HELP ALERTPAY

sanoka

Well-known member
  • Dec 6, 2007
    5,152
    1,239
    113
    මචන්ලා මන් ලඟ 18$:cool: තියෙනවා ALERTPAY එකේ , මේක ගෙන්න ගන්න ක්‍රමයක් කියපල්ලකෝ ,Cheque එකක් එන්න කොච්චර කල් යනවද? මෙහේ Cheque මාරු කරන්න පුලුවන්ද?

    අනේ දන්න එවුන් COMMENT කරපල්ලා...
    නොදන්න BUMP කරපල්ලා...
    :P: :rofl: