GMOA ගැන අකිල විරාජ් කාරියවසම් කළ විශේෂ ප්‍රක&

naleen rox

Well-known member
  • Jun 2, 2011
    3,339
    853
    113
    Ceylon
    ආසාව තිබ්බ කියල හැමෝටම දොස්තරල, ඉන්ජිනේරුවො වෙන්න බෑ.. ඒකට දක්ශකමත් ඕනෙ... university of colombo mbbs degree eka එකයි මුලු ලෝකෙම ඉහලින්ම පිලිගන්නෙ.. ඒකට හෙතුව එතනට යන්නෙ ලංකවෙ හොදම මොල ටික...

    අනික free education eka ලන්කාවෙ හැමොටම සමානව හම්බුනා.. දොස්තරලට විතරක් නෙමේ... අනිත් එවුන් ඉගෙනගන්නෙ නතුව බුල කෙලල රටේ සල්ලි නාස්ති කෙරුවට මොනව කොරන්ඩද......


    යකෝ ඔහොම ටොන් පච කෙලින්න එපා මෙතන
    මුළු ලෝකෙන්ම ඉහලින්ම කොහෙද බන් university of colombo mbbs degree එක පිළිගන්නේ
    එහෙනම් ලංකාවට වෙන රට වලින් කොච්චර students ලා එන්න ඕනද mbbs එක කරන්න
    කව්ද බන් උබලට ඔය වගේ සුරංගනා කතා කියලා ඇන්දෙව්වේ
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    Ai ban University of Colombo MBBS eka witharak pili ganne? :rofl: Umbala rajarata MBBS eka ekka case neda, mage yaluwoth rajarata unwa ballata daala katha karanne.
    Habai umbala hithan hitiyata colombo ekath wena ratakata giyama ganan ganne naha, un ganan ganne unge rate qualification. Ehe exam karanna ona. Nikan methana nodanna minissunta boru ada banna epa ban. :D

    Lankawe uni engineering giya unwa adu gane lankawe MBBS walata wadaa wena ratawala pili gannawa. hehe

    Lankawe US,UK or AU engineering degree karapu unwa wena ratawala moratuwe giya ekata wadaa piliwa gannawa.
    Kochchra unath engineering giya unge ochchra loku kaiyak naha ban, mokada un dannawa market eke competition ekak thiyanwa kiyala. Ewagema thamange talent ekata thama market eke thana hambenne kiyala.

    Umbalata oya competition eka nathi tike igena gaththe nathi ahinsaka minissunta boru pacha kiya kiya loku talk di di indapan, Tika kalayai lankaweth government ekenma paid education patan gaththama, naththan private uni approve unama owa okkoma hari yai. :rofl:
    කොලබ පහසුම් රජරට නැ ඇත්ත ඉතින් සමාන පහසුමක් ලබ දීම ආණ්ඩුවෙ වගකීමක්, මිනිස්සු බදු ගෙවන්නෙ ඒවට.ඔකෙ අනිත් පැත්තත් එහෙමනෙ ඇමරිකාවෙ හො ලොකෙ අක එකේ තැනින් mbbs ගහන් මෙහෙ ආවට, මෙහෙ දොස්තර කෙනෙක් බිදිහට පිලිගන් නැනෙ.පිලිගන්ඩ නම් මෙහෙ විභාග ලියල පාස් වෙන්ඩ ඔනෙ, කොයි රටෙත් නිතිය එකයි.

    මොරටුවෙ කට්ටිය පිලිගන්නවනම් කොච්චර හොදද ආන්ඩුවෙ තැනක් සතුටු වෙන්ඩයි ඔනෙ.නිදහස් අධ්යාපනයේ ප්‍රතිලාබයක්.

    මම නම් හිතන් නැ අයියෙ ආණ්ඩුවෙන් සයිටම් එකට අනුමැතිය දෙයි කියල, ඔක වෙන්නෙ නැති දෙයක්, මම දැක්ක විශව විදයාල ආචාර්ය සpගමයත් විසිරොල කියල,ඒ කියන්නෙ අලුතින් පත්වෙන අය අනිව ගේම අදිනව. සයිටම් වැහෙනව ආයෙ දෙයක් නැ, ඔක ආණ්ඩුවට පවරාගැනීම ඇර වෙන විකල්පයක් නැ, රටේ මතයට ආණ්ඩුව ගරු කරන්ඩ වෙනව නැත්තන් පැවැත්මක් නැ.
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    යකෝ ඔහොම ටොන් පච කෙලින්න එපා මෙතන
    මුළු ලෝකෙන්ම ඉහලින්ම කොහෙද බන් university of colombo mbbs degree එක පිළිගන්නේ
    එහෙනම් ලංකාවට වෙන රට වලින් කොච්චර students ලා එන්න ඕනද mbbs එක කරන්න
    කව්ද බන් උබලට ඔය වගේ සුරංගනා කතා කියලා ඇන්දෙව්වේ
    මොන රටේ mbbs එකද ලoකාවෙ පිලිගන්නෙ?? උබ කොහෙ හරි ඉන්න සුද්දෙක් ඇවිත් මම දොස්තර කියුවොත් ගිහින් බේත් ගන්නවද?? ඒ වගේ තමයි කොහෙත්.
     

