Honda Hornet CB250F

kandyan

Well-known member
  • Oct 1, 2006
    6,540
    966
    113
    Kandy
    Honda Hornet CB250F


    makml1.jpg


    ඔන්න අදත් බොහෝදෙනෙකුගේ ඉල්ලීම පරිදි තවත් අපි අතර ජනප්‍රිය ජපන් බයික් එකක වගතුග අරන් ආවා.
    මම හිතන්නේ hornet කිව්වම ඉතින් ලංකාවේ ටිකක් හරි බයික් ගැන දන්නා පොඩි එකාගේ පටන් දන්නවා.:lol::lol:
    එක එතරමටම ජනප්‍රියයි.අර කතාවකුත් තියනවනේ ලංකාවේ තරම් Hornet ජපානේවත් නැතුව ඇති කියල..!:lol::lol::rofl:
    මම පළමු Honda Hornet යතුරු පැදියක් මිලට ගැනීමට පෙර ඒ පිළිබඳව ලිපි කොතෙක් සෙව්වද හමු නොවීය.එබැවින් මා සිතනවා මේ ලිපිය එවැනි සහෝදරයන්ට මහඟු අත්වැලක් වේවි කියලා.මවිසින් කලක පුරාවට රැස් කරගත් දැනුම ඔබට බෙදා දීමටයි මේ සුදානම් වෙන්නේ.ඉතින් එක හින්ද කියන්න වෙන්නේ ,
    Honda Hornet CB250F Review - EXCLUSIVELY on elakiri.com කියලයි.
    වැඩි කතා බහ ඕන නැහැ බහිමු වැඩේට.......!:cool:


    නිෂ්පාදනය
    2usybfq.jpg

    Honda Motor Co., Ltd.


    වෙබ් අඩවිය
    2usybfq.jpg

    www.honda.co.jp (Hornet නිෂ්පාදනය කලේ ජපානයේ පමණක් වන බැවිනි)


    මාදිළිය
    2usybfq.jpg

    CB250F


    කාණ්ඩය
    2usybfq.jpg

    Naked/Sports/Road


    ධාරිතාව
    2usybfq.jpg

    250cc (249cc)


    විස්තරය
    2usybfq.jpg

    “Hornet” හෙවත් බඹරෙකු ලෙස හැදින්වෙන මෙම ඉතා සිත්ගන්න සුළු යතුරුපැදිය අද වන විට ලංකාව තුල ඉතාමත් ජනප්‍රිය වුවද ජපානයේ අද මෙම මාදිළිය භාවිතයෙන් ඉවත්ව ගොස් ඇති අතර ඒ වෙනුවට Hornet 600cc නවතම පැදියක් හදුන්වා දී ඇත.ඉතිහාසය තුල වැඩිම වාර්තාගත විකුණුම් පෙන්වූ මෙම Honda Hornet පැදිය 1996 දී නිෂ්පාදනයෙන් ඉවත් කරන ලද Honda Jade පැදියට පසුව එහි එන්ජිමෙහිද විවිධ වෙනස්කම් සිදුකර නවතම ආරකට නිෂ්පාදනය කිරීමට Honda ආයතනය සමත් වුනි.

    මෙය රටවල් සීමිත ගණනකට පමණක් ගෙන්වූ අතර හොඳම පුහුණු පැදියක් (learners bike) ලෙසද ජනප්‍රිය වුනි.1996 විට අද වන විට 250cc, 600cc,900cc ලෙස එන්ජින් ධාරිතා 3 ක් මත ජපානයේදී නිෂ්පාදනය කරන ලද අතර වර්තමානයේ මෙහි 600cc වර්ගය පමණක් ජනප්‍රියව ඇති අතර එය 2007 දී නිෂ්පාදනය කල CBR600RR වර්ගයේ එන්ජිම විශාල වශයෙන් වෙනස්කම් වලට භාජනය කොට (heavily modified) මෙම Honda CB600F නිෂ්පාදනය කරන ලදී. නමුත් මෙම Honda CB600F Hornet පැදිය බ්‍රසීලයේ මනවුස් (Manaus ) හි පිහිටි නිෂ්පාදනාගාරයේදී නිපද වුනි. අද වන විට CB4 Revo විසින් එදා Hornet සඳහා තිබුණු ස්ථානය අත්පත් කරගෙන ඇත.


