GT prajathanthrawadaya kadanawa!!

markdc

Active member
  • Dec 26, 2007
    1,333
    2
    38
    Kandy_SL
    bullshit.jpg
     

    eshancorrea

    Member
    Apr 10, 2007
    1,141
    2
    0
    sirasaluv said:
    ow bun

    uu dan tawa tikakin maawat baan karai aniwa

    hebei machan umbawa nam baan karai mokada dannawada
    mama dekka umba tikak slang paaawichchi karala tiyenawa anik threadz wala!!