    thilina91

    Member
    May 28, 2008
    18,560
    858
    0
    New World, Grand Line
    ලoකාවෙ රැන්ක් හදන්ඩ ඔනෙ කවුද??? ඉගෙන ගන්න අයද රට පාලනය කරන අයද??? ඔයාලට නොතේරෙන යතාර්තය හැගිලා තියෙන්නෙ ඔතන, ආණ්ඩුවෙන් වඩා වැඩි මුදලක් නිදහස් අධ්යාපනයට වෙන් කරන්ඩ ඔනෙ එතකොට ඔය රෑන්ක් සියල්ල හරි යයි.

    අනික ඔකෙ තව පැත්තකුත් තියෙනව,1 වසරේ සිට විශ්ව විද්යාල දක්වා අපේ රටේ නිදහස් අධ්යාපනය දෙනව, ඔයා ඔය කියන ඉතියොපියාවෙ එහෙම දෙන් නැ, එහෙම බැලුවම මෙහෙ තත්වය බොහොම හොදයි.

    Ranking comes from the research done by alumni, citation to the uni, contribution to development of the subject by uni etc.
     

    ctooi

    Banned
  • Jul 19, 2008
    7,280
    498
    83
    මකබාවේ
    ලoකාවෙ රැන්ක් හදන්ඩ ඔනෙ කවුද??? ඉගෙන ගන්න අයද රට පාලනය කරන අයද??? ඔයාලට නොතේරෙන යතාර්තය හැගිලා තියෙන්නෙ ඔතන, ආණ්ඩුවෙන් වඩා වැඩි මුදලක් නිදහස් අධ්යාපනයට වෙන් කරන්ඩ ඔනෙ එතකොට ඔය රෑන්ක් සියල්ල හරි යයි.

    අනික ඔකෙ තව පැත්තකුත් තියෙනව,1 වසරේ සිට විශ්ව විද්යාල දක්වා අපේ රටේ නිදහස් අධ්යාපනය දෙනව, ඔයා ඔය කියන ඉතියොපියාවෙ එහෙම දෙන් නැ, එහෙම බැලුවම මෙහෙ තත්වය බොහොම හොදයි.

    නිදහස් අද්‍යාපනය දුන්න කියල එකෙන් අද්යපනේ ගුණාත්මක බව ඇති වෙන් නැ, ලංකාවේ වගේ නිදහස් අද්යාපනයක් ලෝකේ කොහෙවත් නැ, අපි නිදහස් අද්‍යාපනය දුන්න කියල එකෙන් රටේ ආර්ථිකෙට මොකක්ද වෙලා තියෙන සෙතේ, බිස්නස් මැනේජ්මන්ට කරන ළමයින්ගෙන් ඇහුවහම කවුද විවසායකයෙක් වෙන්න කැමති කියලා එක්කෙනක් නැ කැමති හැමෝම කැමති කගේ හරි ලග ජොබ් එකක් කරන්න, ඒවාට සමාජෙන් එන ආකල්පත් එක හේතුවක් නමුත් ලංකාවේ අද්‍යපනෙන් ඒවා කිසි දෙයක් වැඩි දියුණු වෙන් නැ නිකන්ම නිකන් පට්ටන් කාරයෝ ටිකක් එලියට දානවා, දැන් හැමෝම කගහන්නේ නිදහස් අද්‍ය්පනේ ගැන විතරයි ඔය කිසි කෙනෙක් කථා කරනවද එකෙන් සමාජෙට රටට් වෙන අර්තිකෙට වෙන වැඩේ ගැන නැනේ එතනම ලංකාවේ අද්‍ය්පනේ ෆේල්

    මට එක දෙයක් පෙන්නන් ඔය කැම්පස් ගිය අය පටන් ගත්ත එක වියාපාරයක්, කරපු එක ආයෝජනයක්, දීපු එක රස්සාවක්, ඔය රටරටවල් වල ප්‍රොජෙක්ට් අරන් මෙහෙ කරන it ඒවා නෙමේ, ලංකාවේ දෙයක් මුකුත් නැ ඔකද අද්යපනයෙන් බාලා පොරොත්තු වෙන්නේ න ලංකාවේ මිනිස්සු අද්යපනේ කියල හිතන්නේ ලියන්න කියන්න කට පාඩම් කරලා ගන්න සහතිකෙට එච්චරයි

    බදු ගෙවාගෙන නිදහස් අද්යපනෙත් දීගෙන එකෙන් එලියට එන්නෙත් රටට බරක් වෙන පුද්ගලයෝ නම් එකෙන් මොකක්ද ඇති පලේ

    ඉන්ජිනියස්ලා ඩොක්ටර්ස්ලා තව තව උපාදි කාරයෝ රටට ඇති පලක් නැ පට්ටන් නම් තියෙනවා, අරාබි ගිය ගනුන්ගෙන් රට සල්ලි එනවා ජංගි මහන ගැනුන්ගෙන් රටට සල්ලි එනවා ඔය සහතික පට්ටම් තියන උන්ගෙන් රටට සල්ලි එනවද න රටේ තියන සල්ලිත් වෙන රට වලට යනවා එච්චරයි
    :baffled:
     