    ඉතිහාසය
    2usybfq.jpg

    1989 වර්ෂය පමණ වන විට ජපානයේ 400 cc යතුරු පැදි විසින් සන්තක කරගෙන තිබුණු (CB4 සඳහා Project Big 1 Research & Development කරන කාලේ) යතුරු පැදි වෙළඳපොල සඳහා නවතම යමක් එක කිරීමට අදහස් කල Honda සමාගම ඒ සඳහා එකල භාවිතයේ තිබු Honda Jade පැදියේ එන්ජිම සහ විවිධ කොටස්ද ආදේශ කරගෙන නවීන හැඩයකින් යුතු naked වර්ගයේ මධ්‍යම බල කාණ්ඩයට අයත් Honda Hornet නම් 250cc එන්ජින් ධාරිතාවයකින් යුතු යතුරු පැදියක් හඳුන්වා දුනි.

    neez9y.jpg


    1996 වර්ෂයේදී පළමුවෙන්ම ජපානයේ හමාමත්සු (Hamamatsu) නිෂ්පාදනාගාරයේදී නිපදවන ලද මෙය 2006 වර්ෂය දකවා නිපදවුනි.ඉන්පසු 250cc කාණ්ඩයේ නිෂ්පාදන කටයුතු නවත්වන ලද අතර එහි වෙළඳපොල කොටස Honda VTR 250 මඟින් හිමි කරගන්නා ලදී.
    Honda Hornet වර්ගයේ සියලුම කාණ්ඩ වල පැදි (250cc,600cc,900cc) Naked සංකල්පය මත නිපදවු අතර සියලුම ඒවා සිලින්ඩර 4 කින් යුතු විය. CBR250, Honda Jade 250 යන පැදි වල විවිධ කොටස් භාවිතයෙන් හා ඒවායේ දියුණුවේ ප්‍රතිපලයක් ලෙස Honda Hornet එළිදැක්වුනි.
    1998 දී ජපානයෙන් පිටත වෙනත් රටකට හඳුන්වාදීමක් ලෙස එංගලන්තයට ප්‍රථම වරට මෙම වර්ගය හඳුන්වාදීමට Honda සමාගම කටයුතු යොදන ලදී.

    Honda සමාගම Hornet හඳුන්වාදීමෙන් බලාපොරොත්තු වුනේ ,
    • Naked යතුරුපැදි ධාවනයෙන් නවතම වින්දනයක් ලබාදීම
    • පළල ටයර් සහිතව ආරක්‍ෂිතව හා ස්ථායි ධාවන හැකියාවක් ලබාදීම.
    2wqvlgp.jpg

    • හැකිතරම් එන්ජිමෙහි සහ පිටතට පැමිණෙන ශබ්දය අඩුකිරීම සහ එය ප්‍රසන්න කිරීමයි.
    oe51g.jpg



    මේ 1995 දී මුලින්ම Hornet හඳුන්වාදීමේ උත්සවයකදී ප්‍රදර්ශනය කල ජායාරුපයි.
    9gdjsn.jpg

    20ha9vm.jpg




    Hornet නාමය
    2usybfq.jpg


    fz6sci.jpg


    Honda සමාගම විසින් මෙම යතුරු පැදියට විශේෂ නමක් ලෙස "බඹරා" යන නම හාවිතා කිරීමට හේතුව ලෙස ඔවුන් පහත කරුණු දක්වන ලදී,
    • ඉතා හොඳ සමතුලිත භාවය.
    • වාතය කපාගෙන යා හැකි පරිදි ප්‍රතිරෝධය අඩුවන ලෙස සැකසු නිමාව. (Aerodynamic)
    • ඉහල බලයක්‌ සහිතවීම සහ වැඩි වේගයක් ලබාගත හැකි වීම.
    • ශබ්දයෙහි ඇති ප්‍රසන්න බව.
    • ඉහළින බැලූ විට බඹරෙකුගෙ හැඩය දිස්වීම.


