karapuwa aye karata wdk na bnMatath giya sem eke karapu subject mathaka na. Owa samanyai man hithanne. Hebei karapu ewa aye study karanna ethakota mathak wei. Hemadama subjects mathaka hitin naa
අවබෝධයෙන් තොරව කටපාඩම් කලාම වෙන දේවල්
Computer Science kiyana eka,thiory karala karanna behe. ektha egenma enna one subjet ekak.lankawe godak aya degree nokara IT sehena dewal karanawa.

na nasaitm ekenda kale
Degree depression



mata hithanna ba
brain fog ekakk man hithanne![]()