    Last edited:

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    Ranking comes from the research done by alumni, citation to the uni, contribution to development of the subject by uni etc.
    රිසර්ච් කරන්ඩ සල්ලි දෙන්නෙ තාත්තද බාප්පද මහප්පද????:rolleyes:
     

    GTRZ

    Administrator
    Staff member
  • Apr 27, 2006
    19,480
    10,862
    113
    කොලබ පහසුම් රජරට නැ ඇත්ත ඉතින් සමාන පහසුමක් ලබ දීම ආණ්ඩුවෙ වගකීමක්, මිනිස්සු බදු ගෙවන්නෙ ඒවට.ඔකෙ අනිත් පැත්තත් එහෙමනෙ ඇමරිකාවෙ හො ලොකෙ අක එකේ තැනින් mbbs ගහන් මෙහෙ ආවට, මෙහෙ දොස්තර කෙනෙක් බිදිහට පිලිගන් නැනෙ.පිලිගන්ඩ නම් මෙහෙ විභාග ලියල පාස් වෙන්ඩ ඔනෙ, කොයි රටෙත් නිතිය එකයි.

    මොරටුවෙ කට්ටිය පිලිගන්නවනම් කොච්චර හොදද ආන්ඩුවෙ තැනක් සතුටු වෙන්ඩයි ඔනෙ.නිදහස් අධ්යාපනයේ ප්‍රතිලාබයක්.

    මම නම් හිතන් නැ අයියෙ ආණ්ඩුවෙන් සයිටම් එකට අනුමැතිය දෙයි කියල, ඔක වෙන්නෙ නැති දෙයක්, මම දැක්ක විශව විදයාල ආචාර්ය සpගමයත් විසිරොල කියල,ඒ කියන්නෙ අලුතින් පත්වෙන අය අනිව ගේම අදිනව. සයිටම් වැහෙනව ආයෙ දෙයක් නැ, ඔක ආණ්ඩුවට පවරාගැනීම ඇර වෙන විකල්පයක් නැ, රටේ මතයට ආණ්ඩුව ගරු කරන්ඩ වෙනව නැත්තන් පැවැත්මක් නැ.

    Hehe nidahs adyapanaya hamotama denna anduwtaa salli china walinda denne? :rofl: Naththan VAT eka 30% withara karalada thawa tax wadi karala salli ekathu karanne? :rofl: Loke diyunu ratawal okkoma paid education loan system yanakota lankawa witharak okkoma free karanna lankawe loke posathma ratada? :rofl: Moda joke epa.

    Malli danna subject ekak katha karanna. Nikan boruwata nidahas adyapane ganna epa, free kiyala deyak naha methana wena minissunge salli walin eka pirisak igena ganne.
    Mama nam kiyanne dakshama kattiyata scholarship deela ithuru okkotama loan system eka genna ona. Ethkota univercity wala rank ekath wadi wei pahasukam wadi wei, lankawe honda research karannath puluwan. Piatarata wala lamainuth lankawe uni walata salli gewan ei.

    Okata akamathi kuhaka kama nisa. SAITM eke approve eka GMOA eka adala naha medical council eke approve unama SAITM eke degree eka lankawe valid. medical council ekath kiyanne clinical traning madi kiyala nathuwa wena kisima quality awlak nemei. Me GMOA eken boru mada prachara geniyanne. clinical dan government hospital walama denna kiyala usawi niyoga deela thiyanawa. Ethakota SLMC ekata approve denna wenawa.

    Egollanta GMOA eke registration ona naha egollo ona nam wena association ekak patan gani.
    Ewagema mahapola wage fund ekakin SLIIT wage lankaweth government owned private medical institute patan gani.
    Lankawe minssunta SAITM ekath ekka kisi prashnayak naha GMOA ekata thama prashne thiyenne :rofl: Dan minissunta GMOA eka gana hondatama therlila thiyenne me lamai da ganna seen eken. hehe GMOA eka illan kaawe me gong waden.
     

    malakadss

    Well-known member
  • Mar 8, 2009
    22,865
    1
    36,597
    113
    xxx
    උඹ පිළිගත්තා උඹ උපන් ගෙයි මෝඩයෙක් කියලා සාමන්යෙන් කැම්පස් ගිය උන්ට තියෙන උනත් එක්ක ඕක පිලිගන් නැ
    කෑම්පස් ගිය එවුන් බහුතරය එහෙම නෑ බන්. ඔය කොයි එකෙත් ටික දෙනයි අලි ඔලුවෙන් ඉන්නේ. බහුතරය යතාර්තය තෙරුම් අරන් වෙනස් වෙන්න ඔනේ තෑන තෙරුම් අරන් ඉන්නේ. තමන්ටත් වඩා බුද්ධිමත් දක්ශ මිනිස්සු තව ලොකේ ඔනේ තරම් ඉන්නව කියල තේරුම් අරන් ඉන්නේ. උදාහරනයක් විදිහට එක පාරක් minor staff එක ස්ට්‍රයික් කරපු වෙලාවක මොරටු කෑම්පස් එකේ සීනියර් ලෙක්චර් කෙනෙක් අපිට කිව්වා පේනව නේද ඒ මිනිස්සු වෑඩ නෑවෑත්තුම අපි strike කලාටත් වෑඩිය දෑනෙනව නේද? ලමයින්ට ඉන්නවත් තෑනක් නෑ, පලාතම ගදයි. තේරෙනව නේද ඒ මිනිස්සු කොච්චර අවශයද කියල. ඒ ලෙක්චර් අවුරුදු ගානක් පිටරට වෑඩ කරල ආපු මනුස්සයෙක්. ඒ මිනිස්සු දන්නව හෑමෝම සමාජයට අවශයයි කියල.
    මම දෑකල තියෙනව කොලොබ සමහර පොලිස් නිලදාරීන් බස් ඩ්‍රයිවර්ලටත් මහත්තයො කියලා කතා කරනව. ඒ ගානට පොලිසිය ගේන්න පොලිසියේ ලොක්කො කොච්චර මහන්සි වෙන්න ඈත්ද? පොලිසිය ඒ ගානට ගේන්න පුලුවන්නම් අනිත් අය ගෑන කවර කතාද? අවශ්ය වෙන්නේ හොද නායකත්වයක්
     

    ctooi

    Banned
  • Jul 19, 2008
    7,280
    498
    83
    මකබාවේ
    රිසර්ච් කරන්ඩ සල්ලි දෙන්නෙ තාත්තද බාප්පද මහප්පද????:rolleyes:

    රිසර්ච් කරන්න අමුතුවෙන් සල්ලි දෙන්න ඕන නැ, ඉලෙක්ට්ටෝනික් වලට කැමති සල්ලි තියෙන ළමයෙක් ඉන්නවා ඒ ළමය අතින් වේදන කරන තමන්ගේ ආසාව කරගන්නවා, පට්ටම් වලට ඉලොක්ට්‍රොනික් කරන ළමයෙක් ඉන්නවා සහතිකේ විතරයි හිතන්නේ උට වැඩක් නැ ඔය රිසර්ච් ප්‍රොජෙක්ට් කරන්නේ නෙට් එකෙන් කොපි කරලා, වොල්වෝ බෙන්ස් කරපු ඔටෝ බ්‍රේක් ලංකාවේ මොරටුවේ උන් හදනවා නව නිපැයුම් කියලා හම්මේ පත්තරව ට්වී වල යනවා මහා ලොකුවට නොදන්න උන්ට අම්මේ මොරටුව කැම්පස් එකෙන් කරලා තියෙන්නේ ලංකාවනේ :dull:
     

    malakadss

    Well-known member
  • Mar 8, 2009
    22,865
    1
    36,597
    113
    xxx
    රිසර්ච් කරන්න අමුතුවෙන් සල්ලි දෙන්න ඕන නැ, ඉලෙක්ට්ටෝනික් වලට කැමති සල්ලි තියෙන ළමයෙක් ඉන්නවා ඒ ළමය අතින් වේදන කරන තමන්ගේ ආසාව කරගන්නවා, පට්ටම් වලට ඉලොක්ට්‍රොනික් කරන ළමයෙක් ඉන්නවා සහතිකේ විතරයි හිතන්නේ උට වැඩක් නැ ඔය රිසර්ච් ප්‍රොජෙක්ට් කරන්නේ නෙට් එකෙන් කොපි කරලා, වොල්වෝ බෙන්ස් කරපු ඔටෝ බ්‍රේක් ලංකාවේ මොරටුවේ උන් හදනවා නව නිපැයුම් කියලා හම්මේ පත්තරව ට්වී වල යනවා මහා ලොකුවට නොදන්න උන්ට අම්මේ මොරටුව කැම්පස් එකෙන් කරලා තියෙන්නේ ලංකාවනේ :dull:
    ලන්කාවේ එවුන් ඈත්තටම සෑහෙන්න පල්ලෙහයින් තමා ඉන්නේ. ඔය කියන කතාව හරි ආස එකා තමන් කෑමති පෑත්තට යනව. පිටරට වල නම් කෙනෙක් තමන් අකෑමති දේවල් කරනව අඩුයි. මොකද ඔනේ කෙනෙකුට ඔනේ පෑත්තකට යන්න තහන්චි බාදා නෑනේ. මෙහේ තමා ඔක්කොම.
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    නිදහස් අද්‍යාපනය දුන්න කියල එකෙන් අද්යපනේ ගුණාත්මක බව ඇති වෙන් නැ, ලංකාවේ වගේ නිදහස් අද්යාපනයක් ලෝකේ කොහෙවත් නැ, අපි නිදහස් අද්‍යාපනය දුන්න කියල එකෙන් රටේ ආර්ථිකෙට මොකක්ද වෙලා තියෙන සෙතේ, බිස්නස් මැනේජ්මන්ට කරන ළමයින්ගෙන් ඇහුවහම කවුද විවසායකයෙක් වෙන්න කැමති කියලා එක්කෙනක් නැ කැමති හැමෝම කැමති කගේ හරි ලග ජොබ් එකක් කරන්න, ඒවාට සමාජෙන් එන ආකල්පත් එක හේතුවක් නමුත් ලංකාවේ අද්‍යපනෙන් ඒවා කිසි දෙයක් වැඩි දියුණු වෙන් නැ නිකන්ම නිකන් පට්ටන් කාරයෝ ටිකක් එලියට දානවා, දැන් හැමෝම කගහන්නේ නිදහස් අද්‍ය්පනේ ගැන විතරයි ඔය කිසි කෙනෙක් කථා කරනවද එකෙන් සමාජෙට රටට් වෙන අර්තිකෙට වෙන වැඩේ ගැන නැනේ එතනම ලංකාවේ අද්‍ය්පනේ ෆේල්

