Higher study migration

Isam1

Junior member
  • Aug 20, 2021
    63
    76
    18
    Phd වලට ඇප්ලයි කරද්දි ලක්ෂයක් විතර වියදම් කරලා එකකින් වත් ආපු නැති උන් ඉන්නවා ද? සාමාන්‍යයෙන් phd එක ඉවර වෙලා ගිහිපු රටේ pr ගන්න ලොකු පොසිබිලිටි එකක් තියන රටවල් මොනවා ද?
    Study කරලා ආපහු අනිවාර්යෙන් ම ලංකාවට එන්න වෙන රටවල් මොනව ද?
     

    acryan

    Well-known member
  • Oct 11, 2012
    9,684
    9,333
    113
    ehama un innawa godak loku expectations thibaa aya top 50 target karapu. passe kale yana nisaa unma podi ewata giyaa
     
    • Love
    Reactions: Isam1

    ranjan_ayya

    Well-known member
  • Jan 9, 2020
    1,392
    3,544
    113
    Phd වලට ඇප්ලයි කරද්දි ලක්ෂයක් විතර වියදම් කරලා එකකින් වත් ආපු නැති උන් ඉන්නවා ද? සාමාන්‍යයෙන් phd එක ඉවර වෙලා ගිහිපු රටේ pr ගන්න ලොකු පොසිබිලිටි එකක් තියන රටවල් මොනවා ද?
    Study කරලා ආපහු අනිවාර්යෙන් ම ලංකාවට එන්න වෙන රටවල් මොනව ද?
    🙋‍♂️
    මට වෙලා තියෙනව ගොඩක් කාලෙකට කලින් හැබැයි,
    try කරන එක නවත්තන්න එපා, ඕව ඔහොම තමයි මචන්, මගේ accept උනේ මන් හිතන්නේ මන් දාපු 200 වෙනි application එක වගේ
     

    Isam1

    Junior member
  • Aug 20, 2021
    63
    76
    18
    නන්දෙ ආපහු ඇමෙරිකාවට යනකොට,
    ඉගන ගත්ත එකෙක්වත් රටෙ ඉතුරු වෙන්නෙ නැති වෙයි.
    Korea wala italy wala higana huththalai uk ehe mehe refugee dagena panapu huththalai awilla pissek raja karala un ath pihadagena innawa. Ratata adare kiyala api lamainta ganita pas කවන්න ද බන්? මොන හුත්තක් ද? අපට ඉන්න පුළුවන් රටක් ද මෙ

    🙋‍♂️
    මට වෙලා තියෙනව ගොඩක් කාලෙකට කලින් හැබැයි,
    try කරන එක නවත්තන්න එපා, ඕව ඔහොම තමයි මචන්, මගේ accept උනේ මන් හිතන්නේ මන් දාපු 200 වෙනි application එක වගේ
    බොරු කියන්නෙ නැතුව ඉදපන් 200 ගණන් දාන්න සල්ලි තියෙන එකෙක කොහොමත් මෙහෙ ඉන්නෙ නෑ.uba oya kiyanne monawa gana da? 😂
    ------ Post added on Aug 28, 2021 at 3:52 PM
     
    • Like
    Reactions: Solo Rider

    ranjan_ayya

    Well-known member
  • Jan 9, 2020
    1,392
    3,544
    113
    Korea wala italy wala higana huththalai uk ehe mehe refugee dagena panapu huththalai awilla pissek raja karala un ath pihadagena innawa. Ratata adare kiyala api lamainta ganita pas කවන්න ද බන්? මොන හුත්තක් ද? අපට ඉන්න පුළුවන් රටක් ද මෙ


    බොරු කියන්නෙ නැතුව ඉදපන් 200 ගණන් දාන්න සල්ලි තියෙන එකෙක කොහොමත් මෙහෙ ඉන්නෙ නෑ.uba oya kiyanne monawa gana da? 😂
    ------ Post added on Aug 28, 2021 at 3:52 PM
    උදවුවක් කරන්න ගියාම මුන්ගේ talks,

    1. හැම application එකකටම සල්ලි යන්නේ නැහැ, සල්ලි යන්නේ US application වලට විතරයි, ගොඩක් UK ඒවා, Europe ඒවා free
    2. මෙතන මම දාල තියෙනවා scholarship opportunities, උඹේ field එකේ ඒවා තියෙනවා නම් apply කරපන් - https://elakiri.com/threads/phd-msc-scholarships-europe-uk-australia.1994443/