    30mptvs.jpg




    මාදිලි වර්ග ( Models by chassis)
    2usybfq.jpg

    චැසි 100
    2946q10.jpg

    1996 ජනවාරි මස හඳුන්වාදුනි. මෙය Honda Hornet හි පළමු නිෂ්පාදනයයි.

    චැසි 105
    2946q10.jpg

    1996 ජුනි මස හඳුන්වාදුන් මෙම මාදිළිය ටිකක් විශේෂිතයි.මන්ද මෙහි විවිධාකාර අමතර අංගෝපාංග (inner mud guard, wide handle, rim paints ) සහිතව නිකුත් විය. පසුපස inner mud guard ඒ අතරින් එක් වූ විශේෂිත අංගයකි. ලංකාවට මේවා පැමිණෙන විට ඒ සියල්ලම සමග එකලස්‌ වන්නේද නැත.

    චැසි 110
    2946q10.jpg

    1997 ජනවාරි මස නිෂ්පාදනය කල මෙහිද චැසි 100 මෙන් ලක්ෂණ පෙන්නුම් කරන ලදී.

    චැසි 115
    2u962p3.jpg

    1998 සැප්තැම්බර් මස නිපද වූ මෙම මාදිළිය මදක් ඉහල දැක වූ මාදිලි වලට වඩා වෙනස් වුවකි.මෙහි helmat lock එකක් සහ foot rest එක සවිවන ඇලුමිනියම් පට්ටමෙහි කකුල ගැවෙන ස්ථානයට රබර් කෑල්ලක් සවිකර ඇත.

    චැසි 120
    15ro2rs.jpg

    1999 දෙසැම්බර් මස එළිදැක්වුණු අතර මේ දක්වා MC31 ලෙස නිපදවූ Hornet කාණ්ඩය BA-MC31 ලෙස වෙනස් කරන ලද අතර,චැසි 120 පසු පැමිණි සියලුම Hornet යතුරු පැදි Sensor Carb සහිතව නිපදවුනි.

    චැසි 125
    2qntgut.jpg

    ඉහත සියලුම ලක්ෂණ ( චැසි 120) සහිතව 2000 දෙසැම්බර් මස මෙය එළිදක් වුනි. (Sensor Carb)

    චැසි 130
    2e0pjeo.jpg

    Sensor Carb සහිතව ඉහත ලක්ෂණද ඇතිව 2003 මාර්තු මස නිපද වුනු මෙම මොඩලය ඉහත සියලුම මාදිලි වලට වැඩ ඉතා ස්වල්ප වශයෙන් දිගින් , පළලින්, සහ උසින් අඩුවෙයි.තවද ground clearance ද ඉතා ස්වල්ප වශයෙන් අඩුවෙයි.


    චැසි 140
    ඉහත චැසි 130 හි සියලුම ලක්ෂණද සහිතව Deluxe version එකක් ලෙස 2005 සැප්තැම්බර් මස නිපදවනු ලැබූ මෙය දෙසැම්බර් මස 28 වෙළඳපොළට නිකුත් කරන ලදී.මෙය වෙළඳ පොලට හඳුන්වා දෙනවිටදී වර්ග 03 ක් යටතේ එලි දක්වන ලදී. (Sensor Carb සහිතයි)
    (Crystal Lights)

    Standard
    syb33l.jpg

    Standard with Color Customization (මෙහිදී තමාට කැමති rim සහ body වර්ණයක් තෝරාගත හැක)

    Deluxe (Two tone paint එක සමඟ paint එකට අනුව rim stickers සමඟ නිකුත් විය)

    1yqr5u.jpg

    මෙහිදී Body color 6 ක්ද, Rim color 2ක්ද වශයෙන් මිශ්‍රණ 12 ක් තෝරාගත හැකි වුනා. තවද චැසි 140 සහ 150 ඉදිරි පස fork leg කළු matte වර්ණයෙන්ද යුතු විය.

