Hosting විකුනලා සල්ලි හොයන්න කැමති කවුද ?

hasithayad

Well-known member
  • Sep 28, 2011
    30,792
    1
    44,999
    113
    මටනම් එහෙම නෑ මචන් මගෙන් ගොඩක් ලොකු පිරිසක් ගන්නවා වැඩේ හරියට කොලොත් ඒ වගේම අඩුවට දීලා හොද සර්විස් එකක් දුන්නොත් ඔය ඔය කිව්වා දේවල් ටික තියෙන අයත් ගන්නවා. පිට රටවල් වලින් ගත්ත අයත් අපි හොයාගෙන එනවා හොදම සර්විස් එකක් දෙනවා නම්. ලාබ නැත්තම් මන් මේ බිස්නස් ඒක වහලා දාලා වෙන වැඩක් කරගන්නවා නේ මචන්. මම බොක්කෙන් ම උදව් කරන්න හිතන් කිව්වේ කරන කෙනක් ට ( මගේ දේවල් විකුණා ගන්න එකේ අදහසින් නමේ මේක දැම්මේ)

    උඹ අර එකෙක්ට බැනල චාටර් ‌වෙන්න කලින් මමත් ‌පෞද්ගලිකව උඹට සෑහෙන්න කට්ටිය එවල තියනව :yes:
     

    pissu7

    Active member
  • Jul 4, 2013
    468
    25
    28
    Matath details ewapan machan, Thanks




    Hosting විකුනලා සල්ලි හොයන්න කැමති කවුද ? මට පුලුවන් මම දන්නා දේවල් මගේ අත්දැකීම් එක්කම උබලට කියලා දෙන්න. කොමෙන්ට් කරගෙන යන්න මම තිඩ් එකක් දාන්නම් කොමෙන්ට් බලලා.

    Hosting එකට සර්වර් එකක් ගන්න තැන ඉදලා Hosting එකට වෙබ් එකත් හදාලා කරගෙන යන හැටි සියළු දේ මට තිඩ් එකක් දාලා කියලා දෙන්න පුළුවන්.
     

    Nadun26

    Well-known member
  • Apr 27, 2015
    14,209
    12,742
    113
    38
    මචන් මම කැමතියි ඉගෙනගන්න උදවු කරපන් මට..:cool::cool::cool:

    මන් තිඩ් එකක් දාන්නම් මචන් අනිවාරයෙන්

    man 2010 wala hosting patan gatta, Rs 5000/- invest karala.

    2015 wenakota $100000 USD hewwa.

    passe $20000 USD walata busness eka sell kara.

    site eka dan down, gatta unta business eka hariyata kara ganna bari una.


    මමත් ඔය වගේ හොයනවා දැනට සර්විස් ඒක හොදට දෙනවා නම් ඕනේ කෙනක් ගන්නවා

    Mama 2000 wage oya business eka patan gaththe

    E kale lankawe 10mb hosting packages thibbe. Avuruddakata 10,000 withara

    2010 weddi business eken ayin una. Competition eka wedi, thanikarama overselling karanne

    හ්ම්ම්


    ela macho

    Good... katahari useful wevi.

    ela macho


    ela macho
     

    Nadun26

    Well-known member
  • Apr 27, 2015
    14,209
    12,742
    113
    38

    ela machan


    ela machan

    bump thread

    ela machan

    bump thread

    ela machan

    දාපන් මචං

    ela machan

    උඹ අර එකෙක්ට බැනල චාටර් ‌වෙන්න කලින් මමත් ‌පෞද්ගලිකව උඹට සෑහෙන්න කට්ටිය එවල තියනව :yes:

    එක පරණ සිදිදියක් නේ බන් ඉරිසියාවට බිස්නස් කඩන්න කරන්න වැඩ බන් ගොඩක් උන් මට එකෙන් පාඩුවක් උනේ නෑ මගෙන් ගන්න අය දන්නවා මගේ සර්විස් ඒක ගැන. තැන්ක්ස් මචන් මට ඔඩර් සෙට් කරාට

    Matath details ewapan machan, Thanks

    තිඩ් එකක් ම දාන්නම් හැමෝටම දැනගන්න අදම ලියන්න පටන් ගන්නවා. තිඩ් එකේ ලින්ක් එක දැම්ම P.M කරනම්


    thank you machan
     

    Nadun26

    Well-known member
  • Apr 27, 2015
    14,209
    12,742
    113
    38
    කවුද මේ Tag දාපු එකා

