Lankawe honda specialist kenekta UK walata wadaa hoyanna puluwan channel karala.

Anik eka UK wala lankawe wage special benifit naha samanya rate manussayek.
Ewagema lankawe hitiya kiyala prashnayak naha ona nam wena rataka wada karannath puluwan awashya welawata. Mama danan ona tharam doctors la innwa anduwe salli walin UK gihin igena gena passe agreement eke awrudu keepe inneth nathuwa ehe hamba karala podda podda lankawe anduwata cost eka gewana.
Onna ape un

Nikan boru pacha gahanna epa ban, UK exam tika karapu un, mehe inna loku hethuwak nathi un 90% ma UK yanawa. Anik un thama mehe inne.