    චැසි 150
    මෙලොවට හඳුන්වා දුන් අවසාන 250cc කාණ්ඩයේ Hornet යතුරු පැදි මොඩලය වන මෙය 2006 දෙසැම්බර් මස වෙළඳ පොලට හඳුන්වාදුන් අතර Honda සමාගම 1996 සිට නිපදවූ Hornet 250cc නිපදවීම අවසන් කරන බව ප්‍රකාශයට පත් කෙරුණා.ඉහත චැසි 140 සියලුම ඇඟ වලින් යුතු මෙම මාදිලියෙන්ද වර්ග දෙකක් නිපදවන ලදී. (Sensor Carb සහිතයි)

    Standard
    fbcnkn.jpg


    Deluxe
    2u5tded.jpg




    Honda Hornet හි blueprint එක
    2usybfq.jpg

    2rc4qab.jpg




    එන්ජිම සහ ඉන්ධන පද්ධතිය
    2usybfq.jpg


    1986 දී නිපද වුනු CBR250F යතුරු පැදියෙහි එන්ජිමේ වැඩිදියුණු කිරීමක් ලෙස Honda Jade එන්ජිමද ,එහි වැඩිදියුණු කිරීමක් ලෙස Hornet හි එන්ජිම නිපද විය.Inline 4 හෙවත් එක පෙලට පිහිටි සිලින්ඩර 4 කින් යුතු DOHC (Dual Over Head Cam) තාක්ෂණයෙන් යුතු මෙය ද්‍රව සිසිලන පද්ධතියකින්ද යුතු වෙයි.
    11rdsw8.jpg

    චැසි 120 සහ ඊට පසු පැමිණි සියලුම මාදිලි වල Sensor Carb පැමිණි අතර එමඟින් carb එකෙහි throttle position එක නිමානය කොට එය CDI එකට ලබාදීමෙන් එන්ජිමෙහි කාර්යක්ෂමතාව වැඩි කිරීමට කටයුතු කරයි.
    Multiple wet clutch හෙවත් oil මත ගිල්වන ලද clutch ක්‍රමයක් මෙය සතු වන අතර ගියර 6 කින් යුතු පද්ධතියක්ද මෙම එන්ජිම සතු වෙයි.
    2003 පසු පැමිණි මාදිලි වල Pulse Secondary Air Injection ලෙස නව තාක්ෂණයක් ඇතුලත් කල අතර එය මොටෝර් වාහන වල Turbo එකක් ක්‍රියාකරන ආකාරයට ක්‍රියා කරයි. (පිටාර වාතය නැවත ඉන්ධන පද්ධතියට ඇතුල් කිරීම)
    2prig5y.jpg




    තිරිංග
    2usybfq.jpg


    207upl0.jpg
    x1hz88.jpg

    ඉදිරිපස 296mm ඩිස්ක් එකක් සමග Nissin ද්විත්ව පිස්ටන් සහිත තිරිංග කැලිපර් ද, පසුපස 220mm ඩිස්ක් එකක් එක පිස්ටනයක් සහිත Nissin කැලිපර් සහිත වෙයි.
    දෙපසම ඩිස්ක් තිරිංග ඇති නිසා තිරිංග හැකියාව හොඳ මට්ටමක ඇත.



    කම්පන නිවාරක (Shock-absorbers)
    2usybfq.jpg


    296j4b6.jpg
    33ytj4g.jpg

    ඉදිරි පස fork leg පහලට සිටින පරිදි තිබෙන shock absorber සහිත fork දෙකක්ද, පසුපස mono-shock එකකින්ද යුතු වන අතර, එහි තද භාවය ඉහල ඇති ඇනයක් කරකැවීමෙන් සීරුමාරු කල හැකිවෙයි.
    බොහෝ Hornet අයිතිකරුවන්ට හිසරදයක් වන ගැටළුවක් වන්නේ මෙම mono-shock එක නරක වීමයි. එය උඩ යට දමා නැවත සැදීම නිෂ්පල ක්‍රියාවක් බව මගේ මතයයි.