    මට එක දෙයක් පෙන්නන් ඔය කැම්පස් ගිය අය පටන් ගත්ත එක වියාපාරයක්, කරපු එක ආයෝජනයක්, දීපු එක රස්සාවක්, ඔය රටරටවල් වල ප්‍රොජෙක්ට් අරන් මෙහෙ කරන it ඒවා නෙමේ, ලංකාවේ දෙයක් මුකුත් නැ ඔකද අද්යපනයෙන් බාලා පොරොත්තු වෙන්නේ න ලංකාවේ මිනිස්සු අද්යපනේ කියල හිතන්නේ ලියන්න කියන්න කට පාඩම් කරලා ගන්න සහතිකෙට එච්චරයි

    බදු ගෙවාගෙන නිදහස් අද්යපනෙත් දීගෙන එකෙන් එලියට එන්නෙත් රටට බරක් වෙන පුද්ගලයෝ නම් එකෙන් මොකක්ද ඇති පලේ

    ඉන්ජිනියස්ලා ඩොක්ටර්ස්ලා තව තව උපාදි කාරයෝ රටට ඇති පලක් නැ පට්ටන් නම් තියෙනවා, අරාබි ගිය ගනුන්ගෙන් රට සල්ලි එනවා ජංගි මහන ගැනුන්ගෙන් රටට සල්ලි එනවා ඔය සහතික පට්ටම් තියන උන්ගෙන් රටට සල්ලි එනවද න රටේ තියන සල්ලිත් වෙන රට වලට යනවා එච්චරයි
    :baffled:

    රටක ආයොජනය කරන්ඩ ආයොජනයට සුදුසු වටපිටාවක් තියෙන්ඩ ඔනෙ මෙහෙම හිතපන්, මම තෙර්ඩ් එකක් දැම්ම මාසෙකට දෙක්කට කලින් පොල් කිරි සම්බන්ධ රිසර්ච් එකකට උබලගෙ අදහස් දැනගන්ඩ. ඒක මගෙ එකක් නෙමේ ජපුරෙ කෙල්ලෙක්ගෙ වැඩක්, ඒ කෙල්ල සුලුවට පටන් ගන්නව පොල් කිරි බොතල් කරන වියාපාරයක්, ඒතකොටම ආපේ බලයේ පවතින ආන්ඩුවක් බදු සහනයක් දෙනව ඉන්දියාවෙන් පොල් කිරි බොතල් ගෙනල්ල මෙහෙ විකුනන්ඩ, එතකොට අර කෙල්ලට මොකො වෙන්නෙ???
    හිතපන් ලoකාවෙ මයිකො සමාගම ඒ මිනිස්සු 35% ලoකාවෙ කැලි දාල අපේ ශ්‍රමය යොදල හදනව වාහන, එතකොටම අපේ රවි මහත්තය ඉන්දියවෙන් ගෙන්නන වාහන වල බදු සහන දෙනව, ආනයනය කරන වාහන වල කොටස් මිල වැඩි කරනව,මයික්‍රො සමාගමට මොකො උනේ???? ඇවන්ගාඩ් , හොදට ලාබ ලබපු වියාපාරයක් දේශපාලන හේතුවකට ඒක ආණ්ඩුවට පවර ගත්ත, මොකො උනේ දැන් ලාබද ?? නැ ,ඉන්දියාවට ගියා එකෙ බිස්නස් එක. අපේ ආණ්ඩු පල් මොඩයි බන් ඒකයි රටට මෙහෙම වෙලා තියෙන්නෙ,
    ලoකාවෙ දියුනු නොවෙන්නෙ ඉගෙන ගත්ත මිනිස්සුන්ගෙ වරදින් නෙමේ පවතින පැවති ආණ්ඩු වල දුරවල පරිපාලනය නිසා.
     

