මචන්ලා, Hutch CliQ පාවිච්චි කරන එවුන් පොඩ්ඩක් කියපන්කෝ Binance එක බ්ලොක් කරලද කියලා???
අද විතරක් නෙමෙයි බන්. මම ලගදි මේක යූස් කරන්න ගත්තේ. මුන් බ්ලොක් කරලද දන්නේ නැහැada hutch 1 n log wenna bari kathawak math dakka kattiya kathawenawa
කස්ටමර් කෙයා කතා කලාම එහෙම බ්ලොක් කරලා නැහැ කියනවා. උන්ට වෙන complains ඇවිත් නැහැලු මෙහෙම සයිට් වලට යන්න බැරි සීන් එකට.Iye idan Hutch DNS aulda koheda bnGodak sites wada na.
කස්ටමර් කෙයා කතා කලාම එහෙම බ්ලොක් කරලා නැහැ කියනවා. උන්ට වෙන complains ඇවිත් නැහැලු මෙහෙම සයිට් වලට යන්න බැරි සීන් එකට.

Un danne Menu eke thiyena Quiz walata Answers witharai 
අනේ මන්දා බන් හෙන ගොන් මුන්නම්Daily use karana Sites 60% withara load wenne naha. CS katha kalata wadak na bn un mewa danne naUn danne Menu eke thiyena Quiz walata Answers witharai
![]()
ඔව් බන් තාම ලෝඩ් වෙන්නේ නැහැ. පුලුවන්නම් කස්ටමර් කෙයා කතා කරලා කම්ප්ලේන් එකක් දාපන්කෝ මචෝ.බෑ බන්. ලෝඩ් වෙන්නෙ නෑ
ඔව් බන්. හොට්ලයින් කතා කරලා කම්ප්ලේන් එකක් දාපන්කෝ සීන් එක කියලා. එතකොටවත් මොකක් හරි වෙයිද බලන්නRequest time out wenawa