    ධාවනය
    2usybfq.jpg


    29yjpzd.jpg

    760mm සහ 745mm (චැසි 130,140,150 = 745mm) වැනි උසක්‌ සහිත වන නිසා සාමාන්‍ය උසක්‌ සහිත පුද්ගලයෙකුට වුවද මෙය පහසුවෙන් ධාවනය කල හැකි වුවද, CB4, Jade, VTR තරම් පහසු ලෙස ධාවනය කල නොහැක. මන්ද CB4 සහ Jade හි seat height පහල වන අතර VTR එකද පුද්ගලයෙක් හිද ගත් විට තරමක් පහත් වෙයි. විශාල ප්‍රමාණයේ ටයර් නිසා balance හොඳ වුවත් ලිස්සන ගතිය නම් ටිකක් වැඩි වෙයි. එම නිසා ඔබ වේගයෙන් ධාවනය කරනවා නම් පරීක්ශාකාරී වන්න. ටයර් හොඳ තත්වයේ තබා ගැනීමටද වග බලා ගන්න.
    110yhzk.jpg

    තවද පිටුපස යන පුද්ගලයාට අල්ල ගැනීමට ඇති හැඩලය නිසා ඉදිරියට විසිවීමෙන් ආරක්ෂාකාරී විය හැක.
    2mch9xh.jpg

    ඉදිරිපස අසුන මදක් හෝ සැප පහසු වුවත් පසු පස ආසනය නම් දිගු ගමනකට සුදුසු නොවෙයි.
    ඉන්ධන කාර්යක්ෂමතාවය පිළිබඳව කතාකරනවානම් Honda සමාගම කියන්නේ 60km/h සමාන වේගයකින් 6 වන ගියරයේ ධාවනය කළහොත් උපරිම වශයෙන් ලීටරයකට 32km ක් ධාවනය කල හැකි බවයි.නමුත් දැනට මට ඇති අත්දැකීම් මත උපරිමව දිගු ගමන් වලදී ලීටරයකට 26 km ද, කෙටි හෝ නගරබද ධාවනයේදී ලීටරයකට 23km පමණද වන බවයි.



    රාමුව
    2usybfq.jpg

    29m2mhe.jpg

    ms0goz.jpg

    Diamond ක්‍රමයට නිපදවා ඇති frame එක තනි box type බාර් එකක් මඟින් සදා ඇත. එම නිසා මෙයට mono-backbone ලෙස හඳුන්වයි.



    වෙනත්
    2usybfq.jpg

    දැනට සාමාන්‍ය මිලගණන් වලට ගත හැකි වඩාත් ජනප්‍රිය මාදිළිය වන්නේ චැසි 115 වේ. ශ්‍රී ලංකාව තුල විවිධ මිල ගනන් යටතේ Hornet මිලට ගත හැකි අතර එය රුපියල් 300000 සිට 600000 දක්වා පමණ වෙයි. විවිධ විවිධ අමතර අංගෝපාංග සහ ටයර් වල ස්වභාවය අනුවත් යතුරු පැදියේ තත්වය අනුවත් මෙම මිල ගනන් වෙනස් වෙයි. එම නිසා කරුණාකර Honda Hornet යතුරු පැදි මිලට ගන්න විට මදක් පරීක්ශාකාරී වන ලෙස මම ඔබ සියලු දෙනාගෙන් ඉල්ලා සිටිමි.



    පිරිවිතරය
    2usybfq.jpg



    චැසි 100 සිට 115 දක්වා

    Overall length ×width × height (m) -2.045 × 0.740 × 1.055
    Wheelbase (m) -1.415
    Minimum ground clearance (m) -0.170
    Seat height (m) -0.760
    Dry weight / Weight (kg) -166/149
    Seating capacity (persons) -Two
    fuel consumption rate @ constant speed of 60km/h -32.0 kmpl
    Minimum turning radius (m) -2.6
    Engine Model -MC14E (4 cylinder, 4-stroke water-cooled DOHC )
    Total displacement (cm3) -249
    Maximum output (PS / rpm) - 40/13, 000
    Maximum torque (kgm / rpm) -2.4/11, 000
    Carburetor Model -VP03
    Starting method -Electric Self
    Ignition device Type - Full-transistor battery ignition
    Lubricating method - Force splash combined pumping
    Lubricating oil capacity (L) - 2.7
    Fuel tank capacity (L) - 16L
    Clutch type - Wet multi-plate coil spring
    Transmission format - Constant mesh 6-speed return
    Changing the speed ratio-
    1st:2.7332
    2nd:2.000
    3rd:1.590
    4th:1.318
    5th:1.111
    6th:0.965