    ctooi

    Banned
  • Jul 19, 2008
    7,280
    498
    83
    මකබාවේ
    කෑම්පස් ගිය එවුන් බහුතරය එහෙම නෑ බන්. ඔය කොයි එකෙත් ටික දෙනයි අලි ඔලුවෙන් ඉන්නේ. බහුතරය යතාර්තය තෙරුම් අරන් වෙනස් වෙන්න ඔනේ තෑන තෙරුම් අරන් ඉන්නේ. තමන්ටත් වඩා බුද්ධිමත් දක්ශ මිනිස්සු තව ලොකේ ඔනේ තරම් ඉන්නව කියල තේරුම් අරන් ඉන්නේ. උදාහරනයක් විදිහට එක පාරක් minor staff එක ස්ට්‍රයික් කරපු වෙලාවක මොරටු කෑම්පස් එකේ සීනියර් ලෙක්චර් කෙනෙක් අපිට කිව්වා පේනව නේද ඒ මිනිස්සු වෑඩ නෑවෑත්තුම අපි strike කලාටත් වෑඩිය දෑනෙනව නේද? ලමයින්ට ඉන්නවත් තෑනක් නෑ, පලාතම ගදයි. තේරෙනව නේද ඒ මිනිස්සු කොච්චර අවශයද කියල. ඒ ලෙක්චර් අවුරුදු ගානක් පිටරට වෑඩ කරල ආපු මනුස්සයෙක්. ඒ මිනිස්සු දන්නව හෑමෝම සමාජයට අවශයයි කියල.
    මම දෑකල තියෙනව කොලොබ සමහර පොලිස් නිලදාරීන් බස් ඩ්‍රයිවර්ලටත් මහත්තයො කියලා කතා කරනව. ඒ ගානට පොලිසිය ගේන්න පොලිසියේ ලොක්කො කොච්චර මහන්සි වෙන්න ඈත්ද? පොලිසිය ඒ ගානට ගේන්න පුලුවන්නම් අනිත් අය ගෑන කවර කතාද? අවශ්ය වෙන්නේ හොද නායකත්වයක්

    ලංකාවේ මිනිස්සුන්ගේ ආකල්ප තියෙන්නේ තාම වැඩවසම් යුගේ කාලේ, එක හදන්න පුළුවන් අද්‍යපනෙන් නමුත් ලංකාවේ අද්‍ය්පනේ වෙනස් වෙන්නත් හොද ආකල්ප තියෙන මිනිස්සු ඕන, ඉස්සර නම් ලොකු පන්ති වලට උගන්නන හිටියේ පිරිමි ය දැන් එකේ ඉදලා ජංගි කැලි ළමයි මොට්ට වෙලා, කටුනායක tti වල ඉලෙක්ට්ට්රික් ඉන්ජිනේරින් උගන් නාන්නේ ජංගි කැලි. සහතික පට්ටම් වලට ගිය උන්ට මුකුත් බැ, දැන් ටෙලිකොම් එකට වෙලා තියෙන දේ බලන්න ඉන්ජිනියර් කරන්නේ ඇඩ්මින් ජොබ් එක ලයින් දෙන එක කරන්නේ අද ලංකාව වැටිලා තියෙන තත්වේ, බහුතරයක් ඔහොම නැ නෙමේ ඔතෙන්ට යන බහුතරයක් ලෝකේ ගැන දන් නැ ඒ අය ජිවිතේ ජය ගන්න හිතන එක කැම්පස් ඇවිල්ල ඩිග්‍රිය අරන් එකෙන් හොද තැනකට එන විතරයි, ඊට වැඩි දෙයක් ලංකාවේ නැ :baffled:
     

    malakadss

    Well-known member
  • Mar 8, 2009
    22,865
    1
    36,597
    113
    xxx
    ලංකාවේ මිනිස්සුන්ගේ ආකල්ප තියෙන්නේ තාම වැඩවසම් යුගේ කාලේ, එක හදන්න පුළුවන් අද්‍යපනෙන් නමුත් ලංකාවේ අද්‍ය්පනේ වෙනස් වෙන්නත් හොද ආකල්ප තියෙන මිනිස්සු ඕන, ඉස්සර නම් ලොකු පන්ති වලට උගන්නන හිටියේ පිරිමි ය දැන් එකේ ඉදලා ජංගි කැලි ළමයි මොට්ට වෙලා, කටුනායක tti වල ඉලෙක්ට්ට්රික් ඉන්ජිනේරින් උගන් නාන්නේ ජංගි කැලි. සහතික පට්ටම් වලට ගිය උන්ට මුකුත් බැ, දැන් ටෙලිකොම් එකට වෙලා තියෙන දේ බලන්න ඉන්ජිනියර් කරන්නේ ඇඩ්මින් ජොබ් එක ලයින් දෙන එක කරන්නේ අද ලංකාව වැටිලා තියෙන තත්වේ, බහුතරයක් ඔහොම නැ නෙමේ ඔතෙන්ට යන බහුතරයක් ලෝකේ ගැන දන් නැ ඒ අය ජිවිතේ ජය ගන්න හිතන එක කැම්පස් ඇවිල්ල ඩිග්‍රිය අරන් එකෙන් හොද තැනකට එන විතරයි, ඊට වැඩි දෙයක් ලංකාවේ නැ :baffled:
    සහතික පට්ටම් වලට ගිය එවුන්ට මොකුත් බෑ කියන කතාව සයිටම් එකේ, ස්ලිට් එකේ ඉන්නේ මෝඩයො වගේ කතාවක්. ප්‍රෑක්ටිකල් දෑනුම සහතිකයකින් ගන්න බෑ. හෑබෑයි සහතිකයක් තියෙන එකා දෑනුම ලබාගන්න දන්නව කියන එක සහතිකයි. ඒ හින්දා සහතිකය අතයවශය දෙයක්. ඖස්ට්‍රෙලියවේ මොන මගුල කරන්නත් සහතිකේ තියෙන්න ඔනේ. නෑතනම් බෑ. ඒක මූලික සුදුසුකම
     

