් මේකයි වෙන්නෙ
ඕකෙ Register උන ගමන් 30ක් කැපෙනවා. (දවස ගානෙ රුපියල කපන්නෙ නෑ බොල, එකපාරම කෙලිනවා!)
ඊටපස්සෙ Service නෑ. හ්ම් සද්ද නෑ. ඔන්න ඉතින් වෘෂණ කෝෂ රත්වෙලා ගනින් Customer Care එකට. උන් කෝල් එකට එනකං අහපන් සින්දු! (ඒ ලබුගෙඩිය වත් තේරෙන්නෙ නෑ, ඉංගිරිස් සිංදු බොල)
ඉදල ඉදල අන්තිමේ ඔය සන්තෑසිය උන්ට කියනවා... එක පාර උත්තර නෑ. දවස් 2ක් විතර සින්දු අහන් ඉදල කෝල් කලාම කියනවා, "සර් අපි නෙවෙයි ඔය Service එක කරන්නෙ, ඕක Third party කම්පණි එකක්.. සර් එයාලව කන්ටැක්ට් කරන්න" (මුන්ගෙ අම්මලට)
ඔන්න දැන් යනව වෙබ්සයිට් එකට. දාපිය ඊමේල්, රිප්ලයි නෑ. Second reminder කියල දැම්මම යන්තම් රිපලයි කලා. විසදුම් නෑ. එක එක ජොකා බයිලාවල්!
මට වුනේ ඔන්න ඕකයි. Dialog නෙවෙයි ඕක කරන්නෙ, ideamart කියල හොරු ටිකක්. මං මේ ගැන නූලක් දාන්න කියල හිටියෙ. දෙන්නම් දොඩම්! මං උන්ට email කරල කිව්ව, "අපි මෝඩයො කියල හිතන්නෙපා, Service දුන්නෙ නැත්තම් උන්ව චාටර් කරනවා කියලා"
ChitChat SMS කියල උන් කරන්නෙ ඕකයි, මගෙනුයි, ගෑනිගෙනුයි දෙන්නගෙන්ම හොරකම් කලා!
රීලෝඩ් එකට කෙලගන්න ආස උන් ඉන්නවනම් රුපියලට SMS යවන්න Register වෙයල්ලා!![]()



මේ ගොබ්බයා එක්ක කියවන්න එපා බන්. මු පුකෙන් බතල හිටවනවා.




yakoo.... meka cid ekata wikunanna one na... cid eke,policiye ayata track karanna software ona na bola... a ayata usawi niyogayakin ona kenek inna thana hoyanna puluwan..මෙහෙමයි කොල්ලා... මෙහෙම පච උනොත් නම් උඹට වෙන්නෙ බතල හිටෝන උන්ට පුක බද්දට දෙන්න තමයි!
තාම වැඩේ වැඩ කරනවා කිව්වෙ දෙන්නයි. දෙන්නෙක්ව නම් කියල හරි රිප්ලයි කරවගන්න බැරිය.
මටම කී දෙනෙක් ස්තුති කලාද බං අරුන්ගෙ හොරකම ගැන කිව්වට. මං තාමත් ideamart එකට ඊමේල් දාලා බලන් ඉන්නව හරි උත්තරයක් දෙනකං. අද උන් පරණ රිප්ලයි එකක්ම ආයෙ එවල තිබුනා.
උඹ කියන භාණ්ඩෙ වැඩ නම් ඒක සිරා වැඩක් වගේම පුද්ගල ආරක්ෂාවට තර්ජනයක්. එහෙම මිනිස්සු ට්රැක් කරන ඇප් එකක් රුපියලට විකුන්නෙ පුක බද්දට දෙන හිගන්නෙක් තමයි.
නැත්තම් ඉතින් අර මං යෝජනා කලා වගේ මේක CID එකට පට්ට ගානකට විකුණන්න තිබුනා.


මෙහෙමයි කොල්ලා... මෙහෙම පච උනොත් නම් උඹට වෙන්නෙ බතල හිටෝන උන්ට පුක බද්දට දෙන්න තමයි!
තාම වැඩේ වැඩ කරනවා කිව්වෙ දෙන්නයි. දෙන්නෙක්ව නම් කියල හරි රිප්ලයි කරවගන්න බැරිය.
මටම කී දෙනෙක් ස්තුති කලාද බං අරුන්ගෙ හොරකම ගැන කිව්වට. මං තාමත් ideamart එකට ඊමේල් දාලා බලන් ඉන්නව හරි උත්තරයක් දෙනකං. අද උන් පරණ රිප්ලයි එකක්ම ආයෙ එවල තිබුනා.
උඹ කියන භාණ්ඩෙ වැඩ නම් ඒක සිරා වැඩක් වගේම පුද්ගල ආරක්ෂාවට තර්ජනයක්. එහෙම මිනිස්සු ට්රැක් කරන ඇප් එකක් රුපියලට විකුන්නෙ පුක බද්දට දෙන හිගන්නෙක් තමයි.
නැත්තම් ඉතින් අර මං යෝජනා කලා වගේ මේක CID එකට පට්ට ගානකට විකුණන්න තිබුනා.

Ko ban meka pawicchi karala wada karanne na kiyanna ekekwath naanee.... wada karanawa kiyannana nam kiyala hari dennek hitiya kiyamuko uba kiyana widiyata..![]()



yakoo.... meka cid ekata wikunanna one na... cid eke,policiye ayata track karanna software ona na bola... a ayata usawi niyogayakin ona kenek inna thana hoyanna puluwan..
ubalage arakshawata tharjanayak wenne meke username eka uba wate dunnoth witharai..![]()
උසාවි නියෝගෙ එනකං අපරාධකාරය ගෙදරට වෙලා ගල්වෙලා ඉන්නවද? එහෙම පුලුවන්නම් ඇප් එකක් නෙවෙයි.. ඩයලොග් නම්බර්ස් වල ඩිරෙක්ට්රියක් ප්රින්ට් කරල විකුණපං, ඒත් ඉන්න තැන හොයාගන්න ඇඩ්රස් වලින් පුලුවන්නෙ 
mehemane babooo...
ubata frends dennek dammala hari weda karanwa kiyanna pluwan..
minissu atthatama kamati na gilmart walata ahuwela tyena reload ekata keloganna.. itin mata sathutui ube oye wade horayak nam kauruhari eken beraganna ekata![]()
අනේ ගොන් තට්ටමෝ!උසාවි නියෝගෙ එනකං අපරාධකාරය ගෙදරට වෙලා ගල්වෙලා ඉන්නවද? එහෙම පුලුවන්නම් ඇප් එකක් නෙවෙයි.. ඩයලොග් නම්බර්ස් වල ඩිරෙක්ට්රියක් ප්රින්ට් කරල විකුණපං, ඒත් ඉන්න තැන හොයාගන්න ඇඩ්රස් වලින් පුලුවන්නෙ
![]()
Mulinma ubata thnx karanna one mehema hari reply ekak dammata... meka boruwak wanchawak kiyala godak un kiuwane... mehemai mchn... apita dialog eken hlr access dila thiyenne.. ubala yana ena than api nam balanne na mchn.. mokada apita ehema wuwamanawak wenne nathi nisa. eth wuwamanawak wena hamotama inne koheda kiyala hoyaganna puluwan wei machooo.. mokak hari aulak thiyanawanam kiyapn.. ube request eka slow una welawath methana post ekak dapn...

