Hosting විකුනලා සල්ලි හොයන්න කැමති කවුද ?

mr90486

Well-known member
  • Sep 2, 2008
    1,705
    1,476
    113
    Everywhere
    monthly පුළුවන් මචෝ මම monthly ගෙවන්නේ. Support එකත් හොදයි ඕනේ දෙයක් කරලා දෙනවා වෙන Company තියෙනවා උන්ට අදාළ නෑ වගේ කතා ගහනවා ඒවා OVH එකේ නෑ අනික වයිරස් වගේ ඒවා ආවා කියලා අයින් කරන්න කියලා මේල් එවන්නේ නෑ වන Company වල වයිරස් සින් එකනම් මලම වදයක් Spam ගියොත් Port එක බ්ලොක් කරනවා විතරයි වෙන Company වල Vps එක එක සැරේ Suspend කරනවා spam යනවා නම් එහෙම බලද්දී OVH මටනම් ලාබ වගේම හොදයි.


    එල මචන්. තැන්ක්ස්. sign up වෙලා බලන්න ඕනේ.
     

    mr90486

    Well-known member
  • Sep 2, 2008
    1,705
    1,476
    113
    Everywhere
    කෝ බන් උඹ හොස්ටින්ග් බිස්නස් එක ගැන දානවා කිව්ව thread එක? PM එකක් දාන්න කිව්වට ඒකවත් නෑනෙ ???
     

    Nadun26

    Well-known member
  • Apr 27, 2015
    14,209
    12,742
    113
    38
    කෝ බන් උඹ හොස්ටින්ග් බිස්නස් එක ගැන දානවා කිව්ව thread එක? PM එකක් දාන්න කිව්වට ඒකවත් නෑනෙ ???



    ලියනවා බන් වැඩ වැඩි බන් කොහොමත් අනිවරෙය්න් දානවා තව දවස් දෙක තුනක් ඉන්න
     

    mr90486

    Well-known member
  • Sep 2, 2008
    1,705
    1,476
    113
    Everywhere
    ලියනවා බන් වැඩ වැඩි බන් කොහොමත් අනිවරෙය්න් දානවා තව දවස් දෙක තුනක් ඉන්න

    අහ් හරි මචන්. එල. අමතක වෙලා කියල හිතුවෙ
     

    Nadun26

    Well-known member
  • Apr 27, 2015
    14,209
    12,742
    113
    38
    අහ් හරි මචන්. එල. අමතක වෙලා කියල හිතුවෙ

    අනේ නෑ බන් වෙලාව අඩුයි ඉක්මනින් දානවා බ්ලොග් එකට ලියනවා පොස්ට් එකේ එකේ දාපු ගමන් මේකේ දානම් කොපි කරලා
     

    Nadun26

    Well-known member
  • Apr 27, 2015
    14,209
    12,742
    113
    38
    මන් මේක ඉක්මනින් ලියලා දාන්නම් මචන්ලා මේ ටිකේ වැඩ වැඩි උනා නිසා ලියාගන්න බැරි උනා හැමෝගෙම P.M වලට Reply කරන්න බැරි උනා
     

    mr90486

    Well-known member
  • Sep 2, 2008
    1,705
    1,476
    113
    Everywhere
    ලියනවා බන් වැඩ වැඩි බන් කොහොමත් අනිවරෙය්න් දානවා තව දවස් දෙක තුනක් ඉන්න
    Machan tharaha wenna epa ahuwata. Ko uba thama me thread eka liyanawada??? Dan maasa 7k tisse liyala liyala thread eka godak diga athi maye hithe 😅 :rofl: :P
     

    Pythonmaster

    Well-known member
  • Aug 12, 2020
    628
    593
    93
    Hosting wala 50% product eka... Anith 50% support eka... Support eka hoda nattam rattaranin servers dunnath minissu dala yanWa.
     

    rukshan0000

    Well-known member
  • Dec 1, 2010
    8,555
    5,575
    113
    ඇයි අහන්නේ,එන්නද
    මටනම් එහෙම නෑ මචන් මගෙන් ගොඩක් ලොකු පිරිසක් ගන්නවා වැඩේ හරියට කොලොත් ඒ වගේම අඩුවට දීලා හොද සර්විස් එකක් දුන්නොත් ඔය ඔය කිව්වා දේවල් ටික තියෙන අයත් ගන්නවා. පිට රටවල් වලින් ගත්ත අයත් අපි හොයාගෙන එනවා හොදම සර්විස් එකක් දෙනවා නම්. ලාබ නැත්තම් මන් මේ බිස්නස් ඒක වහලා දාලා වෙන වැඩක් කරගන්නවා නේ මචන්. මම බොක්කෙන් ම උදව් කරන්න හිතන් කිව්වේ කරන කෙනක් ට ( මගේ දේවල් විකුණා ගන්න එකේ අදහසින් නමේ මේක දැම්මේ)