    HTML:
    ! scam site, !! scam, ovh reselling, ovh slow servers

    OVH අපි Use කරේ අවුරුදු දෙකකට කලින් දැන් OVH Server නමේ Use කරන්නේ නම්. අනිත් එක මගේ Hosting විකුණාගන්න දාන දෙයක් නමේ
     
    Last edited:

    kolavari

    Well-known member
  • Aug 11, 2012
    33,743
    1
    25,640
    113
    කැළෑ පොජ්ජේ
    අවන්කවම කිව්වොත් මම නං හිතන්නේ නෑ ඔයවගේ බිස්නස් වලින් දැන් ගොඩ යන්න පුළුවන් කියල. ඉස්සර වගේ නෙමෙයි දැන් ඉන්ටෙර්නෙට් එක ගොඩක් තරුණ කණ්ඩායම් අතරට ගිහිල්ල තියෙන්නේ. ඒ වගේමයි credit cards. හොස්ටින්ග් prices උනත් ගොඩක් cheap ලොකු හොස්ටින්ග් providers ලගෙ. උදාහරණයක් විදිහට digital ocean vps එකක් ගන්න පුළුවන් ඩොලර් 5ක් වගේ ගානකට. server එකේ full control ලැබෙනවා. ඉතින් එහෙම වැඩේ කරගන්නවා ඇරෙන්න ලංකාවේ 3rd party reseller කෙනෙක් through යන අවස්ථා ඉස්සරට සාපේක්ෂව ගොඩක් අඩුයි වැඩිය දැනුම් තේරුම් නැති පොඩි පොඩි business කාරයෝ හරි කොල්ලෝ කුරුට්ටෝ ටිකකට හරි market කරගත්තොත් ඇරෙන්න.

    Digital ocean $5 server ekakui, shared wala dena hostingnui compare karanna ba bn...

    Shared denne loku powerful servers walin..$5 server ekaka podi site ekak host karaganna hodai....anika security risk..
     

    miyuru4u

    Well-known member
  • Jan 18, 2007
    31,898
    10,495
    113
    In the eyes of my girl
    Digital ocean $5 server ekakui, shared wala dena hostingnui compare karanna ba bn...

    Shared denne loku powerful servers walin..$5 server ekaka podi site ekak host karaganna hodai....anika security risk..

    uba hitanawada shared wala loku server aran site 50k 100 shared karanwa kiyala
    na yako shared server ekaka site aduma 10000 wada host karala tiyenawa
    hitapan kochara slow da kiyala
    ita wada powerfull 5$ vps server ekak
     

    mr90486

    Well-known member
  • Sep 2, 2008
    1,705
    1,476
    113
    Everywhere
    Digital ocean $5 server ekakui, shared wala dena hostingnui compare karanna ba bn...

    Shared denne loku powerful servers walin..$5 server ekaka podi site ekak host karaganna hodai....anika security risk..

    uba hitanawada shared wala loku server aran site 50k 100 shared karanwa kiyala
    na yako shared server ekaka site aduma 10000 wada host karala tiyenawa
    hitapan kochara slow da kiyala
    ita wada powerfull 5$ vps server ekak


    මම නම් ගොඩක් කල් ඉඳලම DO තමයි. ලොකුම හේතුව flexibility එක. ඕන මගුලක් කරන්න පුළුවන් shared වල වගේ support දෙන උන්ට වැඳ වැඳ ඉන්න දෙයක් නෑ. මම නං දකින ලොකුම advantage එක එකයි. අනිත් එක shared වල ලොකු http requests ප්‍රමාණයක් handle කරන්න බෑ. මෑතකදී මම client site එකක් කරා hostgator එකේ. products 60K වගේ fetch කරන්න තිබුනේ API එකකින් hostgator එකට curl වලින්. මට උන්ගේ ලිමිට්ස් එක්ක compatible වෙන්න script එක ලියන්න බැරි උනා. කොහොම හරි load එක handle කරන්න බැරුව DB එක lock උනා. Support එකෙනුත් වැඩක් උනේ නෑ. DO වගේ VPS වල ඔය ප්‍රශ්න නෑ. Requirement එක අනුව තමයි decide කරන්න ඕනේ
     