    Tire Size
    Front - 130/70ZR16
    Rear - 180/55ZR17

    Brake type
    Front- 296mm single disk Hydraulic 2 pistons
    Rear - 220mm single disk Hydraulic 1 piston



    Suspension system
    Front-Telescopic
    Rear-Swing arm

    Frame format- Diamond (Mono backbone)

    චැසි 120 සිට 125 දක්වා ඉහත සියලුම අංග සහිතව VP05 හෙවත් sensor carb සහිතවේ
    චැසි 130 සිට 150 දක්වා දිග-2.035m, පළල- 0.740m, උස -1.050 m ,wheel base- 1.410m, Ground clearance- 0.155m , seat height -0.745m ලෙස මදක් අඩුවී ඇති අතර චැසි 120 සිට 150 දක්වා මාදිලි වල බර dry/weight -168-151kg ලෙස මදක් වැඩිවී ඇත.


    ජායාරුප
    2usybfq.jpg


    මේ තියන්නේ සුපිරි චැසි 150 ක්........
    15bzup.jpg

    2zi4xet.jpg

    o76100.jpg



    සුපිරි carbon fiber කෑන් දෙකක් සමග........
    hornet250twinb.gif

    hornet250twinc.gif




    මේ තියන්නේ සුපිරි චැසි 115 ක් ......
    63sqjt.jpg

    1f753s.jpg


    ඔන්න වාසනාවන්ත කොල්ලෝ.......................
    bikepics-1773408-800.jpg

    bikepics-1773409-800.jpg

    මේ කොල්ල නම් ඉතින් පරිසමාප්ත අර්ථයෙන්ම වාසනාවන්තයෙක්....:shocked::lol::lol:
    ලස්සන කෙල්ලෙකුත් සෙට් වෙලා, දෑවැද්දට එළකිරි Bike එකකුත් ලැබිල.....!:lol::lol::lol::rofl::P


    තව photos අවශ්‍ය නම්,
    2usybfq.jpg



    sx13io.jpg


    මේ තියන්නේ මට තිබ්බ Hornet එක. චැසි 105 ක්. සුපිරියටම තිබ්බා.නමුත් විකුනුවට පස්ස කෑවා කියලා තමයි ආරංචිය....:(

    බොහෝදෙනාගේ ඉල්ලීම ඉටුවුවායයි සිතන අතර ඔබට Honda Hornet යතුරු පැදිය පිළිබඳව මනා දැනුමක් ලැබුනේ යයිද මම සිතමි.
    ඉතින් සහෝදරයනි මම ඔබෙන් ඉල්ලා සිටින්නේ මෝටර් සයිකල් පැද්දට කමක් නැහැ.කරන දෙයක් පරිස්සමෙන් කරන්න...!


    ප:ලි:
    කරුණාකර:
    * සෙරෙප්පු දාගෙන bike පදින්න එපා.:no:
    * short ඇඳලා bike පදින්න එපා.:no:
    * ටයර් ගෙවිච්ච bike පදින්න එපා.:no:
    * Brake නැති bike පදින්න එපා.:no:
    * හෙල්මට් නැතුව bike පදින්න එපා.:no:
    *Jacket එකක් bike නැතුව පදින්න එපා.:no:
    *license නැතුව bike පදින්න එපා. (පොලිසියෙන් අල්ලයි):lol::lol:




    මගේ වෙනත් ලිපි:
    2usybfq.jpg


    Honda VTR 250 Review

    ජපන් බයික් එකක් මිලදී ගැනීමට පෙර.....