    200 කිවුවේ බොරු නෙමෙයි
     

    Isam1

    Junior member
  • Aug 20, 2021
    63
    76
    18
    උදවුවක් කරන්න ගියාම මුන්ගේ talks,

    1. හැම application එකකටම සල්ලි යන්නේ නැහැ, සල්ලි යන්නේ US application වලට විතරයි, ගොඩක් UK ඒවා, Europe ඒවා free
    2. මෙතන මම දාල තියෙනවා scholarship opportunities, උඹේ field එකේ ඒවා තියෙනවා නම් apply කරපන් - https://elakiri.com/threads/phd-msc-scholarships-europe-uk-australia.1994443/

    200 කිවුවේ බොරු නෙමෙයි
    :(:( 20000-30000 වගෙ විතර යනවා කියල තමයි senior un ehema kiwwe. Sorry bro man hithuwe mokek hari pissek joke ekata dala kiyala. Meke inna godak ewun ehema ne. :(

    උදවුවක් කරන්න ගියාම මුන්ගේ talks,

    1. හැම application එකකටම සල්ලි යන්නේ නැහැ, සල්ලි යන්නේ US application වලට විතරයි, ගොඩක් UK ඒවා, Europe ඒවා free
    2. මෙතන මම දාල තියෙනවා scholarship opportunities, උඹේ field එකේ ඒවා තියෙනවා නම් apply කරපන් - https://elakiri.com/threads/phd-msc-scholarships-europe-uk-australia.1994443/

    200 කිවුවේ බොරු නෙමෙයි
    Free velavaka godak vela aran kiyavannam machan.
    Anyway Switzerland valata unath free da? :shocked:
    Monavada machan PR ගන්න වැඩි ඉඩක් තියෙන රටවල්?
    ගොඩක් ඒවට ගිහින් ආපහු මෙහෙට එන්න වෙනව නෙ :(
    ------ Post added on Aug 28, 2021 at 4:14 PM
     
    • Haha
    • Like
    Reactions: Didy and Solo Rider

    ranjan_ayya

    Well-known member
  • Jan 9, 2020
    1,392
    3,544
    113
    :(:( 20000-30000 වගෙ විතර යනවා කියල තමයි senior un ehema kiwwe. Sorry bro man hithuwe mokek hari pissek joke ekata dala kiyala. Meke inna godak ewun ehema ne. :(


    Free velavaka godak vela aran kiyavannam machan.
    Anyway Switzerland valata unath free da? :shocked:
    Monavada machan PR ගන්න වැඩි ඉඩක් තියෙන රටවල්?
    ගොඩක් ඒවට ගිහින් ආපහු මෙහෙට එන්න වෙනව නෙ :(
    ------ Post added on Aug 28, 2021 at 4:14 PM
    ඔවු, මන් පළවෙනි සැරේ දැම්මේ US විතරයි, මට 70,000 ක වගේ application cost එකක් ගියා ඒ කාලේ, දැන් අවුරුදු 7කට වගේ කලින්, දැන් ගණන් වෙනස් ඇති ගොඩක්, මට කොහොම හරි එකක් වත් ආවේ නැහැ ඒ අවුරුද්දේ.

    මම කියන්නේ PR බලාගෙන PhD කරන්න එපා. PhD වලට යන කාලේ වෙනස් වෙනවා අවුරුදු 4, 5, 6 ක් යන ඒවත් තියෙනවා, ඔය දීර්ග කාලේ ඇතුලත ඒ රටේ තියෙන visa policies වෙනස් වෙන්න පුළුවන්, හදිස්සියේ උඹ PhD එක කරන ඇතුලත එහෙම අලුතෙන් policy එකක් ඇවිත් උඹට තේරුනොත් PR ගන්න බැහැ, මේ කරපු දේවල් කිසිම දෙයක් වැඩක් නැහැ කියල, ඒකම ඇති උඹට PhD එක එපා වෙන්න. Research වලට ආසාවක් තියෙනවනම් විතරක් PhD කරන්න. PhD එක හොඳට කලොත්, ඒක ඉවර වෙලා opportunities ඕනි තරම් ලැබෙයි