    • Like
    Reactions: HSW

    Nadun26

    Well-known member
  • Apr 27, 2015
    14,209
    12,742
    113
    38
    මම නම් ගොඩක් කල් ඉඳලම DO තමයි. ලොකුම හේතුව flexibility එක. ඕන මගුලක් කරන්න පුළුවන් shared වල වගේ support දෙන උන්ට වැඳ වැඳ ඉන්න දෙයක් නෑ. මම නං දකින ලොකුම advantage එක එකයි. අනිත් එක shared වල ලොකු http requests ප්‍රමාණයක් handle කරන්න බෑ. මෑතකදී මම client site එකක් කරා hostgator එකේ. products 60K වගේ fetch කරන්න තිබුනේ API එකකින් hostgator එකට curl වලින්. මට උන්ගේ ලිමිට්ස් එක්ක compatible වෙන්න script එක ලියන්න බැරි උනා. කොහොම හරි load එක handle කරන්න බැරුව DB එක lock උනා. Support එකෙනුත් වැඩක් උනේ නෑ. DO වගේ VPS වල ඔය ප්‍රශ්න නෑ. Requirement එක අනුව තමයි decide කරන්න ඕනේ

    DO එක හැබැයි ලාබයි කිව්වට ලාබයක් මම දකින්නේ නෑ ඊට වඩා ලාබ තැන් තියෙනවා vps වලට DO එකේ $ 5 දෙන්නේ 512MB RAM නේ OVH වගේ එකක් අරන් බලන්න $ 3.35 දෙනවා 2GB RAM , 1vCPU , 20 GB SSD , Unlimited Bandwidth මගේ lktips.com දාලා තියෙන්නේ ඒ VPS එකක අවුරුදක් වෙනවා කිසි අවුලක් නෑ

    Shared Hosting ගැන කියනවා නම් හැම හොස්ට් එකක් ම එක වගේ නෑ එක නිසා හැම එකක් ගැනම එක වගේ හිතන්න එපා VPS එකකට ගිය එක හොදයි එතකොට තමන්ට ම ඔකොම කරගන්න පුළුවන් එක පහසුවක් ඔයා කියනවා වගේ
     
    • Like
    Reactions: HSW

    miyuru4u

    Well-known member
  • Jan 18, 2007
    31,898
    10,495
    113
    In the eyes of my girl
    මම නම් ගොඩක් කල් ඉඳලම DO තමයි. ලොකුම හේතුව flexibility එක. ඕන මගුලක් කරන්න පුළුවන් shared වල වගේ support දෙන උන්ට වැඳ වැඳ ඉන්න දෙයක් නෑ. මම නං දකින ලොකුම advantage එක එකයි. අනිත් එක shared වල ලොකු http requests ප්‍රමාණයක් handle කරන්න බෑ. මෑතකදී මම client site එකක් කරා hostgator එකේ. products 60K වගේ fetch කරන්න තිබුනේ API එකකින් hostgator එකට curl වලින්. මට උන්ගේ ලිමිට්ස් එක්ක compatible වෙන්න script එක ලියන්න බැරි උනා. කොහොම හරි load එක handle කරන්න බැරුව DB එක lock උනා. Support එකෙනුත් වැඩක් උනේ නෑ. DO වගේ VPS වල ඔය ප්‍රශ්න නෑ. Requirement එක අනුව තමයි decide කරන්න ඕනේ

    Hostgator nam dan patta cha bun :lol:
     

    Nadun26

    Well-known member
  • Apr 27, 2015
    14,209
    12,742
    113
    38
    ube tika wikunaganna gahana gemak misak wena ekak nemei bn.man ube facebook eke idan innawa.ube post hamadema dakala thiyei.so mata nam hithenne eka thamai.

