HELP-ඈයි මට මේ domain එක select කරලා pay කරන්න දෙන්නේ නෑත්තේ

chathuvv

Well-known member
  • Jun 28, 2008
    3,316
    652
    113
    HELP-ඈයි මට මේ domain එක select කරලා pay කරන්න දෙන්නේ නෑත්තේ

    ඈයි මට මේ domain එක select කරලා pay කරන්න දෙන්නේ නෑත්තේ

    This is 1st time on purchasing a domain.
    6_3_2018_11_42_23_AM.png
     
    Last edited:

    pagani69

    Junior member
  • Jun 3, 2018
    81
    19
    18
    Mamath me dan .lk ekak register kara. Ohoma case ekaknam awe na. CAT 2 domain ekak. Thama un verify kare na. Weekend nisa