    එහෙනම් මොන හුයන්නකටද ඩෝ සල්ලි නෑ සල්ලි නෑ කියලා මේකේ මැරෙන්න හදන්නේ ත්‍රෙඩ් දදා
    දැන් තෝ පහුගිය කාලේ ජොබුත් හෙව්වේ
     

    Nadun26

    Well-known member
  • Apr 27, 2015
    14,209
    12,742
    113
    38
    එහෙනම් මොන හුයන්නකටද ඩෝ සල්ලි නෑ සල්ලි නෑ කියලා මේකේ මැරෙන්න හදන්නේ ත්‍රෙඩ් දදා
    දැන් තෝ පහුගිය කාලේ ජොබුත් හෙව්වේ

    මිනිස්සුට හරි යනවා. වැරදෙනවා එක තමා ඉතින් හැටි ඔය ලොකු බිස්නස් කරන එවුන් හිගා කන්නේ වැරදුනාම . කලින් Order ආවේ නෑ දැන් අය එනවා එක නිසා කලින් තිබුන තත්වය දැන් නෑ. අපිට ඉන්නවා Customers ලා 1500 කට වඩා විශ්වාස නෑ නේ SS වලින් පෙන්වන්න පුළුවන් එහෙම විශ්වාස නැත්තම්. එළකිරි එකේ ඉන්නවා .lk විකුණන Hosting Company තියෙන අය ඒ අයගෙන් අහලා බලන්න. අපෙන් Hosting ගන්න අය .lk Domain ගන්නේ ඒ Hosting Company වලින්.


    Machan tharaha wenna epa ahuwata. Ko uba thama me thread eka liyanawada??? Dan maasa 7k tisse liyala liyala thread eka godak diga athi maye hithe 😅 :rofl: :P

    මම කෙනක් ට කියක් හරි හොයාගන්න දෙයක් කියලා දෙන්න ගියේ එත් සමහරු මගේ Hosting විකුණා ගන්න පොස්ට් එක දාන්න යනවා කියලා කට්ටිය මේකේ කියලා තිබ්බ. නෑ කිව්වත් පිළිගත්තේ නැති නිසා ඒ අය, මන් පොස්ට් එක දාන එක නැවත්තුවා. නිකන් අත කඩාගෙන ටයිප් කරලා කතා අහාගන්න බෑ
     
    Last edited:

    rukshan0000

    Well-known member
  • Dec 1, 2010
    8,555
    5,575
    113
    ඇයි අහන්නේ,එන්නද
    මිනිස්සුට හරි යනවා. වැරදෙනවා එක තමා ඉතින් හැටි ඔය ලොකු බිස්නස් කරන එවුන් හිගා කන්නේ වැරදුනාම . කලින් Order ආවේ නෑ දැන් අය එනවා එක නිසා කලින් තිබුන තත්වය දැන් නෑ. අපිට ඉන්නවා Customers ලා 1500 කට වඩා විශ්වාස නෑ නේ SS වලින් පෙන්වන්න පුළුවන් එහෙම විශ්වාස නැත්තම්. එළකිරි එකේ ඉන්නවා .lk විකුණන Hosting Company තියෙන අය ඒ අයගෙන් අහලා බලන්න. අපෙන් Hosting ගන්න අය .lk Domain ගන්නේ ඒ Hosting Company වලින්.

    මට උඹේ පෘෆ් එපා. මට ජිල් ගහන්නැයි
    ඉතිම් කුකුලෝ උඹට මාසෙකට 80k - 100k හොයන්න පුළුවන් නම් උඹට කිසිම ප්‍රශ්ණයක් නෑනේ
    අම්මායි උඹයි විතරනේ
    අනික උඹම ඩොමේනුත් විකුණහන්කෝ එතකොට පැකේජ් එකම හරිනේ. අපි කියලා දෙයක් නෑනේ. උඹ විතරනේ ඔය අටමගලේ ඉන්නේ
     
    • Like
    Reactions: Nadun26

    Nadun26

    Well-known member
  • Apr 27, 2015
    14,209
    12,742
    113
    38
    මට උඹේ පෘෆ් එපා. මට ජිල් ගහන්නැයි
    ඉතිම් කුකුලෝ උඹට මාසෙකට 80k - 100k හොයන්න පුළුවන් නම් උඹට කිසිම ප්‍රශ්ණයක් නෑනේ
    අම්මායි උඹයි විතරනේ

    ඔව් කිසි අවුලක් නෑ :)
    පහු ගිය මාස වල Orders අඩු උණා ඒ නිසා ජොබ් හෙව්වේ දැන් අය සමනය ගානට ඇවිල්ල.
     

    Boralugoda01

    Well-known member
  • Apr 23, 2017
    3,378
    1
    3,143
    113
    නගරසභාවේ
    ඉදිරියේදී මගෙත් සයිට් & app කිහිපයක් නිකුත් වෙන්න තියනවා...මගේ වැඩ ටික කරගන්න හොඳ විදිහට vps එකක් හදාගන්න හැටි පුළුවන් නම් කියලා දියන්