    කිසිම කෙනක් ට කියන්නේ නෑ මගෙන් ගන්න කියලා මොකද මට බලෙන් දෙන්න බැනේ,එහෙම ගන්නවා නම් කෙනක් මගෙන් මන් එපා කියන්නේ නෑ. මේ ගැන කියලා දෙන්න ආස නිසා පොස්ට් එකක් දාන්න හිතුවේ මම පොස්ට් එකක් දානවා ඕනේ කෙනක් ඕනේ දෙයක් හිතා ගන්න කිසි අවුලක් නෑ
     

    mr90486

    Well-known member
  • Sep 2, 2008
    1,705
    1,476
    113
    Everywhere
    DO එක හැබැයි ලාබයි කිව්වට ලාබයක් මම දකින්නේ නෑ ඊට වඩා ලාබ තැන් තියෙනවා vps වලට DO එකේ $ 5 දෙන්නේ 512MB RAM නේ OVH වගේ එකක් අරන් බලන්න $ 3.35 දෙනවා 2GB RAM , 1vCPU , 20 GB SSD , Unlimited Bandwidth මගේ lktips.com දාලා තියෙන්නේ ඒ VPS එකක අවුරුදක් වෙනවා කිසි අවුලක් නෑ

    Shared Hosting ගැන කියනවා නම් හැම හොස්ට් එකක් ම එක වගේ නෑ එක නිසා හැම එකක් ගැනම එක වගේ හිතන්න එපා VPS එකකට ගිය එක හොදයි එතකොට තමන්ට ම ඔකොම කරගන්න පුළුවන් එක පහසුවක් ඔයා කියනවා වගේ


    මම උඹේ site එකයි මගෙ DO site එකකුයි speed test kara. Pingdom and Google Page Speed. සංසන්දනාත්මකව DO latency එක අඩුයි. DO එකේ 1st Request එක under 1 sec serve වෙනවා. හැබැයි OVH 1.5 වගේ යනවා. හැබැයි DO මම use කරන්නෙ staging server එකක් විදිහට. ඒක නිසා ස්පීඩ් එක ටිකක් අඩු උනත් තව ටිකක් cheap solution එකකට යන එක economical. විශේෂයෙන් මේ කාලේ ලංකාවේ dollar rate එක යන විදිහට. හැබැයි පොඩ්ඩක් කියපන් ඔය 3.35 dollar rate එක monthly කිව්වට ඕකෙ annual fee එකම එකපාර ගෙවන්න ඕනෙද දන්නෑ?
     

    Nadun26

    Well-known member
  • Apr 27, 2015
    14,209
    12,742
    113
    38
    මම උඹේ site එකයි මගෙ DO site එකකුයි speed test kara. Pingdom and Google Page Speed. සංසන්දනාත්මකව DO latency එක අඩුයි. DO එකේ 1st Request එක under 1 sec serve වෙනවා. හැබැයි OVH 1.5 වගේ යනවා. හැබැයි DO මම use කරන්නෙ staging server එකක් විදිහට. ඒක නිසා ස්පීඩ් එක ටිකක් අඩු උනත් තව ටිකක් cheap solution එකකට යන එක economical. විශේෂයෙන් මේ කාලේ ලංකාවේ dollar rate එක යන විදිහට. හැබැයි පොඩ්ඩක් කියපන් ඔය 3.35 dollar rate එක monthly කිව්වට ඕකෙ annual fee එකම එකපාර ගෙවන්න ඕනෙද දන්නෑ?

    monthly පුළුවන් මචෝ මම monthly ගෙවන්නේ. Support එකත් හොදයි ඕනේ දෙයක් කරලා දෙනවා වෙන Company තියෙනවා උන්ට අදාළ නෑ වගේ කතා ගහනවා ඒවා OVH එකේ නෑ අනික වයිරස් වගේ ඒවා ආවා කියලා අයින් කරන්න කියලා මේල් එවන්නේ නෑ වන Company වල වයිරස් සින් එකනම් මලම වදයක් Spam ගියොත් Port එක බ්ලොක් කරනවා විතරයි වෙන Company වල Vps එක එක සැරේ Suspend කරනවා spam යනවා නම් එහෙම බලද්දී OVH මටනම් ලාබ වගේම හොදයි.
     

    masterit

    Active member
  • Feb 19, 2014
    566
    145
    43
    කිසිම කෙනක් ට කියන්නේ නෑ මගෙන් ගන්න කියලා මොකද මට බලෙන් දෙන්න බැනේ,එහෙම ගන්නවා නම් කෙනක් මගෙන් මන් එපා කියන්නේ නෑ. මේ ගැන කියලා දෙන්න ආස නිසා පොස්ට් එකක් දාන්න හිතුවේ මම පොස්ට් එකක් දානවා ඕනේ කෙනක් ඕනේ දෙයක් හිතා ගන්න කිසි අවුලක් නෑ

    niyama wadak machan. Ikmanata daamu :yes::yes: