statement balana eka kohomada kujithayi ban
එකනේ බන්..පුදුම දුකක් විදින්න වෙනවා ෆුල් screen නැති නිසා

statement balana eka kohomada kujithayi ban

එකනේ බන්..පුදුම දුකක් විදින්න වෙනවා ෆුල් screen නැති නිසා![]()
Ehema ekakk thiyenawa ban HNB. Call karala active karaganin. mama enable karala thiyenne. Ethakota SMS enne. Password change karanna enne ne
Ow machan. Mata nam call karanna ona wuneth ne. Online request kala. Ita passe Facebook ekath link kalama ayeth password onema ne

Combank hack wuna eka news ekak. Mama ahuwe Sampath bank hack wuna kiyala danne kohomada kiyala.
mage yaluvek ge account eke okkoma salli aragena.
lol උබ දන්න එකානේ..අඩුම තරමේ HNB ebanking account එකක් තියේද![]()
අමාරුවෙන් ලොග් උනත් දවස් 90ක් ලොග් වෙලා නැත්නම්,password වෙනස් කරන්න එනවා...කවුරු හරි transaction enabled කරලා නැත්නම් ලොග් වෙලා හමාරයි
![]()
බලපන්කො එන error msg එක...Sign in password change කරන්න ගියාම එන්නේ transaction error msg එකක්
මොන බුරුවද මේ system එක හැදුවේ උන් error check කරලා නැහැ![]()


HNB core banking එකට හැක් කරලා transaction messages (ISO 8583) e banking eken chinese un accounts godakata gema deela...
mama danna 4 denek ge accounts wala salli lost.
bank eken kiyanawa lu investigation iwara wenakan salli denna baha kiyala
ekek ge laksha 20 k withara loss



ඔන්න මුන් post එක දැකලා හදලා..අද ලොග් වෙන්න පුළුවන්![]()


