හොද home theater එකක් කියන්න...හොද sound balance එකක් තියන එකක්.. budget ඒක 80000... ඒ ගානට හොද balance එකක් තියන sound quality ඒක තමා ඕන...
දැනට හිතන් ඉන්නේ sony bdv e6100..මට අහන්න හම්බවෙලා තියන ලංකාවෙන් ගන්න පුළුවන් හොද ඒක මේක... කිරියේ තව වෙන ඒවා පාවිච්චි කරන අය ඒවා පොඩ්ඩක් කොටලා යන්න..help මචන්ලා.....
දැනට හිතන් ඉන්නේ sony bdv e6100..මට අහන්න හම්බවෙලා තියන ලංකාවෙන් ගන්න පුළුවන් හොද ඒක මේක... කිරියේ තව වෙන ඒවා පාවිච්චි කරන අය ඒවා පොඩ්ඩක් කොටලා යන්න..help මචන්ලා.....

