help help help

mr4G

Well-known member
  • Feb 5, 2019
    618
    523
    63
    man giya aurudde mage computer science dgree eka iwara kara. lankawe thiyna hodama pvt uni eken. eth ban man melo deyak danne nane. aluth deyak krnna giyath karaganna ba wage Brain Fog ekak thiyenwa kiyala hithenawa. mekata monawada krnna oona?
    denata forex kranawa gedara idan
     
    • Like
    Reactions: **cut

    Kn Shaggy

    Well-known member
  • May 9, 2014
    1,662
    265
    83
    London
    Matath giya sem eke karapu subject mathaka na. Owa samanyai man hithanne. Hebei karapu ewa aye study karanna ethakota mathak wei. Hemadama subjects mathaka hitin naa
     

    mr4G

    Well-known member
  • Feb 5, 2019
    618
    523
    63
    Matath giya sem eke karapu subject mathaka na. Owa samanyai man hithanne. Hebei karapu ewa aye study karanna ethakota mathak wei. Hemadama subjects mathaka hitin naa
    karapuwa aye karata wdk na bn
    logical thinking paththa weda na mage

    අවබෝධයෙන් තොරව කටපාඩම් කලාම වෙන දේවල්

    ow ehma ekkuth athi
     

    hemalsilva

    Well-known member
  • Oct 16, 2006
    16,041
    2,692
    113
    Paraguay
    Computer Science kiyana eka,thiory karala karanna behe. ektha egenma enna one subjet ekak.lankawe godak aya degree nokara IT sehena dewal karanawa.