    ctooi

    Banned
  • Jul 19, 2008
    7,280
    498
    83
    මකබාවේ
    ලන්කාවේ එවුන් ඈත්තටම සෑහෙන්න පල්ලෙහයින් තමා ඉන්නේ. ඔය කියන කතාව හරි ආස එකා තමන් කෑමති පෑත්තට යනව. පිටරට වල නම් කෙනෙක් තමන් අකෑමති දේවල් කරනව අඩුයි. මොකද ඔනේ කෙනෙකුට ඔනේ පෑත්තකට යන්න තහන්චි බාදා නෑනේ. මෙහේ තමා ඔක්කොම.

    ලංකාවේ මිනිස්සුන්ගේ ආකල්ප එක්ක ලංකාව හැදෙන රටක් නෙමේ ලංකාවේ මිනිස්සු ඉන්නේ තාම මුලික මට්ටමේ, රස්සාවක් කරන්න පඩියක් ගන්න කසාදයක් කරගන්න ලමයකේ හදන්න පවුලක් ගෙනියන්න කියන මුලික සමාජ මට්ටම, ඒවගේ සමාජෙකින් අද ලෝකේ ආර්ථිකේ ගෙනියන මහාපරිමාණ නිෂ්පාදන කරන්න පුළුවන් කමක් නැ. :dull:

    රටක ආයොජනය කරන්ඩ ආයොජනයට සුදුසු වටපිටාවක් තියෙන්ඩ ඔනෙ මෙහෙම හිතපන්, මම තෙර්ඩ් එකක් දැම්ම මාසෙකට දෙක්කට කලින් පොල් කිරි සම්බන්ධ රිසර්ච් එකකට උබලගෙ අදහස් දැනගන්ඩ. ඒක මගෙ එකක් නෙමේ ජපුරෙ කෙල්ලෙක්ගෙ වැඩක්, ඒ කෙල්ල සුලුවට පටන් ගන්නව පොල් කිරි බොතල් කරන වියාපාරයක්, ඒතකොටම ආපේ බලයේ පවතින ආන්ඩුවක් බදු සහනයක් දෙනව ඉන්දියාවෙන් පොල් කිරි බොතල් ගෙනල්ල මෙහෙ විකුනන්ඩ, එතකොට අර කෙල්ලට මොකො වෙන්නෙ???
    හිතපන් ලoකාවෙ මයිකො සමාගම ඒ මිනිස්සු 35% ලoකාවෙ කැලි දාල අපේ ශ්‍රමය යොදල හදනව වාහන, එතකොටම අපේ රවි මහත්තය ඉන්දියවෙන් ගෙන්නන වාහන වල බදු සහන දෙනව, ආනයනය කරන වාහන වල කොටස් මිල වැඩි කරනව,මයික්‍රො සමාගමට මොකො උනේ???? ඇවන්ගාඩ් , හොදට ලාබ ලබපු වියාපාරයක් දේශපාලන හේතුවකට ඒක ආණ්ඩුවට පවර ගත්ත, මොකො උනේ දැන් ලාබද ?? නැ ,ඉන්දියාවට ගියා එකෙ බිස්නස් එක. අපේ ආණ්ඩු පල් මොඩයි බන් ඒකයි රටට මෙහෙම වෙලා තියෙන්නෙ,
    [/SIZE]ලoකාවෙ දියුනු නොවෙන්නෙ ඉගෙන ගත්ත මිනිස්සුන්ගෙ වරදින් නෙමේ පවතින පැවති ආණ්ඩු වල දුරවල පරිපාලනය නිසා.

    ඔන්න ප්‍රශ්නේ දැන් ඔය ලංකාවේ ආණ්ඩු වලට එන්නේ වෙන ලෝක වලින් නෙමේ නේම් අපි ඔය රැකගන්න කෑ ගහන නිදහස් අද්යපනෙන් බිහිවුන අය දැන් අපහු වැරැද්ද කොහෙටද යන්නේ තක්කඩියෝ ටිකක් එතැන් වලට යන තැනට සමාජේ හැඩ ගැහැන්නේ හරි බුද්දිමත් කමක් නැති අද්‍යපනේ
     

    malakadss

    Well-known member
  • Mar 8, 2009
    22,865
    1
    36,597
    113
    xxx
    ලංකාවේ මිනිස්සුන්ගේ ආකල්ප එක්ක ලංකාව හැදෙන රටක් නෙමේ ලංකාවේ මිනිස්සු ඉන්නේ තාම මුලික මට්ටමේ, රස්සාවක් කරන්න පඩියක් ගන්න කසාදයක් කරගන්න ලමයකේ හදන්න පවුලක් ගෙනියන්න කියන මුලික සමාජ මට්ටම, ඒවගේ සමාජෙකින් අද ලෝකේ ආර්ථිකේ ගෙනියන මහාපරිමාණ නිෂ්පාදන කරන්න පුළුවන් කමක් නැ. :dull:

    ඒක තමා මචන් ප්‍රශ්නේ. අපේ අම්මල තාත්තල අදටත් කියන්නේ රස්සවක් කරන්න කියල. බිස්නස් කරන්න කාවවත් මෝටිවෙට් කරන්නේ නෑ. මොරටුව කෑම්පස් එකේ නම් දෑන් entrepreneurship කියල subject එකක් කරන්ව කියල තමා ආරන්චිය. හොද ආරම්භයක්
     

    ctooi

    Banned
  • Jul 19, 2008
    7,280
    498
    83
    මකබාවේ

    සහතික පට්ටම් වලට ගිය එවුන්ට මොකුත් බෑ කියන කතාව සයිටම් එකේ, ස්ලිට් එකේ ඉන්නේ මෝඩයො වගේ කතාවක්. ප්‍රෑක්ටිකල් දෑනුම සහතිකයකින් ගන්න බෑ. හෑබෑයි සහතිකයක් තියෙන එකා දෑනුම ලබාගන්න දන්නව කියන එක සහතිකයි. ඒ හින්දා සහතිකය අතයවශය දෙයක්. ඖස්ට්‍රෙලියවේ මොන මගුල කරන්නත් සහතිකේ තියෙන්න ඔනේ. නෑතනම් බෑ. ඒක මූලික සුදුසුකම

    ප්‍රශ්නේ තියෙන්නේ වෙන රටවල සුදුසු අයට තමයි සහතික තියෙන්නේ, ලංකාවේ එකේ අනික් පැත්ත කැම්පස් යන කන් වයර් කැල්ලක් අතින් අල්ලපු නැති අයට ගණන් පුළුවන් කියලා සහතික ගන්න පුළුවන් ලංකාවේ, වෙන රට වල ඔය ක්‍රමේ නැ පොඩි කලේ ඉදලා දක්ෂ පැත්තට පෙරලා ගන්නවා ලංකාවේ පොඩි කලේ ඉදලා පුතා කවුද වෙන්නද කැමති දුව කවුද වෙන්න කැමති මන් කැමති ඉන්ජිනියර් වෙන්න නැත්තන් ඩොක්ටර් වෙන්න ඔච්චර තමයි අඩුම ගැනේ ලංකාවේ සිංහල සමාජේ එක ළමයෙක් කියනවද මම වියාපාරයක් කරන්න කැමති නැ, ඔය ආකල්ප හදන ගමන්ම සිස්ටම් එකත් හදන්න ඕන නමුත් එක වෙන පාටක් හීනෙකින් වත් මේ ලංකාවේ පෙන්න නැ :baffled:
     

    Alaya

    Well-known member
  • Sep 12, 2006
    10,217
    644
    113
    කෑම්පස් ගිය එවුන් බහුතරය එහෙම නෑ බන්. ඔය කොයි එකෙත් ටික දෙනයි අලි ඔලුවෙන් ඉන්නේ. බහුතරය යතාර්තය තෙරුම් අරන් වෙනස් වෙන්න ඔනේ තෑන තෙරුම් අරන් ඉන්නේ. තමන්ටත් වඩා බුද්ධිමත් දක්ශ මිනිස්සු තව ලොකේ ඔනේ තරම් ඉන්නව කියල තේරුම් අරන් ඉන්නේ. උදාහරනයක් විදිහට එක පාරක් minor staff එක ස්ට්‍රයික් කරපු වෙලාවක මොරටු කෑම්පස් එකේ සීනියර් ලෙක්චර් කෙනෙක් අපිට කිව්වා පේනව නේද ඒ මිනිස්සු වෑඩ නෑවෑත්තුම අපි strike කලාටත් වෑඩිය දෑනෙනව නේද? ලමයින්ට ඉන්නවත් තෑනක් නෑ, පලාතම ගදයි. තේරෙනව නේද ඒ මිනිස්සු කොච්චර අවශයද කියල. ඒ ලෙක්චර් අවුරුදු ගානක් පිටරට වෑඩ කරල ආපු මනුස්සයෙක්. ඒ මිනිස්සු දන්නව හෑමෝම සමාජයට අවශයයි කියල.
    මම දෑකල තියෙනව කොලොබ සමහර පොලිස් නිලදාරීන් බස් ඩ්‍රයිවර්ලටත් මහත්තයො කියලා කතා කරනව. ඒ ගානට පොලිසිය ගේන්න පොලිසියේ ලොක්කො කොච්චර මහන්සි වෙන්න ඈත්ද? පොලිසිය ඒ ගානට ගේන්න පුලුවන්නම් අනිත් අය ගෑන කවර කතාද? අවශ්ය වෙන්නේ හොද නායකත්වයක්

    well said machan