    Android Phone එකක් Root කිරීමට පෙර ඔබ විසින් දැනගත යුතු දෑ

    ADB (Android Debug Bridge) පිළිබඳ
     
    Last edited:

    kandyan

    Well-known member
  • Oct 1, 2006
    6,540
    966
    113
    Kandy
    ඉතින් මේ සියලුම ලිපි ලිවීමට උනන්දු කල සැමටම ස්තුති වන්ත වන අතර ඒ සියල්ලටම වඩා,
    මට මෝටර් සයිකල් කලාවේ “අ” යන්න කියලා දුන් අපේ නිශාන්ත අය්යාට මගේ හද පිරි ස්තුතිය මෙම අවස්ථාවේ පිරි නමනවා......
    :yes: :yes:
    ඔහු මගේ මිතුරෙකු නොවන්නට අද මම මෙතරම් යතුරු පැදි පිළිබඳව ඇති දැනුමක් පුද්ගලයෙකු බවට පත් නොවනු ඇත.
    එම නිසා මම ඔහුට මගේ හෘදයාංගම ස්තුතිය පල කරන අතර,
    මම ඔහුගේ අවසරය මත ඔබටත් ඔහුගේ තාක්ෂණික සහය ලබාගැනීමට ඔහුව සම්බන්ධ කරගැනීමට අවස්තාවක් ලබාදීමට ගත මගේ උත්සාහය සාර්ථක විය.
    මහනුවර ප්‍රදේශයේ සිටින වසර 20 කට අධික පළපුරුද්ද ඇති, උපන්දා සිට bike අතපත ගෑ ඔහුගේ නොමසුරු සහය සහ හැකියාව ලැබේවා යන්න මගේ පැතුමයි.

    ඔබට,
    *ඔබගේ bike එක සියලුම තාක්ෂණික මෙවලම් සහිතව tune-up කර ගැනීමට,
    *ඔබගේ මුදලට ගැලපෙන යතුරු පැදියක් මිලදී ගැනීමට,
    *මිලදී ගන්න යතුරු පැදි බලවා ගැනීමට,
    *වැඩ්ඩන් සැදීමට ගොස් අතරමං වූ ඔබගේ bike එක ගොඩ දමාගැනීමට.
    *යතුරුපැදි සම්බන්දව ඕනෑම ලෙඩකට ප්‍රතිකාර කරගනීමට
    *විශේෂයෙන් mono-shock නියමිත ආකාරයට (නැවත ජපන් washer සහ bush දමා සියලුම ලේත් වැඩ සමග) නැවත warranty සමග සාදවා ගැනීමට
    *ඔබට ඔහුගේ සහය ගන්න පුළුවන්.
    *ඔහුගේ දුරකථන අංකය 0777 80 22 84
    (කරුණාකර පස්වරු 5.00 ත් රාත්‍රී 9.00 ත් අතර call කරන්න.)


    මම හිතනවා නිශාන්ත අය්යා මගේ වර්ණනාවට මාත් එක්ක තරහ නොවෙයි කියා.........!:rofl::cool::):lol:

     
    Last edited:

    KPZ

    Well-known member
  • Apr 15, 2011
    17,331
    1,621
    113
    where I wanna be
    වැදගත් ලිපියක් මචෝ....
    ගොඩක් අයට වැදගත් වෙයි..

    මටනම් ඉතින් බයික් කියන්නෙ හීනයක් තමයි. :(
     

    kkroxc

    Well-known member
  • Oct 14, 2008
    3,192
    2,062
    113
    in Helll
    ඉතින් මේ සියලුම ලිපි ලිවීමට උනන්දු කල සැමටම ස්තුති වන්ත වන අතර ඒ සියල්ලටම වඩා,
    මට මෝටර් සයිකල් කලාවේ “අ” යන්න කියලා දුන් අපේ නිශාන්ත අය්යාට මගේ හද පිරි ස්තුතිය මෙම අවස්ථාවේ පිරි නමනවා......
    :yes: :yes:
    ඔහු මගේ මිතුරෙකු නොවන්නට අද මම මෙතරම් යතුරු පැදි පිළිබඳව ඇති දැනුමක් පුද්ගලයෙකු බවට පත් නොවනු ඇත.
    එම නිසා මම ඔහුට මගේ හෘදයාංගම ස්තුතිය පල කරන අතර,
    මම ඔහුගේ අවසරය මත ඔබටත් ඔහුගේ තාක්ෂණික සහය ලබාගැනීමට ඔහුව සම්බන්ධ කරගැනීමට අවස්තාවක් ලබාදීමට ගත මගේ උත්සාහය සාර්ථක විය.
    වසර 20 කට අධික පළපුරුද්ද ඇති, උපන්දා සිට bike අතපත ගෑ ඔහුගේ නොමසුරු සහය සහ හැකියාව ලැබේවා යන්න මගේ පැතුමයි.

    ඔබට,
    *ඔබගේ bike එක සියලුම තාක්ෂණික මෙවලම් සහිතව tune-up කර ගැනීමට,
    *ඔබගේ මුදලට ගැලපෙන යතුරු පැදියක් මිලදී ගැනීමට,
    *මිලදී ගන්න යතුරු පැදි බලවා ගැනීමට,
    *වැඩ්ඩන් සැදීමට ගොස් අතරමං වූ ඔබගේ bike එක ගොඩ දමාගැනීමට.
    *යතුරුපැදි සම්බන්දව ඕනෑම ලෙඩකට ප්‍රතිකාර කරගනීමට
    *විශේෂයෙන් mono-shock නියමිත ආකාරයට (නැවත ජපන් washer සහ bush දමා සියලුම ලේත් වැඩ සමග) නැවත warranty සමග සාදවා ගැනීමට
    *ඔබට ඔහුගේ සහය ගන්න පුළුවන්.
    *ඔහුගේ දුරකථන අංකය 0777 80 22 84
    (කරුණාකර පස්වරු 5.00 ත් රාත්‍රී 9.00 ත් අතර call කරන්න.)


    මම හිතනවා නිශාන්ත අය්යා මගේ වර්ණනාවට මාත් එක්ක තරහ නොවෙයි කියා.........!:rofl::cool::):lol:


    Nugegoda Nishantha ayyada?
     

    NUWAN BUWA

    Well-known member
  • Jun 4, 2011
    41,751
    3,130
    113
    42
    යටියන්තොට..
    හැමදාම වගේ නියම ලිපියක් යහළුවා ,,,,,,
    ඔයානම් හිතාගන්ඩ බැරි දක්ෂතා තියන කොල්ලෙක් .......
    මේ ලිපිවලින් ලැබෙන දැනුම මිලකල නොහැකියි යාළුවා
    දන්නා මනුස්සයෙක් ලේසියකින් මේවගේ දෙයක් කියල දෙන්නේ නැහැ
    මට ඔයාට දෙන්ඩ දෙයක් නැහැ යාළුවා ,,,,,,,,
    බොහොම ස්තුතියි කියලා විතරයි කියන්ඩ වෙන්නේ .....................................
    (මා ගාවත් හොනට්ටුවක් තිබුන මචෝ 120 චැසියක්,,,එක විකුණලා තමයි CB 4 එක ගත්තේ..දැන් ඉතින් මගේ දුකට සැපට ඉන්නේ මෙයා තමයි,,,මේක ගැනත් දන්නා දෙයක් කියන්ඩකෝ යාළුවා)




    10969041.jpg

     

    hansa1018

    Member
    Sep 9, 2008
    13,510
    1,621
    0
    Colombo
    එලකිර මචං..........
    වටිනව වැඩක්..................
    දැං යන ත්‍රෙඩ් අතරේ මේවා තව වැටෙන්න ඕන.............
    එලාස්...........
     
  • Jul 6, 2012
    10,310
    2,551
    113
    එළකිරි ත්‍රෙඩ් එක අයියේ.මේක හුඟක් වැදගත් ත්‍රෙඩ් එකක්.හොනට්ටුවක් ගැන තොරතුරු එක තැනකදි මේ වගේ පිළිවෙළකට හොයාගන්න අමාරුයි.අයියා හොඳ පිං අතේ වැඩක් කරලා තියෙන්නෙ.:):)

    මේක උණ ගාය තියන හැම එකාටම හරියන්න දාපු සුපිරිම ත්‍රෙඩ් එකක්.නියමයි අයියේ.කතා කරන්න දෙයක් නෑ. බයික් කන්නෙක්ම තමයි ! මගේ සුභ පැතුම්.දිගටම කරගෙන යමු


     

    yasiru2k

    Well-known member
  • Jan 7, 2011
    5,947
    415
    83
    Japan
    එල කොල්ලෙක්නේ :) ඔය දාලා තියෙන්නේ සුපිරි ත්‍රෙඩ් 1ක් :lol: